מיזם ישראלי רוצה להעלים את הפליירים מתיבות הדואר שלנו לטובת פרסום יעיל יותר

הסטארטאפ הישראלי Green Digital מציב בבנייני מגורים מסכי מגע שמאפשרים שיווק מקומי, חכם ומטורגט, לצד הודעות של ועד הבית ועדכוני חדשות. עכשיו הוא מגייס משקיעים

צילום / תמונה: Pixabay

מאת אלעד פרג׳ון, פיפלביז

זה לא משנה אם אתם חוזרים עכשיו הביתה במכונית מודל 2020 אחרי שרכשתם את דגם האייפון החדש ביותר והזמנתם משלוח עד הבית בוולט – כשתיכנסו ללובי הבניין, אתם עדיין הולכים להיתקל באותה שיטת שיווק שגם הסבים שלנו השתמשו בה, למרות שגם הם עצמם כבר צורכים את המדיה שלהם בערוצים אחרים: פליירים ואינספור ניירות פרסומיים שמפוצצים את תיבות הדואר.

אתם פותחים את התיבה ושוב קולטים את אותן המודעות: בית עסק המציע לכם מבצעים על מוצרים שאתם לא צריכים, סופרמרקט שלא ביקרתם בו מאז שהייתם ילדים, תפריט משלוחים של מקום שעוד לא הבין שמשלוחים של עד 90 דקות הם פאסה, או בקיצור: דברים שלא רלוונטיים לכם וימצאו את עצמם במקרה הטוב בפח אשפה, ובמקרה הרע על רצפת הלובי, עד שמישהו יחליק וייפצע חלילה.

הצד השני של הפלייר

בואו נשאיר רגע את האימג’ הזה ונציג את הצד השני של המטבע. יש לכם עסק מקומי: פיצרייה, חנות, מכבסה או כל מה שעולה לכם ולקהל היעד בראש, ואתם נמצאים בדילמה: מצד אחד, יש המון אפשרויות לפרסם, מצד שני – אתם לא בהכרח יכולים לכסות או לבחון את הכל. מצד שלישי, אם אתם גם ככה רלוונטיים רק למי שנמצא באזור שלכם – למה לא ללכת על פרסום לכל מי שגר בסביבה?

על פניו – הגיוני, אבל למעשה, יש כאן סוג של אשליה: אולי נראה לכם שהפליירים מביאים אנשים חדשים בכמויות, אך בפועל, אם תיקחו את כמות האנשים שנחשפו לתכנים שלהם (מה שנקרא בשפת הדיגיטל Reach), תראו שאחוז האינטראקציות עם העסק שלכם (Conversion Rate) נמוך מאוד. מבאס? בהחלט. מבזבז לכם כסף? ללא ספק. גורם לכם להרגיש חוסר אונים? בצדק.

למזלנו, יש סטארטאפ ישראלי שפיתח פתרון יחד עם Novisign העולמית שמצליח לגשר בין שני העולמות הנ”ל בצורה טכנולוגית ומתקדמת – הכירו את Green Digital.

טרגוט בלובי הבניין

הפתרון של החברה הינו מיזם כחול לבן אשר הצליח לפתח ולייצר מסך מגע חכם המותאם למבואות של בנייני מגורים ומשרדים. המסך מאפשר לשלב בין שיטות שיווק מיושנות לטכנולוגיות מתקדמות והתוצאה מחזיקה בתוכה המון פוטנציאל.

המסך, שכבר היום ניתן למצוא במאות בניינים ברחבי הארץ, מוצב במיקום מרכזי בלובי הבניין ומרכז בתוכו עדכוני לייב ממספר מקורות: הודעות מוועד הבית, עדכונים מחברת הניהול, חדשות ואקטואליה במבזקים מאתרים כמו ynet, הטבות מיוחדות, פרסומות לעסקים המציעים שירותים לדיירים והזמנות לאירועים ופעילויות בקרבת מקום. מסך המגע יאפשר צבירת דאטה על לקוחות פוטנציאליים: שעות שימוש, סוג המסר המוביל להקלקות רבות יותר וכן הלאה.

החברה מגייסת משקיעים

החברה שואפת להתרחב בארץ ובארצות הברית ונמצאת בעיצומו של סבב גיוס דרך אתר פיפלביז. הציבור מוזמן לקחת חלק בהצלחה של החברה ולהנות מ-50% בחלוקת דיבידנדים. זאת, לאחר סבבי גיוס קודמים מוצלחים הכוללים השקעה של מעל 1.5 מיליון שקל על ידי חברת PingMobile והשקעה מגורם אסטרטגי מארצות הברית.

המודל העסקי של החברה מתבסס על פרישה כלל ארצית (שתתפתח גם לשוק הגלובאלי), כאשר כל בניין צפוי להניב רווחים של 100-150$ בחודש. תחשבו כמה בניינים קיימים כרגע בישראל לבדה, ותגיעו לפוטנציאל של עשרות מיליוני דולרים מקומיים בשנה. איך? המוצר כבר חי, קיים ומתפקד ושיתופי הפעולה שידאגו לרווחיות כבר קיימים: שיתופי פעולה עם חברות כמו ynet, Groo, ארטימדיה ועוד, שיתופי פעולה עם חברת NoviSign העולמית, חוזה מכירה המאפשר סקייליביליות מבלי להגדיל את כוח האדם או את ההוצאות ונתוני גידול וצמיחה מרשימים – ביחד עם אישור התאמה לערים חכמות ממרכז החדשנות לערים חכמות (mic), מצביעים על כך שמדובר במוצר שיהפוך לחלק מהעתיד שלנו.

נותרו ימים אחרונים להצטרף כמשקיעים ולקבל מניות בחברה, להיות חלק מסיכוי לאקזיט כחול לבן ולקבל דיבידנדים של 50% ומעלה מרווחי החברה בכל שנה.

לפרטים והשקעה בחברת Green Digital >>


אין בתוכן המפורסם על-ידי גיקטיים משום המלצה או חוות דעת בקשר לרכישת או מכירת ניירות ערך או מניות. קבלת החלטה כלשהי על סמך נתון כלשהו המופיע באתר גיקטיים הינה על אחריות המשתמש בלבד.

הכתבה בחסות פיפלביז

פיפלביז היא פלטפורמת השקעות ההמונים הראשונה, המובילה והמתקדמת ביותר בישראל שגייסה בהצלחה כבר עשרות מיליוני שקלים לסטארט-אפים ישראלים. פיפלביז מספקת את הפלטפורמה הנוחה והחכמה ביותר הן למשקיעים והן לחברות מגייסות. הפלטפורמה מהווה מנוף לחברות ומספקת להן אפיק מימון אטרקטיבי ולמשקיעים הזדמנות להנות מפירות ההצלחה החל ממאות שקלים בלבד. לפרטים נוספים, לחצו כאן.

Avatar

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

22 תגובות על "מיזם ישראלי רוצה להעלים את הפליירים מתיבות הדואר שלנו לטובת פרסום יעיל יותר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
בוקר טוב
Guest

כל כך עלוב בשנת 2020…

דאטקט
Guest

חשבתי שאכן מדובר בפתרון לפליירים.
אך הכותרת מטעה ואין קשר.
השאר לא מעניין.

יוסי
Guest

למה מטעה?

גיל
Guest

רעיון טוב להפסיק את כל הניירות בתיבת הדואר

אאא
Guest

זה פתרון שיבוא רק ע”י חקיקה

משה
Guest

רעיון טוב, ניתן למדוד כמה לקוחות הגיעו מהמסכים, דבר שלא ניתן לעשות עם פליירים.

אאא
Guest

איך תמדוד כמה הלכו לפיצריה השכונתית כי ראו את זה על מסך בלובי? זה פרסום המונים. אי אפשר לטרגט את מי שנמצא בלובי – אולי רק אם מצלמה ו AI שמזהה מין וגיל

נדהמתי
Guest

חולני, אנשים איבדו את זה לגמרי

ועד בית
Guest

מסכי מגע? אף אחד לא נוגע במסכי מגע בגלל הקורונה.
מה חדשני כאן? פשוט מתקינים מסכים ואנשי מכירות מביאים מפרסמים.
לא סקיילבלילי ואין כאן שום חדשנות טכנולוגית.
כנראה שיש מספיק אנשים שנופלים בפך בגלל הסיפר הזה. בארה”ב אין בעיה של פליירים בתיבות דואר

יוסי
Guest

ובדף A4 שזר כלשהו שם לך בתיבה אתה כן נוגע?

שם כלשהו
Guest

העיקר שהפרסום היעיל הזה יהיה ניתן לתביעה על ספאם, מתי יקום מיזם שיעיף את הפרסומות מהחיים שלנו?
בכל שנה מתבזבז סכם שיכול להעלים את הרעב מהעולם לעשור על ספאם שרק מעצבן את כולם.

404
Guest

שום דבר לא יעיף את הפרסומות מהחים שלנו.
חבל על התקוות.

זה פשוט שוק עם יותר מדי כסף.

משה
Guest

עזבו אתכם מהרעיון הזה. יש לי בשבילכם רעיון יותר טוב מתחום המסכים. תחליפו את שמות הרחובות במסכים דיגיטליים. ככה גם ניתן יהיה לקרוא את שם הרחוב וגם ניתן יהיה לשדר בשלטים האלה מידע חיוני כמו (עבודות בכביש, זהירות ילדים קטנים בגן וכיו”ב). פשוט וקל. הגיע הזמן לעבור לחשמל. כשאני מחפש שם רחוב הנשמה יוצאת לי והמון פעמים השלט עקום או השם מחוק או שאין בכלל שלטים. הגיע הזמן למהפכה בתחום.

DAN
Guest

נהדר, אני הולך לפתח אד בלוקר לבינייני מגורים ולעשות מיליונים.

ליאור
Guest

אבל איך בעלי העסקים יודעים להשתמש בזה במקום שהם או השליחים שלהם ידחפו פליירים? זה גורם לי לחשש שבסוף גם יהיו פרסומות בזה וגם פליירים ואז זה נזק כפול.

יוסי
Guest

אבל אתר מאובטח אין להם…רק מזכיר שעכשיו אמצע 2020.

AD_LB
Guest

רעיון יותר טוב:
כמו שיש חוק ספאם באימייל, שיהיה גם לדואר רגיל. מי שלא מעוניין בספאם שיבקש ממי ששלח ומאז ואסור לשלוח אליו.

שם כלשהו
Guest

צריך להרחיב ולהחמיר את החוק, שאפשר יהיה גם לתבוע אותם על עוגמת נפש.

אלעד
Guest

כתיבה גרועה וחובבנית. הכותב מציג דעות בצורה קיצונית עד רמה מגוכחת!
שמישהו יחליק על פלייר ויפצע? אוי וואבוי! מהר מסך מגע ללובי!
אם הם לא הולכים לשלם סכום חודשי לוועד כדי להציב את המסך הזה בבניין למה שמישהו יסכים?
ומי עשה את החשבון הזה של 100 עד 150 דולר הכנסה מבניין?
מה קורה במקרה ונדליסטי שהורסים מסכים שכאלה? על מי האחריות?
מישהו פה חולם והולך לבזבז להרבה אנשים כסף על כלום…

רועי
Guest

יש את הפיתרון הזה כבר שנים, יש מלא חברות שכבר מספקות שירות כזה. לא הבנתי מה מיוחד בחברה הזו שפיפלביז צירפו אותם לפרוטפוליו… נוביסיין זו החברה שמספקת את הטכנולוגיה מאחור.

ישראל ישראלי
Guest

חסר עתיד. לא רואה ועד בית שיסכים לתלות בלובי מסכים, ובטח לא רואה דיירים עומדים ומסתכלים על פרסומות.

אאא
Guest

הטלויזיות האלו יהרסו משימוש יתר מהר ובייחוד ע”י ילדים שישחקו בהם שלא לצורך.
זה לא יפתור את בעיית הפלאיירים – זה רק ה”שיווק” שלהם. הסיבה שמפרסמים בפלאיירים היא בגלל שזה זול וזה עובד – לא מטורגת אבל זול ומגיע בסוף גם ליעד האנשים ה”מטורגטים” שבאים לקנות – אם פרסום בפלאיירים לא היה עובד מזמן היו מפסיקים את זה.
פתרונות מסכים ללובי יש גם היום, והמחירים שלהם לא גבוהים כדי להצדיק הצקת פרסומות לבעלי הנביין והמבקרים.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: