סטארטאפ ישראלי גייס 4 מיליון דולר כדי לחתוך את עמלות התיווך

חברת Home Hero פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לרוכשים למצוא בדיוק את הנכס שהם חלמו עליו, ומקצצת בכחצי את דמי התיווך שמתווכים גובים לרוב

תמונה: Home Hero

אין ספק שקניית דירה היא מההחלטות והתהליכים החשובים, המפחידים והמאתגרים ביותר בחייו של אדם. הסטארטאפ Home Hero (הום הירו), שהיה ידוע עד כה כ-RealX, הודיע היום (א’) על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 4 מיליון דולר מדרורית ורטהיים, קרן MMG, קרן AltaIR ומשקיעים פרטיים נוספים.

מקצרת את הזמן הממוצע להשלמת עסקה בעשרות אחוזים

Home Hero פיתחה פלטפורמה המחברת בין מוכרי נכסים לרוכשים, המסייעת בתהליך איתור הנכס המתאים ועד לשלב סגירת העסקה. החברה בודקת ומאשרת את הנכסים, מצלמת אותם ומעלה אותם לפלטפורמה של החברה. אם עסקה יוצאת לפועל, החברה גובה עמלה בגובה של כאחוז. מדובר בתשלום נמוך יחסית בהשוואה למתווכי נדל”ן שגובים לרוב דמי “תיווך” בגובה 2% – לפעמים משני הצדדים בעסקה.

תמונה: Home Hero

מלבד הליווי בתהליך הרכישה, הפלטפורמה של Home Hero מסייעת לבצע את החיבור הנכון בין הרוכשים למוכרים על ידי למידה והבנה של דרישות הצרכן, ותרגום של אלו לכדי נכסים מותאמים אישית. “אנחנו משתמשים בעיקרון של Implicit cognition כדי לזקק את צרכיו של הצרכן ולעלות את הסיכויים לקביעת פגישת עם המומחה של Home Hero ובכך לעלות את ההסתברות של מכירת הדירה”, כך מסביר שי שפיגלבלט, מנכ”ל ומייסד שותף ב-Home Hero בשיחה עם גיקטיים. “Home Hero מפתחת אלגוריתם לניבוי מחיר הדירה על פי עסקאות שנעשו ועל פי הדרישות שקיימות במרחבים הדיגיטליים. לאחר שיש הלימה בין מחיר הדירה למחיר השוק, אנחנו מתאימים את הלקוחות הפוטנציאלים לדירה על פי סט של פרמטרים שנלמדו על המשתמש וכן על פי התאמה פרסונאלית בין הלקוחות”.

הבינה המלאכותית עליה מתבסס מנגנון ההתאמה בין הנכסים לרוכשים, מתאים אישית את התוצאות על בסיס הפרמטרים החשובים למשתמש שהוא מזין בתחילת התהליך: עיר, שכונה, חינוך, תמחור וכדומה. בכך, טוענת החברה כי היא יכולה להקל ולהגדיל את קצב המכירות בעשרות אחוזים, ולמנוע מבעלי הנכסים פגישות מיותרות עם רוכשים לא רלוונטיים לנכס.

Home Hero נוסדה ב-2017 תחת השם RealX על ידי שי שפיגלבלט, מנכ”ל החברה ואביב גרטן, CCO החברה. משרדי החברה ממוקמים בהרצליה פיתוח ובהם מועסקים כ-30 עובדים. בחודש מרץ הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס ראשון של 1.5 מיליון דולר, שמצטרפים אל 4 מיליון הדולר בסבב גיוס זה.

היי-טק, סטארטאפים וטכנולוגיה - רוצים להקדים את כולם? היי-טק, סטארטאפים וטכנולוגיה - רוצים להקדים את כולם? להורדת אפליקציית גיקטיים לאייפון ולאנדרואיד לחצו כאן

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

3 תגובות על "סטארטאפ ישראלי גייס 4 מיליון דולר כדי לחתוך את עמלות התיווך"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אלכס
Guest

“סטארטאפ” בואו לא נסחף, כאילו הם המציאו את הגלגל.
זאת בסך הכל עוד אפיליאציה, לוקחים עמלה 1%, אין פה משהו חדש שמשנה את העולם.

gnhr
Guest

לוקחים עמלה ממי? העמלה צריכה להיות מהמוכר

אחד
Guest

למה לא לחסוך את התיווך ולהשתמש ביד2?
1% זה עשרות אלפי שקלים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: