כנס הרפואה הדיגיטלית הגדול בעולם מחפש סטארטאפים ישראליים שרוצים לפרוץ קדימה

סמסונג נקסט, גוף החדשנות של סמסונג, וכנס הרפואה HLTH, מציגים מסלול מיוחד לסטארטאפים המפתחים פתרונות רפואיים עבור אוכלוסיות שסובלות מתת ייצוג, או שיזמיהם שייכים לאוכלוסיות אלה. הסטארטאפים יציגו את הפיתוחים שלהם בפני בכירים ומשקיעים בתחום הבריאות, ואולי גם יזכו לשיתוף פעולה והשקעה. ההרשמה פתוחה, אך נסגרת עוד ימים בודדים

תמונה: Pexels

תעשיית הבריאות משרתת אנשים ממקומות שונים ומקבוצות אוכלוסייה מגוונות, אך למרבה הצער רוב הפתרונות הטכנולוגיים כיום לא מבטאים את אותו גיוון ולא מאפשרים מענה מספק לאוכלוסיות רחבות. כיום כספים רבים מושקעים במחקר ופיתוח עבור אוכלוסיות המיינסטרים, ואוכלוסיות רבות נותרות לא מיוצגות במשחק הטכנולוגי וללא פתרונות רפואיים ראויים לצרכים שלהם.

Samsung Next, גוף החדשנות של סמסונג, חבר ל-HLTH, אחד מכנסי הבריאות הדיגיטלית המובילים בעולם, במטרה לקדם גיוון בעולם הרפואה והבריאות ולמצוא את הסטארטאפים שיכולים לעזור בכך.

כנס הבריאות יתקיים בתאריכים 16-12 באוקטובר, והיום האחרון (16 באוקטובר) יוקדש כולו לחדשנות וסטארטאפים, ובמסגרתו יתקיים מסלול ייעודי לסטראטאפים בשלבים מוקדמים בשם Startup Showcase to Increase Diversity in the Healthcare Ecosystem.

במסגרת המסלול יציגו 10 סטארטאפים נבחרים את הפתרונות שלהם בפני משתתפי הכנס, הכוללים משקיעים וגופי בריאות מובילים ברחבי העולם, בין השאר לארי מרלו, נשיא CVS; ג’ודי פוקנר, מנכ”לית Epic; ביל אנדרסון, מנכ”ל Roche; גרג אדמס, מנכ”ל Kaiser, נציגים מה-FDA, ועוד.

התחרות מיועדת למיזמים הבונים פתרונות רפואיים טכנולוגיים עבור מגזרים שזוכים לייצוג מועט או שמייסדיהם מגיעים ממגזרים שלא מקבלות מספיק ייצוג בתעשייה. מיזמים שיגישו מועמדות להציג במסגרת ה-showcase ייבחנו על ידי צוות משקיעים של סמסונג נקסט וכן משקיעים מקרנות בולטות נוספות: Bessemer, Optum Ventures, SteelSky Ventures וראש החדשנות ב-Brigham and Women’s Hospital.

להשתתף בכנס בשנה הבאה ואולי לקבל גם השקעה

הסטרטאפים שייבחרו להציג יקבלו גם כרטיס כניסה לכנס הווירטואלי המלא בשווי 450 דולר, שצפוי לארח כ-4,000 משתתפים מרחבי העולם בחודש הבא, ואף יקבלו כרטיס וקיוסק לכנס HLTH 2021 שיתקיים בבוסטון בשנה הבאה.

סמסונג נקסט, הפועלת ממתחם שרונה בתל אביב ומנוהלת על ידי אייל מילר, מובילה עבור סמסונג את תחום ההשקעות בסטרטאפים בשלבים מוקדמים בתחומי התוכנה והשירותים, וכן מחברת בין סטרטאפים ישראלים לגורמים הרלוונטים בתוך סמסונג, לצורך שיתופי פעולה אסטרטגים. בשנים האחרונות שמה הקרן דגש רב על השקעות בתחום הבריאות הדיגיטלית, כאשר מי שמוביל את ההשקעות הגלובליות בתחום הוא יונתן מצ’אדו, דירקטור השקעות בקרן. בין השאר השקיעה הקרן בחברות כגון Healthy.io, DayTwo ו-BigHealth – כולן מחזקות את מגמת הביזור של עולם הבריאות ובכך מקדמות מתן שירותי בריאות בבית. מגמה זו מעצימה את המטופלים את בריאות הציבור באופן רחב יותר, וגם מחזקת את מעמדה של סמסונג כשחקנית בעולם הבריאות.

במסגרת התחרות אנחנו מחפשים השקעות שעוזרות להגיע לקהלי יעד רחבים יותר, וכאלו שלעיתים לא מקבלים תשומת לב מספיקה מתוך אמונה שמדובר בהזדמנות עסקית גדולה עבור סמסונג וגם שזה הדבר הנכון לעשות.

לפרטים נוספים והגשת מועמדות

יש לכם שאלות? מוזמנים לפנות במייל למנהלת השיווק של סמסונג נקסט, אביגיל לוין: avigail@samsungnext.com

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: