ספקית אינטרנט ישראלית דרשה מלקוח 302 מיליון ש”ח על חודש גלישה

לקוח ששכח לעדכן פרטי אשראי בחברת ”הלו 015” גילה שיש לו חוב עצום ולא הגיוני על חודש של שימוש; החברה: זו טעות

תמונה: Pixabay

בין המטלות המעיקות שלנו כצרכנים, נמצאת המשימה של ווידוא חיובי האשראי שלנו. לא אחת אנחנו מוצאים טעויות בחיובים מצד חברות תקשורת, תאגידים ממשלתיים, תשלומי ביטוחים וכדומה, אבל בניסיון חיוב כל כך מוזר לא נתקלנו כבר זמן מה.

חוב של 302 מיליון שקלים על חודש אחד של שימוש?

המייל שקיבל הלקוח (שלוש הספרות האחרונות ב”חיוב” נמחקו על ידינו)

אלון, בן 28 מרמת גן, איבד לפני מספר שבועות את כרטיס האשראי שלו. לאחר שקיבל כרטיס אשראי חלופי, שכח לעדכן את פרטי החיוב החדשים שלו ספקית אצל ספקית האינטרנט, hallo (הלו) 015, אליה הוא מנוי במסגרת שירותי Unlimited. לאחר שיצר קשר עם הספקית, אלון קיבל אימייל מחברת 015 עם הודעת חיוב על התקופה בה לא שילם על השימוש בשירותי החברה, במסגרתה צבר חוב, אבל אף אחד לא יכל לצפות את גובה ה”חוב”.

אלון נדהם לגלות שעל פי הודעת החוב, הוא חייב לחברה למעלה מ-302 מיליון שקלים (כולל מע”מ!), וכי הוא נדרש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לצורך הסדרת החוב. “היה לי ברור שזו טעות, אבל התקשרתי אליהם כדי לוודא”, מספר אלון, שהבחין כי גובה החוב תואם את מספר תעודת הזהות שלו.

הטעות תוקנה תוך דקות

אלון יצר קשר עם הלו 015, ותיאר בפניהם את השגיאה בחיוב. לדבריו, קיבל ענה מהיר ושירות שהוא אף הגדיר כ”מצוין”, והטעות תוקנה תוך דקות. החוב האמיתי של אלון, שמופיע גם הוא במקום הלא הנכון במייל, עמד של 105.66 שקלים, ושולם בו ברגע. הלקוח סיכם את החוויה בתור “מקרה משעשע וחד-פעמי שקיבל מענה מהיר”.

מהלו 015 נמסר לנו בתגובה: הלקוח הינו לקוח באינטרנט של 015 מזה למעלה משנה. כתוצאה מבעיה בחיוב אמצעי התשלום של הלקוח, נשלחה הודעה אוטומטית ללקוח במייל ממחלקת הגבייה בכדי להסדיר את התשלום. כתוצאה מבאג במעבר בין מערכות ה-CRM של החברה, שדה הת.ז. התחלף עם שדה סכום החוב בהודעת שנשלחה. כתוצאה מכך הלקוח ראה סכום בלתי סביר של חוב.
מיד כשפנה אלינו טלפונית, שירות הלקוחות טיפל בתלונה לשביעות רצונו של הלקוח, וכמובן ששני הצדדים הבינו שמדובר בתקלה טכנית ותו לא. באג זה טופל מיידית במערכות ה-CRM של 015.

במקרה זה אולי מדובר בטעות אנוש או מחשב, אבל אנו עדיין ממליצים לכם לבדוק מדי חודש את החיובים מהחברות השונות, כדי לוודא שהמבצעים אליהם נרשמתם לא הסתיימו, לא הועברתם מסלול בלי ידיעתכם, לא חויבתם על שירותים שלא רכשתם ולא נפלתם קורבן לטעות אנוש.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

10 תגובות על "ספקית אינטרנט ישראלית דרשה מלקוח 302 מיליון ש”ח על חודש גלישה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
רינה
Guest

שיטת מצליח

mishu2
Guest

שיטת מצליח במלוא הדרה!

יאיר
Guest

חבל שלא קראתם את הכתבה

דגכדגכ
Guest

וואו, כתבה איכותית על אייטם רלוונטי.
עדיף כבר זבל פרסומי או ייעוץ קריירה תלוש מהמציאות מ’מנהל האד האנטינג בכיר’.

חיים
Guest

צודק

אריה
Guest

מי שמסוגל לשלם חוב של 302 מיליון לא צריך לעקוב אחרי כלום…

יוסי
Guest

רק אני רואה שזה 302 אלף ולא מיליון?

Alon Levi
Guest

טשטשו את השלוש ספרות האחרונות מאחר ומדובר בתעודת הזהות של הלקוח (טעות שנפלה).
ממליץ לקרוא את הכתבה ולא להסתפק בכותרות קליק בייט של גיקטיים.

ben
Guest

קליק בייט מארץ הקליק בייטים. קצת עסיסי אבל לא שונה ממייל שמגיע עם undefined או null.

טימוטי ביילי
Guest

כתבה הזויה. פאשלה קטנה, שירות מצוין. חבל על בזבוז הזמן של קריאת הכתבה והתגובה עליה.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: