כל הכלים הכי שימושיים באינטרנט במקום אחד: הכירו את Growthparty

פלטפורמה חדשה וחינמית שמה לה למטרה לסייע לבלוגרים, מפתחים, יוצרי תוכן ויזמים לבנות או להגדיל את העסק שלהם במהירות ובקלות

מקור: Growthparty

Growthparty היא פלטפורמה חדשה שמרכזת בתוכה כלים טכנולוגיים שימושיים בתחומי הבלוגינג, שיווק, פיתוח ויזמות. הרעיון הוא שגם משתמשים שלא בדיוק יודעים מה הם מחפשים עדיין, נניח יזמים או בלוגרים בתחילת דרכם, יוכלו לנווט בתוכה בקלות ולהבין מאיפה הם צריכים להתחיל, ויכירו כלים ושירותים שיהפכו את החיים שלהם להרבה יותר פשוטים.

מאגר של יותר מ-800 כלים שונים

ברגע שנכנסים ל-Growthparty ניתן לבחור בשתי אופציות: להזין בשורת החיפוש מה בדיוק אתם מחפשים או המעניינת יותר – לגלות כלים חדשים שאתם כנראה צריכים ולא ידעתם. נכון לעכשיו, הכלים השונים מחולקים ל-5 קטגוריות: בלוגינג, תוכן (בשלל צורותיו), פיתוח, שיווק וסטארטאפ, ומהן יוצאים תתי קטגוריות. למשל, בקטגוריית הסטארטאפ תמצאו כלים שונים לבניית אתרים, טפסים, אחסון ודומיינים, מחקר שוק ועיצוב לוגו. את כל התוצאות ניתן לפלטר כך שיוצגו בפניכם רק כאלו שמוצעות בחינם או כאלה שמבוססות על קוד פתוח.

הפלטפורמה מספקת כלים חינמיים לעיצוב לוגו, כלים לבניית אתרי אינטרנט, כלים לפתיחת בלוג, כלים למציאת רעיונות לתוכן, כלים לניהול רשתות חברתיות, כלים לעיצוב פוסטים ועוד כלים רבים אחרים (כרגע יש 44 קטגוריות), והיא בנויה כך שגם משתמש ללא ניסיון או מטרה ספציפית יצליח למצוא את הכלים הנכונים עבורו על ידי בחירת הקטגוריה הראשית הקרובה ביותר לתחום העניין שלו.

בנוסף, הפלטפורמה עושה שימוש במודל ההצבעה, שבוודאי מוכר לחלקכם מ-Product Hunt. הרעיון הוא שכל אחד מהמשתמשים יכול ללחוץ לייק לכלי מסוים, כדי שהוא יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש. לטענת ברק עדות, מייסד Growthparty, אין להם שליטה על המיקום של הכלים בתוך הקטגוריות, והם מבטיחים להציע חוויית שימוש כנה, נוחה ובעלת דירוג אמיתי ורלוונטי, ללא פרסום או דירוג המבוסס דאטה.

מקור: צילום מסך

בשיחה עם גיקטיים הסביר עדות כי הפלטפורמה נוצרה מתוך צורך אישי וקולקטיבי לאגד את הכלים הטכנולוגיים הטובים ביותר שיש באינטרנט. ״Growthparty החלה ממאגר אישי של כ-300 כלים”, הוא מספר, “הכלים שעזרו לי ולקהילה שסביבי לבנות עסקים ומיזמים טובים ויעילים יותר. החלטתי להקים את הפלטפורמה כדי להגדיל את המאגר הזה גם בשבילי וגם בשביל הדור החדש של יזמים ויוצרים דיגיטליים״.

אבל Growthparty ממש לא לבד; יש לא מעט ספריות כאלו ברשת אך לטענת עדות רובן המוחץ שם דגש על קהילת הסטארטאפים. ״Growthparty קמה מתוך התבוננות פשוטה וכנה בכיוון הכלכלי והתעסוקתי שהעולם שלנו הולך אליו”, הוא אומר, “יותר ויותר אנשים מתחילים להבין שיש עוד דרכים להקים עסקים או מיזמים צדדיים מעבר לעבודת ה-9:00-17:00. בשונה מרוב הספריות הקיימות, Growthparty פונה לכולם, לכל אדם עם חזון שרוצה לייצר משהו חדש ומרגש – זה יכול להיות בלוגר מתחיל, נערת אינסטגרם, יוטיובר, יזם ואפילו אנשי טכנולוגיה ותיקים”.

ואיפה הכסף? כששאלנו את עדות מה המודל הכלכלי, עדות התחמק מהשאלה והדגיש את העובדה שמדובר בפלטפורמה חינמית לחלוטין ואף הבטיח שכך היא גם תישאר, ללא באנרים בכלל. סביר להניח שאם היא תמצא חן בעיני הציבור, ניתן יהיה לשלב בה מודלים של Affiliate למיניהם, אבל בכל מקרה עבור המשתמש הסופי מדובר בכלי נוח מאוד ששווה לשמור במועדפים.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "כל הכלים הכי שימושיים באינטרנט במקום אחד: הכירו את Growthparty"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יוסי
Guest

בתחתית העמוד יש advertise with us שפותח טופס עם פרטים, מתי הקמפיין עולה ומה התקציב.
לא דבר רע להתפרנס מהעשייה, אבל אין צורך להסתיר את זה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: