ויראלי בטירוף: איך מוציאים את המשחק שיהפוך ללהיט הגדול הבא?

איגור ברסלבסקי מסופרסוניק, פעילות הפאבלישינג של איירון סורס, חושף את כל מה שחשוב לדעת על משחקי Hyper Casual, משתף טיפים למפתחים ומגלה מה באמת יותר חשוב: ויראליות או הפצה. האזינו לפרק חדש בפודקאסט Ads & Tech Podcast של גוגל

המשחקים הפופולריים במצעד ההורדות הם משחקי Hyper Casual (צילום: Dreamstime)

לכולם יש מכשיר חכם וכבר אין שכבת גיל או מגדר שיכולה לאפיין שחקנים פוטנציאליים, אבל כן אפשר לסמן ז’אנרים מצליחים בתחום. על פי איירון סורס, 10 מתוך 15 המשחקים הפופולריים במצעד ההורדות הם משחקי Hyper Casual. מדובר במשחקים חינמיים, קלים לתפעול ומבוססי פרסומות ברובם. המודל העסקי הוא כזה: ככל שמשתמש רואה יותר פרסומות ומוריד משחקים נוספים דרך המודעות – המשחק הופך לרווחי.

סופרסוניק של איירון סורס רוכבת על על הטרנד. הסטודיו שהוקם ב-2020 עוזר למפתחי משחקים וסטודיואים עצמאיים לקחת את המשחקים והרעיונות שלהם, ולהפוך אותם ללהיטים עם מיליוני הורדות בעולם. “כדי למצוא להיט אחד אנחנו בוחנים מאות מיני משחקים”, מספר איגור ברסלבסקי, Director Of Growth בסופר סוניק על תהליך העבודה. “המטרה הראשונית שלנו היא להבין אם למשחק יש פוטנציאל שיווקי בשוק ואם הוא מעניין את הקהל הרחב. ברגע שאנחנו מוציאים אחד כזה, אנחנו יכולים לבנות משחק שלם עם מפתח המשחק ומלווים אותו בכל השלבים על בסיס הדאטה שיש לנו”.

אז איך מוצאים את משחק המובייל הגדול הבא, מהם הגורמים שהכי ישפיעו עליו ובכלל, למה הם כל כך קריטיים לתחום הגיימינג?

האזינו לפרק המלא

איגור ברסלבסקי, Director Of Growth בסופר סוניק (מתוך הפודקאסט)


זהו הפרק הרביעי בפודקאסט של גוגל בנושאי פרסום ושיווק. בכל חודש נארח אנשים מתעשיית השיווק והדיגיטל שיפתחו לנו צוהר לאחורי הקלעים של חברות ישראליות ובינלאומיות. איך מתקבלות ההחלטות, מה מניע קמפיינים ואיך הם מתמודדים עם הקצב המהיר והשינויים התכופים ברשת? את הפרק מנחה ליאור גולדין, מומחה למדידה ב-Google.

בכל פרק נכיר קמפיין שיווקי אחר, נחשף למהלכים אסטרטגיים ולחשיבה יצירתית בכל הקשור לפעילות דיגיטלית. האזנה נעימה.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: