לוואווי היתה הפתעה משמחת לממתינים בתור מחוץ לחנות אפל

לא מפסיקה להטריל: וואווי הפתיעה מאות מעריצים שנעמדו בתור לפני חנות אפל בסינגפור וחילקה להם סוללות גיבוי תוך הבטחה ‘שהם יצטרכו אותה’

מקור: tech360.tv

כעשרה ימים אחרי ההכרזה מתחילים להגיע מכשירי האייפון החדשים לשווקים השונים בעולם. וכבכל שנה, בוחרים לא מעט אנשים לעמוד בתורים מחוץ לחנויות אפל השונות ברחבי העולם, כדי להיות הראשונים עם המכשירים החדשים. אבל הפעם לא רק יחסי הציבור של אפל הרוויחו מהמראות של התורים הללו. מי שניצל את התורים הללו היא חברת וואווי – יצרנית הסמארטפונים השנייה בגודלה בעולם – שניצלה את הבאזז ותשומת הלב התקשורתית והטרילה את אפל בהשקה החגיגית שלה.

200 סוללות גיבוי מתנה

בליל שישי האחרון – לילה לפני ההשקה הרשמית – התקבצו מאות מעריצי אפל מחוץ לחנות הדגל של החברה ברחוב Orchard בסינגפור. המטרה של המעריצים היתה להקדים את כל שאר הלקוחות ולהיות הראשונים במדינה עם המכשיר החדש.

לפתע, הגיעו למקום נציגים של חברת וואווי והחלו לחלק לממתינים בתור סוללות גיבוי (פאוורבנק) של וואווי בקיבולת 10,000mAh – חינם. על פי כמה מהנוכחים במקום, הממתינים הגיבו בהתלהבות רבה ותוך זמן קצר נגמרו 200 סוללות הגיבוי שהוקצו לאירוע.

עם זאת, בתוך המארז של סוללת הגיבוי חיכתה הפתעה קטנה בדמות כיתוב: “הנה סוללת גיבוי. אתם תצטרכו אותה. מוגש בחסות וואווי”.

העקיצה הזו כמובן רומזת לחיי הסוללה של האייפון החדש. לשם השוואה, האייפון XS החדש מגיע עם סוללת 2,658mAh, בעוד שה-P20 פרו של וואווי מצוייד בסוללת 4,000mAh. זאת על אף שהביקורות הראשוניות לאייפונים החדשים דווקא מציינות לטובה את זמני הסוללה.

ובינתיים בבריטניה: דוכן מיץ

מקור: וואווי

אבל ההטרלה של וואווי מגיעה גם לתורים בקצה השני של העולם. לממתינים בתור מחוץ לחנות אפל בלונדון חיכתה הפתעה בדמות רכב של וואווי, שהגיש לממתינים בתור מיץ. כידוע, Juice היא מילה נרדפת לסוללה – ועל הרכב נכתב “ה-Juice שלנו מחזיק מעמד יותר זמן” – עם רמז נוסף להבדלים בחיי הסוללה. חוץ ממיץ, הציע הרכב גם עמדות טעינה לאייפונים.

בוואווי לא פספסו את ההזדמנות למשחק המילים, וכתבו שהמיץ שלהם “לא מכיל שאריות תפוח”. מקור: וואווי

קמפיין הגרילה החדש הוא לא הפעם הראשונה שבוואווי שולחים חיצים לעבר אפל. בתגובה ראשונה לאירוע הכרזת האייפונים נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של וואווי (בתרגום חופשי): “תודה שלא חידשתם. להתראות בלונדון 16.10.18”. הכוונה כמובן לאירוע ההכרזה על המייט 20, מכשיר הדגל החדש של החברה, שיוכרז בלונדון בחודש הבא. בעבר החברה גם העמידה שלטי פרסומת מול חנויות שמכרו את הגלאקסי S9, וקראו ללקוחות פוטנציאליים להמתין עם הרכישה עוד קצת עד להגעת ה-P20.

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

9 תגובות על "לוואווי היתה הפתעה משמחת לממתינים בתור מחוץ לחנות אפל"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אהרון
Guest

עם המיץ ועם הסוללה, אף אחד לא ויתר על האיפון לטובת וואווי

עדי גולן
Guest

איכס וואי האלה חברה מגעילה. רק מנסים להתגרות ולשחק מלוכלך… כואב להם שהם לא הכי מוצלחים..

וואו! וואי!
Guest

ולמרות זאת, עצם זה שהם הצליחו ליצור את הבאזז סביב העניין הזה נותן את ההרגשה שהם ב”ליגה של הגדולים” (apple)

רועי
Guest

ממש לא לשחק מלוכלך. זה פשוט קמפיין שיווקי נחמד ויצירתי.
כנראה שזה לא יעבוד על עדר המעריצים של אפל, אבל הם קיבלו את החשיפה התקשורתית שלהם, ובקונטקסט של עולם הפרסום של היום זה די עדין ולא מלוכלך.

היום
Guest

זה קמפיין מעולה לטווח הבינוני/ארוך ופונה לקהל יעד הכי חם.
כשהם יעריכו את הפוואר בנק הזה, כי הרי ברור שהסלולה תיגמר ביום,וכשזה יפריע להם ביום יום הטלפון השני כברירה טבעית/אלה שימאס להם מאפל סיכוי טוב שיהיה וואוי/לפחות זה יוסיף להם כמה נקודות,ו200 פוואר בנק כפול מקסימום 5$-10$ עלות זה 1K-2K$ רק לכתבה זה שווה את הכסף….
בקיצור שיווק והעברת מסר גאוניים בכלום כסף.

יאיר
Guest

ממש ילדותי

Amit
Guest

חחחחחח
זה מהלך שיווקי ממש נחמד

אביב
Guest

אני במקומם הייתי מוכר אחרי זה את האייפון בebay וקונה שתי P20 פרו.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: