Guesty הישראלית מגייסת 1.5 מיליון דולר [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית Guesty שמנהלת בצורה אוטומטית השכרת דירות על גבי הפלטפורמה של Airbnb, סיימה סבב גיוס מוצלח של 1.5 מיליון דולר

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חברת הסטארטאפ הישראלית Guesty (לשעבר, superhost) סיימה בהצלחה סבב גיוס של 1.5 מיליון דולר מקרן Magma, אנג’לים אמריקאיים ו-Y Combinator, האקסלרטור שבו משתתף הסטארטאפ. Guesty מפתחת כלי אוטומציה לניהול של השכרת דירות ויחידות דיור ונופש על הפלטפורמה של Airbnb.

Airbnb כבר בעדם 

את הסטארטאפ ייסדו האחים עמיעד וקובי סוטו והוא כולל מרכז פיתוח בתל אביב, כשהמכירות והשיווק נעשים בסן פרנסיסקו. בשיחה עם גיקטיים אישר מנכ”ל Guesty, עמיעד סוטו, את הפרטים וציין כי הכסף שגוייס מיועד להרחבת הפיתוח, גיוס מתכנתים, ואוטומציה מלאה יותר של המערכת. לשאלתנו כיצד הגיבה Airbnb לשירות שמציע הסטארטאפ, אמר סוטו כי גם הוא וגם קובי, ה-CTO, נפגשו עם Nathan Blecharczyk ו-Brian Chesky מייסדי האתר והם היו “מאוד בעדנו”. סוטו אף הוסיף שבעתיד, אולי הם אף “יעודדו אותנו בצורה אקטיבית”.

בשנה האחרונה נתקלת Airbnb בקשיים רגולטורים קשים מול ערים גדולות בארה”ב, שטוענות שהשכרה דירת מגורים נוגדת את חוק המלונות העירוני. מעבר לחוסר האפשרות על העיריות לפקח על תנאי הלינה, כמובן שמדובר גם על הפסד הכנסות של העיריות, שמפסידות הכנסות ממיסים עירוניים. פגיעות שכאלו ב-Airbnb עלולות כמובן לפגוע בכל האקוסיסטם שנבנה סביבה ובכלל זה בשירותים דוגמת Guesty. לשאלת גיקטיים, האם אין מדובר באיום, טוען סוטו, כי נהפוך הוא. “מדובר בהזדמנות”, מכיוון ש-Guesty תוכל גם לעזור בתהליך האוטומציה של הגשת אישורים ורישום בעיריות השונות.

אוטומציה שתעשה חיים קלים למשכירים  

Guesty מפתחת כלים אוטומטיים שיטפלו בכל שלבי ההשכרה ויקלו כך על בעלי הנכסים. בין השאר המערכת עונה בצורה אוטומטית ובכל שעות היממה על שאלות של מתענינים; המערכת גם יודעת לסנן מתעניינים שבעל הנכס לא מעוניין לארח על בסיס קריטריונים כמו גיל, דרישות אימות מסויימות, מספר חוות דעת מינימאליות או כל קריטריון אחר; המערכת יכולה לאשר הזמנה בצורה אוטומטית ולהעביר לאורחים מידע כמו דרכי הגעה והיכן לקבל את המפתח; ולאחר העזיבה, המערכת אף יכולה לכתוב ביקורת על האורח.

המערכת יכולה לעזור לבעלי הנכס בניהול שוטף של פעילויות כמו הזמנת שירותי ניקיון לפי מועד שהוא קובע ומעקב אחריהם; עדכון ואופטימיזציה של פרופיל ה-Airbnb שלו; ואפילו הענקת שירותי תמיכה ומידע למתארחים כמו הוראות הגעה, מידע על היעד ושירותי קונסיירז’ שזמינים 24/7.

באשר למודל הרווח, השירות גובה עמלה של 3% מבעל הנכס – רק על עסקאות שהתקיימו, כשהמינימום הוא 3$.

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

5 תגובות על "Guesty הישראלית מגייסת 1.5 מיליון דולר [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דודי
Guest

סוטו יא תותח, תעשה לי ילד!

NIR
Guest

Prepare a Manual for different things in your place & share all activity around
your home
Beta version
http://yourplace.itnolimit.com/

משכירה דירות
Guest

כאחת שמשכירה את הבית שלה בairbnb אני לא מבינה למה צריך את השירות הזה

כל הרעיון הוא, שהאורח יקבל יחס אישי ותשובה מהמארח. זה נכון שיש הרבה פניות, אבל זה חלק מהמיוחדות של airbnb – תקשורת אישית עם בעל המקום – מה שלא ניתן בבית מלון

רוב השאלות של האורחים זה אם יש מקום לכמות האנשים שהם מביאים

ההחלטה שלי אם לארח אותם או לא, מתחילה עם איך שהם כותבים את הפניה ועד איך שנראה לי באותו רגע שנכון . אינטואציה שלא מטעה אותי

בנוסף, aribnb כבר לוקחים ממני 7%, אז לא אסכים לתת עוד 3% ל”מזכירה אישית”

עמיעד
Guest
משכירת דירות יקרה. כאן המנכ״ל של גסטי, עמיעד. אנחנו בעצמנו מארחים ומבינים את הדרישות של מארחים כמונו. חלק מזה זה היחס האישי והמענה לאורחים. כל הלקוחות שלנו מקבלים ביקורות נהדרות מכל האורחים שבהם טיפלנו. כמו כן אנחנו לגמרי משאירים את ההתאמה בידי הלקוח שלנו ויש לנו לקוחות שמבקשים לאשר בעצמם אורחים אחרי שענינו להם על כל השאלות והם עברו את הסינון שהם קבעו. אנחנו גם מציעים ניהול של שירות הניקיון, תגובות 24/7 ואפילו טיפול בחירומים. Airbnb לוקחים 3% מהמארחים ולא 7% ואנחנו לוקחים עוד 3% עבור ניהול שבכל המתחרים שלנו גובים מעל ל-20%. אני אשמח אם תנסי אותנו ותבדקי בעצמך… Read more »
משכירה דירות
Guest

הי עמיעד

תודה על התשובה. בסופו של דבר זה יוצא לי אפילו יותר מ7% מכיון שairbnb לוקחת עמלה על המרת מטבע.
בעקרון, אין לי בעיה לקבל בכל מטבע, אבל היא משלמת בדולרים כדי להשתמש במטבע בינלאומי ואז זה מגיע לי לpaypal ועובר שוב המרה מיותרת לשקלים ישראלים לחשבון בנק הישראלי כי המכולת היא בשקלים :(

אני חושבת שאולי כדאי להוסיף פיצ’ר שנותן אפשרות לקבל בכל מטבע ואתם תעבירו את הכסף לחשבון הpaypal כדי לחסוך המרה כפולה.

בכל מקרה, יתכן שבגלל שיש לי רק דירה אחת זה לא כל כך חור בראש בשבילי, והשירות מיועד לכאלה שמחזיקים יותר מדירה אחת.

בהצלחה רבה לכם!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: