Houzz הישראלית מגייסת 35 מיליון דולרים [גיוס]

Houzz הישראלית אשר מפתחת פלטפורמה מובילה לשיפוץ ועיצוב בתים, גייסה 35 מיליון דולרים בסבב גיוס שלישי

מקור: צילום מסך, עיבוד תמונה

מקור: צילום מסך, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית Houzz, העוסקת בפיתוח פלטפורמה מובילה לשיפוץ בתים ועיצוב מחדש, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס נוסף בגובה 35 מיליון דולרים.

את סבב הגיוס הובילו קרנות הון הסיכון New Enterprise Associates – NEA ו-GGV Capital, בהשתתפות סקויה קפיטל, Comcast Ventures, Kleiner Perkins Caufield & Byers ו-David Sacks, מייסד חברת Yammer. על פי החברה, הכסף שגויס בסבב הגיוס הנוכחי ישמש להרחבת צוות ההנדסה והעיצוב של Houzz במשרדי החברה בפאלו אלטו.

זהו סבב הגיוס השלישי של החברה הישראלית אשר ממוקמת בימים אלו בפאלו אלטו, קליפורניה, לאחר שבסבב הגיוס הראשון שהתקיים בשנת 2010, גייסה Houzz כ-2 מיליון דולרים בהובלת המשקיע אורן זאב ולאחר מכן, בסבב הגיוס השני של החברה בשנת 2011 גייסה Houzz כ-11.6 מיליון דולרים בהובלת קרן ההון סיכון האמריקאית סקויה קפיטל. סבב הגיוס הנוכחי מעמיד את סך ההשקעות בחברה על סכום של כ-48.6 מיליון דולרים.

צמיחה אדירה ואפליקציית Pro+

במהלך השנה האחרונה, Houzz גדלה ביותר מ-450 אחוזים ל-12 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש, מה שהופך אותה למשאב המקוון מספר אחד בתחום השיפוץ והעיצוב. בעלי הבתים משתמשים בפלטפורמה של Houzz בכדי למצוא השראה, שיתופי פעולה, אנשי מקצוע ולנהל פרוייקטים שלמים. כיום, יותר מ-160,000 אנשי מקצוע מסתמכים על הפלטפורמה של Houzz ככלי עסקי קריטי לאינטראקציה עם 12 מיליון לקוחות המעוניינים לשפץ או לקשט את ביתם, זאת לעומת 10,000 אנשי מקצוע לפני שנתיים.

בנוסף לסבב הגיוס החדש עליו הודיעה החברה, Houzz הודיעה גם כן על השקת פלטפורמת ה-Pro+ שלה עבור אנשי מקצוע המשתמשים בשירות ובכלל זה הקהילה הגדולה של אדריכלים, מעצבים אמנים וקבלנים המשתמשים בשירות בכדי לדון ברעיונות עיצוביים חדשים ולמצוא לקוחות פוטנציאליים. נכון לעכשיו, רשומים בשירות כ-160,000 אנשי מקצוע.

הרישום אל הפלטפורמה יישאר חינמי, אך פלטפורמת ה-Pro+ תאפשר לאנשי מקצוע להדגיש את עבודותיהם בשירות, כל זאת תמורת תשלום שנתי אשר ייקבע באמצעות המערכת, על פי מספר השווקים והקטגוריות אשר ברצונם להופיע בהם. כרגע, שירות ה-Pro+ זמין רק במספר מצומצם של איזורים בארצות הברית, אך החברה מתכננת להרחיב את השירות בזמן הקרוב.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

1 תגובה על "Houzz הישראלית מגייסת 35 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מומי
Guest

הם בכלל לא ישראלים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: