Guester: מעבירים את חיי הלילה לענן [Geektime Conference]

במקום רשימות כתובות ושולחנות ריקים, החברה הישראלית רוצה לעזור לתעשיית חיי הלילה להתנהל בצורה טובה יותר, באמצעות פלטפורמת ניהול מבוססת ענן המתעדכנת ומעדכנת בזמן אמת בנוגע למצב במועדון

מקור: Shutterstock

מקור: Shutterstock

סביר להניח שבמהלך חייכם יצא לכם לצאת למועדון לילה אחד או שניים. בין אם החלטתם לבלות בארץ או בחו״ל, אנו מניחים שהחוויה הייתה דומה: תור ארוך עם בחורה או בחור בכניסה שמחזיקים בדף נייר ועט, על מנת לסמן את המוזמנים שנכנסו ולהוסיף לרשימה את השמות החדשים שמעבירים היחצ״נים.

Guester הישראלית מעוניינת לשנות את אופן ההתנהלות של חיי הלילה, להפטר מאמצעי הניהול הישנים ואף לאפשר למועדונים לתגמל כראוי את לקוחותיהם הקבועים, גם אם אינם חברים קרובים של ההנהלה. נעלו את נעלי הריקוד שלכם ובוא להכיר את המערכת שתתחזק את המסיבות המדוברות ביותר ברחבי העולם.

מרעננים את ליין הניהול של המועדונים

על פי מחקר שנערך במאי האחרון על ידי חברת IBISWorld, שוק חיי הלילה בארצות הברית לבדה מייצר הכנסות בשווי של 24 מיליארד דולרים בשנה. עם זאת, מדובר באחד מהשווקים הבודדים שעדיין לא עבר מהפכה דיגיטלית, למרות הרווח הגלום בו. בעוד שחברות רבות מנסות להציע פתרונות שונים ומגוונים, נכון להיום אין חברה שהצליחה למצוא את ״נוסחת הקסם״ ולהשתלט על השוק

Guester הישראלית מעוניינת להכניס מעט סדר לבלאגן, באמצעות הטמעת הטכנולוגיה בתוך המועדונים, או יותר נכון, מאחורי הקלעים של המועדונים. על מנת לעשות זאת מציעה החברה פלטפורמת ניהול מבוססת ענן, המאפשרת לצפות בזמן אמת במצב המועדון ולנהל את הלקוחות, העובדים ואף את האירועים השונים.

מערכת הניהול מגיעה עם מספר אפליקציות תומכות, כגון אפליקציית אייפד לניהול המוזמנים בדלת המועדון. כך יכולה המארחת להפטר מהדף והעט המיושנים ולסמן את המוזמנים שהגיעו, כשהמידע יגיע בזמן אמת אל שאר מערכות החברה, כמו גם אל בעליה.

לחילופין, במידה ואחד מהיח״צנים מעוניינים להכניס ברגע האחרון עוד כמה מוזמנים, הוא יוכל לעדכן את המידע מבלי להטריד את המארחת או לדאוג שמא יהיו לאורחיו בעיות בכניסה, שכן יהיה בטוח שהמידע יגיע אל כל מי שצריך לקבל אותו. לצד עובדי המועדון הנמצאים בו כעת, גם בעל המועדון, בין אם נמצא בביתו או אפילו במדינה אחרת, יוכל לדעת כמה אורחים נכנסו, כמה שילמו בממוצע על הכניסה, מהו יחס הבנים-בנות באירוע ושאר מידע רלוונטי ברגעים אלה ממש, מה שיאפשר לו לנהל את העסק גם מרחוק.

עוד אלמנט עיקרי אותו מציעה המערכת של Guester, הם אישורי הזמנה וביטולים. לדבריה, עיקר הרווחים של מועדונים בחו״ל מגיעים משולחנות מוזמנים ולא מהבר המרכזי. כלומר, במידה ומי שהזמין שולחן מבטל או אפילו מבריז, המשמעות היא הפסד עבור בית העסק שלא יכל להתכונן לכך מראש. המערכת מגיעה לעזרה, כשהאישורים והביטולים מתעדכנים גם הם בזמן אמת, מה שמאפשר לפתוח את השולחנות ללקוחות אחרים הממתינים בתור.

כפי שאתם יכולים להבין, Guester רוצה לטפל בכל אלמנט ובכל אפשרות הרלוונטית לחיי הלילה. למעשה, אם כל האפשרויות שהוצגו עד עכשיו אינן מספיקות, החברה מציעה גם שירות תשלומים. כך, במידה והמועדון מעוניין לארגן אירוע מיוחד או אפילו הופעה, החברה מציעה הקמת אתר מיוחד למכירת כרטיסים או הוספת האפשרות לאתר הקיים, כשהמכירה עצמה, ניהול התשלומים ואפילו ההחזרים הכספיים, במידה ונדרשים, מתבצעים דרכה – ללא טרחה מצד בעל העסק.

אפליקציית הניהול. מקור: Guester

אפליקציית הניהול. מקור: Guester

מעבירים את רשימת ה-VIP לענן

עם כל הכבוד למערכת המסוגלת לעזור לבעלי המועדונים, היא שימושית לא פחות גם עבור הבליינים העתידיים, שכלל אינם מודעים לכך. לרוב, בעלי המועדונים אינם מכירים את לקוחותיהם, גם אם הם קבועים, מה שעלול להוביל לחיי מדף קצרים של כמה שנות פעילות בודדות לאור העובדה שלעסקים אלה אין המשכיות, הם אינם מצליחים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם וכתוצאה מכך נסגרים.

למרבה ההפתעה, הבליינים אינם צריכים להוריד אפליקציות או להרשם לשירותים מיוחדים על מנת ש-Guester תוכל לעזור להם, אלא יכולים להמשיך להתנהל כרגיל מול המועדונים בהם מבקרים. ברגע שיכנסו אל אחת מהרשימות, בית העסק יוכל להתחיל ״במעקב״ אחריהם, ולקבל מידע כגון תאריכי הביקור, כמות המבקרים וכדומה, מה שיאפשר לבעלי המועדון ליצור תכנית הטבות לאורחים הקבועים בצורה אוטומטית, ללא הצורך להתחבר אליהם או אפילו להכיר אותם.

לצד ההטבות המדוברות, המידע יאפשר לבעלי המועדון לסנן את המבלים על פי הפרמטרים המתאימים להם, כשלצד המידע ״הטכני״ יוכלו להוסיף גם האשטגים רלוונטיים. כך לדוגמה, תוכלו להיות מקוטלגים תחת רשימת VIP, להופיע כמי שנוהגים לתת טיפ שמן או אפילו להכנס אל הרשימה השחורה. המידע יופיע לכל אחד מהעובדים ברגע שיקליד את שמכם במערכת, כך שיוכל להתנהג בהתאם באותו הרגע ולדעת האם לשמור לכם את השולחן הכי טוב בבית, או להודיע לכם שכל הכרטיסים אזלו ואין אפשרות להכניס אתכם.

כמובן שגם כאן ניתן למצוא אלמנט חברתי, כש-Guester מציעה אינטרגציה לרשתות חברתיות, או ווידג׳טים ייעודים אותם ניתן להטמיע באתריהם, בין אם עצמאיים לבין אם נוצרו על ידי Guester עצמה. הפן החברתי פותח אפשרויות נוספות עבור בעלי המועדון, שכעת יכולים לדעת כיצד לקוחותיהם נראים ואף לטרגט (Target) אורחים פוטנציאליים לערבים מסויימים.

כך במידה ומארגנים אירוע הדורש גברים שנראים טוב או בחורות הנוטות להעניק טיפים גדולים במיוחד, המערכת תאפשר למצוא אותם בקלות ואף להגיע אליהם, באמצעות הרשתות החברתיות דרכן נרשמו לאירועים קודמים. כן, גם אנחנו חושבים שתעדוף על פי מראה חיצוני היה צריך להעלם מזמן מן העולם, אך הוא קיים – ולפחות תהליך הסינון מעט פחות מעליב, שכן האורחים אינם יודעים שהינם מסוננים מחוץ לדלת על בסיס השיער, האף או העיניים שלהם.

מקור: Guester

מקור: Guester

מניהול רשימות לסטארטאפ בעלייה

Guester נוסדה ב-2011 על ידי איתי וייס, המכהן כמנכ״ל החברה. הרעיון למוצר נולד אצלו לאחר שסיים את שירותו בצה״ל והתגלגל לניהול כניסות במועדונים, שם נחשף לבלאגן הכולל דפים, צעקות ולחץ כללי. בעוד שבתחילת דרכו התמקד ביצור אפליקציה לניהול המוזמנים בכניסה, לאחר שהחל לחקור על התעשייה הבין שקיים פער גדול משמעותית בתהליכי הניהול השונים של בתי העסק. בשלב זה חבר אל תום ברקן, המכהן כ-CTO בחברה, כשהשניים המשיכו לפתח את המוצר והגיעו ל-Guester בנקודתה הנוכחית.

לאור העובדה שהחברה מציעה את שירותיה במודל SaaS, אין זה מפתיע שהמודל העסקי שלה מבוסס על תשלום חודשי הנקבע על פי צרכיו של בית העסק. בנוסף, החברה גובה עמלות עבור מערכת התשלומים אותה מציעה ללקוחותיה, במידה ואכן בוחרים להשתמש בה, כמובן.

אך עם כל הכבוד למערכת שמציגה Guester, שבוודאי יכולה לפתור כמה בעיות לבעלי מועדונים באיזור הקרוב אליכם, היא אינה לבד בשוק. נכון להיום ניתן למצוא שחקנים רבים הנאבקים על מקומם, הקיימים זמן רב יותר ומציעים מגוון רחב יותר של פיצ׳רים.

Guester אינה מודאגת מהתחרות, שכן מאמינה כי השימושיות הפשוטה שמציעה, המאפשרת גם למי שאינו בקיא בעולם הטכנולוגיה להבין כיצד לתפעל את המערכת וכיצד להתאים אותה אישית לצרכיו של כל מועדון, היא מה שתאפשר לה להשתלט, בתקווה, על שוק חיי הלילה ברחבי העולם.

Guester כבר השלימה סבב גיוס Seed ראשוני והיא עובדת עם מועדונים ברחבי העולם, כשתל אביב ביניהן. השוק הגדול ביותר שלה ממוקם בלונדון, לפחות נכון לעכשיו, אך כמובן שמעוניינת להתרחב אל שווקים נוספים ומגוונים ברחבי העולם.

הכירו את הצוות. מקור: Guester

הכירו את הצוות. מקור: Guester

מקור תמונה ראשית: Shutterstock / Picture of rock concert, music festival, New Year eve celebration

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "Guester: מעבירים את חיי הלילה לענן [Geektime Conference]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
חיים
Guest

רעיון מגניב וחבר’ה טובים, אבל בחיאת, למה לדחוף את המילה “ענן” למגזין טכנולוגי?
מה זה מעניין איפה זה מאוחסן? “ענן” (קבוצת שרתים של חברה חיצונית) או בשרתי החברה (קבוצת שרתים של החברה בחוות שרתים) או שרת אחד של החברה במשרדי החברה (כרגע, שרת אחד זה מעל ומעבר גם ל1000 מועדונים בו זמנית).
למה לדחוף את הגימיק הדפוק הזה כשלא צריך? אנחנו חנונים, אנשי טכנולוגיה, לא קונים פוטנציאלים של החברה הזו. משתמש הקצה לא יודע אם זה מאוחסן בS3 או בשרת REDHAT וזה לא מעניין אותו ולא אף אחד…

תגובה לחיים
Guest

הסיבה… SEO

wpDiscuz

תגיות לכתבה: