הכירו את שתי הישראליות שהצטרפו ל-HootSuite

HootSuite מרחיבה את שוק האפליקציות הפנימי שלה, וחושפת את שתי הישראליות המצטרפות לצוות. בואו להכיר אותן מקרוב, ולהבין כיצד הן יכולות לעזור לכם לנהל את המדיה החברתית שלכם.

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

מערכת ניהול המדיה החברתית HootSuite מכריזה על הצטרפותן של שתי אפליקציות ישראליות למרקט הפנימי שלה: 12Mass ו-twtrland. אז מה בדיוק זה אומר, וכיצד האפליקציות יוכלו לעזור לכם לנהל את המדיה החברתית שלכם בצורה טובה, מלאה ופשוטה הרבה יותר?

הכירו את הפלטפורמה

במידה ועדיין לא יצא לכם להכיר, HootSuite מאפשרת למשתמשים, עסקים וארגונים לנהל את הנוכחות החברתית שלהם ממקום אחד ויחיד. באמצעות האפליקציה הזמינה למשתמשי ווב ומובייל יכולים המשתמשים לא רק לפרסם ציוצים וסטטוסים, אלא גם להשיק קמפיינים שיווקים, לזהות ולהגדיל את קהל היעד ואפילו לתזמן את פרסומן של ההודעות השונות.

האפליקציה תומכת במגוון הרשתות החברתיות הפופולאריות כיום, כגון טוויטר, פייסבוק, גוגל פלוס, לינקדאין, פורסקוור ואפילו וורדפרס, ואף מאפשרת ניהול חשבונות מרובים ונפרדים לקידום עסקים, מותגים וכדומה. לצד היתרון החברתי הברור שמציעה החברה, היא כוללת גם מגוון רחב של אפשרויות ואפליקציות אותן תוכלו להוסיף על פי הדרישה האישית שלכם.

אל חנות האפליקציות הפנימית של החברה התווספו אתמול (ה’) שתי אפליקציות ישראליות: 12Mass ו-Twtrland, המתמקדות שתיהן בהעצמת המדיה החברתית באמצעות ציוצים, ניתוחים, דוח”ות וכדומה. הכירו את הישראליות.

12mass

12Mass

ארגונים, חברות ומותגים שולחים מידי יום מאות ואף אלפי ציוצים באמצעות חשבון הטוויטר שלהם. ברוב המקרים, מדובר על תגובות והודעות זהות למשתמשים המציינים את שם המותג או אלמנט הקשור אליו, כאשר מנהלי המדיה החברתית צריכים לעבור אחר כל משתמש ואחר כל ציוץ במטרה להגיב לכולם וליצור אינטרקציה עם המשתמשים.

חברת 12Mass מציעה פתרון אידיאלי לפרסום ציוצים שיתייחסו למשתמשים בצורה אישית יותר, ומאפשרת להם להתמקד בקבוצות שונות על פי סינון פרמטרים שונים. האפליקציה תאפשר לבעל העסק ליצור חמש תגובות שונות למשפטים, מילות מפתח ושאלות נפוצות, אותן יוכלו לשלוח בצורה הרבה יותר מכוונת, אישית ויעילה.

על מנת למצוא את קהל המשתמשים הרלוונטי, מציעה החברה לצד אפשרויות החיפוש והסינון המתקדמות גם אינדיקציה המסמנת עד כמה החיפוש ממוקד ורלוונטי, ואפשרות לחפש ציוצים הכוללים תמונה או אזכור מסויימים, כמות העוקבים שיש למשתמש וכדומה.

לאחר הגדרת התגובות ומציאת המשתמשים הרלוונטים, ניתן “להכניס” את התגובות הרלוונטיות בצורה אוטומטית. חשוב להבהיר כי השליחה של הציוצים אינה מתבצעת בצורה אוטומטית או מיידית, והאחראים על עמוד הטוויטר של המותג יצטרכו לוודא שאכן התגובות מתאימות לכל ציוץ וציוץ.

כתוצאה מכך, יכולים דפי המותגים להתייחס לקהל משתמשים גדול פי 100 מזה המסוגלים להתייחס אליו כיום, לתזמן את הציוצים והתגובות הרצויות וכל זאת מבלי לפגוע בנימה האישית של הציוצים, ולהעניק למשתמשים הרגשה כאילו המותג התייחס אליהם בצורה אישית, בדיוק כמו חבריהם.

בעוד שהשירות מכוון ללקוחות הפרימיום של HootSuite, כלל המשתמשים יכולים להוסיף את האפליקציה אל המערכת שלהם תמורת תשלום סמלי של 1.99 דולרים. כמובן שתוכלו להתנסות בשירות החברה גם באתר הרשמי שלה, שם תמצאו תוספות ושירותים נוספים מלבד טוויטר, כגון התייחסות לפיד RSS.

וידאו: 12Mass HootSuite Tutorial HD

twtrland-logo2

Twtrland

אם יש משהו שמותגים וחברות אוהבים, זה סטטיסטיקות וניתוחים בכל הנוגע למדיה החברתית. כך הם יכולים להבין איזה אלמנטים מצליחים להגדיל את קהל היעד, ואיזה אלמנטים גורמים לו לברוח מבלי לשוב. חברת Twtrland, המתמקדת גם היא בפלטפורמת טוויטר מציעה שירות ניתוח פרופילים, המאפשר לנתח פרופילים פומביים או פרטיים.

המטרה של השירות היא להעניק למותג הבנה טובה יותר אודות העוקבים השונים או אפילו אודות עמודי מותגים אחרים, כאשר המידע המוצג כולל מידע סטטיסטי מגוון כגון כמות העוקבים, כמות המשתמשים אחריהם עוקב בעצמו, כיצד מתפלגים הציוצים השונים שלו, מהו “טווח ההשפעה” שלו על קהילת המשתמשים וכדומה.

בזכות מידע זה, יכולים בעלי מותגים להבין טוב יותר את המשתמש העומד מולם – ולהבין כיצד להתמודד איתו. כך לדוגמה, במידה והמשתמש כתב ביקורת רעה על המותג, תוכלו לדעת מהי כמות המשתמשים הפוטנציאלים עליהם השפיע הציוץ השלילי, ולהבין כיצד להתייחס ולהגיב לו.

היתרון המשמעותי ביותר הוא בכך שהחברות יכולות לזהות פרופילים משפיעים בתחומים מסויימים. כך לדוגמה מותג המקדם אביזרים לבישול או חומרי מזון שונים יכול לזהות את המשתמשים המשפיעים ביותר בתחום המזון בטוויטר, לפנות אליהם בצורה אישית ולהפוך אותם לקהל היעד העיקרי של הפרסום שלהם – שבתמורה יעזור להפיץ את שם המותג הלאה אל קהל המשתמשים שלהם.

Twtrland מיועד לעסקים גדולים, קטנים או לכל מי שרוצה להגדיל את החשיפה שלו באמצעות דמויות מפתח בקהילה, וזמין להורדה בחינם ישירות מחנות האפליקציות של HootSuite. באתר החברה תוכלו ליישם את הטכנולוגיה גם באמצעות חשבון האינסטגרם שלכם, כאשר השירות מוצע בחינם עם אפשרויות מצומצמות, או בתשלום עבור טווח האפשרויות המלא.

הישראלים בטוויטר, לחצו להגדלה. מקור: יח"צ

הישראלים בטוויטר, לחצו להגדלה. מקור: יח”צ

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: