הסטארטאפ hibob גייס 20 מיליון דולר, כדי להביא את ה-HR למאה ה-21

יותר מ-70% מהעובדים בשנת 2025 צפויים להיות מילניאלז, ואם אתם לא תהיו מוכנים בשבילם, הם פשוט לא ישתפו איתכם פעולה

תמונה: hibob

היום (ד’) מודיעה חברת hibob (היי-בוב), המפתחת פלטפורמה לניהול עובדים, על השלמת סבב גיוס המשך לסבב A בהיקף של 20 מיליון דולר בהובלת המשקיעים הקיימים בחברה: Bessemer Venture Partners, Battery Ventures ו-Fidelity: Eight Road Ventures. אליהם הצטרפה קרן ההשקעות של תאגיד Sumitomo היפני. בחברה מסבירים כי ישתמשו בכספי ההשקעה להמשיך האצת הנוכחות שלה בשוק האמריקאי, התרחבות למדינת נוספות באירופה, וכמובן לגיוס כוח אדם נוסף לחברה.

“פלטפורמת HR מיועדת קודם כל לעובדים”

הפלטפורמה של hibob היא פלטפורמת SaaS המיועדת לעסקים קטנים ובינוניים, ומסייעת להם לנהל את העובדים לאורך כל הזמן בו הם נמצאים בחברה. החל מתהליך הקליטה הכולל את החוזים, ועד לניהול ימי חופש, אופציות בחברה ואפילו סידור של הליך עזיבה או פיטורין. במקום לנהל אינספור דוחות אקסל כעורים שאף אחד לא רוצה למלא, הכל מתבצע במערכת אחת שמעוצבת כמו שהייתם מצפים ממערכת עדכנית.

“עולם העבודה הולך להשתנות בחמש שנים הקרובות, ויותר מ-70% מהעובדים החדשים בעולם המערבי ב-2025 יהיו מלניאלז, ועשרות אחוזים יהיו שייכים ל-Z Generation” מסביר רוני זהבי, מנכ”ל ומייסד שותף ב-hibob בראיון לגיקטיים. “הם באים עם דרישות אחרות ותהיה להם אפס סבלנות למערכות שלא יזכירו את חווית המשתמש שהם מכירים בתור צרכנים”. זהבי טוען כי מערכות HR מתחרות יוצרות פתרונות “One Fits All” שלא מתאימים בהכרח לגודל או מהות החברה. על כן, בהיי-בוב מסבירים כי הם שמו דגש על עיצוב ונוחות שימוש במערכת שמאפשרת מצד אחד לאנשי ה-HR לראות בקלות מידע על העובד ולנהל אותו, ומצד שני מזמינה את העובדים להשתמש בה על בסיס יומיומי לצרכים נוספים.

“חווית המשתמש צריכה להיות יפה, פשוטה ואינטואיטיבית. אם היא לא מדברת בשפה הזו, אתה לא תשתמש בה”, טוען זהבי, שמוסיף ואומר כי מערכת ה-HR שלהם לא מסתיימת רק בימי חופשה והעלאות משכורת, אלא ביצירת Engagement שוטף עם העובד על כל החלקים האחרים של העבודה: “כשעובד מצורף ל-bob עוד לפני שהוא הגיע ליום העבודה הראשון שלו, הוא ממלא את הפרטים האישיים שלו בחברה ואפילו תחביבים, ואנחנו יודעים לסמן לו אנשים בחברה שיש להם תחומי עניין משותפים איתו. כך, ביום שהעובד מגיע לחברה הוא כבר חלק למשל ממועדון ריצה, מועדון יוגה או קארפולינג שנמצאים במערכת שלנו”. גם מצד המעסיק, המערכת מאפשרת ניתוח של פרופילים של עובדים, ולזהות למשל יהלום לא מלוטש בחברה שכדאי לטפח, כיוון שהוא תואם פרופילים של עובדים מוצלחים אחרים.

תמונה: hibob

hibob הוקמה בשנת 2015 על ידי רוני זהבי, לשעבר מנכ״ל ויזם משותף של קוטנדו שנמכרה בשנת 2012 לאקמאי בסכום של 300 מיליון דולר, וישראל דויד, מנהל הטכנולוגיות הראשי בחברה. החברה מעסיקה כ-130 עובדים במשרדיה אשר בתל אביב, לונדון וניו יורק. מערכות החברה נפרסו בכ-450 חברות באירופה ובארצות הברית, וכ-15% מחברות ההייטק הישראליות הבינוניות ומעלה, כאשר בין לקוחות החברה ניתן למצוא את IronSource, Fiverr, Playbuzz ועוד.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

1 תגובה על "הסטארטאפ hibob גייס 20 מיליון דולר, כדי להביא את ה-HR למאה ה-21"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יואל
Guest

כל הכבוד!
רק יצא לכם 1000 עובדים יותר מדי…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: