וובינר חדש: כך תתמודדו עם כאבי גדילה של סטארטאפים בסביבת ענן

וובינר חדש בשיתוף IBM יסייע לכם להתגבר על הבעיות והאתגרים במחשוב הענן עם תובנות שחשוב לדעת על השימוש הנכון לכם. ההשתתפות בחינם אך מותנית בהרשמה מראש

רוצים להשתלב בעולם של הגדולים? קבלו כמה טיפים (צילום: Pexels)

זה לא סוד שישראל שופעת חברות תוכנה, סטארטאפים ויזמים, אך לא כולם מצליחים להתקדם מהרעיון והמוצר הראשוני – מוצלח ככל שיהיה – לעבר הפתרון, הגעה לשוק, קידום שלו וכמובן הסקייל וההצלחה.

וובינר חדש בשיתוף IBM יתמקד באתגרים הטכנולוגיים והעסקיים שכדאי לשים לב אליהם, ויעניק למשתתפים טיפים להשתלבות בעולם של הגדולים. האירוע, שיתקיים תחת הכותרת “כאבי הגדילה של סטארטאפים בסביבת ענן – כך תפצחו את האתגרים הטכנולוגיים והעסקיים בצמיחת הארגון שלכם”, מיועד למקבלי החלטות עסקיים וטכנולוגיים בקרב ISVs וסטארטאפים (בדגש על ארגונים עם מוצר ולקוחות), מנהלי פיתוח עסקי, CTO’s, ראשי צוותים ומנהלי פיתוח.

באירוע, שיתקיים ביום רביעי, 11.8 בשעה 17:30, יעסוק פאנל המומחים בהתמודדות עם אתגרים של חברות תוכנה וסטארטאפים, בדגש על טכנולוגיות בעולמות הענן שיכולות לעזור בקידום המוצר שלכם ובחסכון בהוצאות. במסגרת הוובינר יוקצה זמן לשאלות מהמשתתפים.

אחת התובנות החשובות שכדאי לצאת איתן לדרך היא שהבחירה בפתרונות ענן לא צריכה להיות טריוויאלית, אלא מותאמת לצרכים העסקיים של כל סטארטאפ. גם לאחר שנבחר הפתרון המתאים, כדאי לבצע באופן שוטף אופטימיזציה של השימוש בענן, שיכולה לחסוך הרבה כסף.

מה מחפשים המשקיעים ואיך בוחרים בענן המתאים?

אז באילו אתגרים יעסוק האירוע? בגזרת האתגרים הטכנולוגיים נבחן איך לבחור בענן המתאים לצורכי הארגון, איך נכון להתנהל בסביבת ענן, למה כדאי לשים לב, אילו חומרות מתאימות לכך ואילו פתרונות יכולים לעזור ולהאיץ תהליכים כמו AI-ML ,GPU, קונטיינרים, serverless ועוד. בנוסף, החלק הזה של האירוע יעסוק בצורך ב-Business Continuity – גיבוי ושמירה על הנכסים הארגוניים, וב- Scale-up במהירות וביעילות.

בגזרת האתגרים העסקיים נדון ביכולת לתמוך בגידול עסקי מבלי לפגוע בביצועים ובאיכות הפתרון, כיצד לעמוד ברגולציות של תעשיות שאיתן רוצים לעבוד, מוכנות עסקית, מה מחפשים המשקיעים, איך להימנע מטעויות ולהגן משפטית על הארגון וגם כיצד לעשות אופטימיזציה פיננסית (FinOps).

הדוברים

מנחת הפאנל היא נועה פרנקו אוחנה, Head of Ecosystem Innovation במרכז החדשנות Lyve Labs של Seagate. בוגרת קורס תכנות בממר”מ עם יותר מ-18 שנות ניסיון בתפקידי הייטק בחברות גלובליות בתחומים של חדשנות וטכנולוגיה. בעלת תואר ראשון במדעי המחשב וניהול, תואר שני במנהל עסקים ומאסטר בתכנית בוגרי יישוב סכסוכים, ניהול ומשא ומתן.

עו”ד יובל לזי, מוביל את מחלקת המיזוגים והרכישות והמחלקה המסחרית הבין לאומית במשרד ברנע ג’פה לנדה. יובל בעל ניסיון עשיר בליווי עסקאות מיזוגים ורכישות בדגש על עסקאות מסחריות בינלאומיות, השקעות הון פרטיות והשקעות הון סיכון.

אורלי סורוקין, מנהלת האקסלרטור IBM Alpha Zone, במסגרתו ליוותה עשרות סטארטאפים בתהליך הצמיחה ואף לאקזיט.

טל נאמן – Developer Advocate, Hybrid Cloud Build Team, IBM בעל ניסיון רב שנים בליווי טכנולוגי של סטארטאפים וחברות, מנחה עשרות סדנאות Hands-on מקצועיות בשנה.

שלומי עמר, מנהל ה-Cloud Ecosystem ב-IBM. בעבר ניהל את תחום המגזר הציבורי ב-IBM ונחשף לתהליכי קבלת ההחלטות מהצד של ארגונים ממשלתיים וציבוריים.

להרשמה לחץ כאן


אודות WizeTime

WizeTime היא יוזמה משותפת של גיקטיים, גוף המדיה המוביל בישראל בתחומי הטכנולוגיה והיזמות, והארגון החברתי Wize, מגופי ההפקות החברתיות המובילים בישראל, אשר מפיק מדי שנה כ-400 אירועים, וובינרים וסדנאות במטרה להנגיש מדע וידע לקהל הרחב. הפעילות של WizeTime נעשית בשיתוף ובתמיכת חברות ההייטק וגופי ההשקעה המובילים בישראל, ותזכה לחשיפה רחבה דרך הקהילות וערוצי המדיה של שותפיה: גיקטיים (יותר מ-700 אלף קוראים יוניקים בחודש) ו-Wize (יותר מ-150 אלף יוניקים דרך נכסי המדיה של הארגון).

מחפשים להפיק או להשתלב באירועים הבאים ובאירועים דומים? דברו איתנו

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

1 תגובה על "וובינר חדש: כך תתמודדו עם כאבי גדילה של סטארטאפים בסביבת ענן"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יזמקו
Guest

מת על IBM … תמיד שפכו כסף על אירועים חסרי פואנטה. העיקר שיהיו 500 נרשמים. מה אכפת להם שאף אחד לא יקנה כלום אחכ – זו כבר בעיה של ה SALES , לא של ה MARKETING

wpDiscuz

תגיות לכתבה: