קפצנו לחנות הפופ-אפ החדשה והמגניבה של גוגל בניו יורק, והנה הצצה מבפנים
החנות החדשה של גוגל בניו יורק היא מקום מעולה להתנסות במוצרי החברה ונתפרה במיוחד לתקופת החגים
תקופת החגים ממש מעבר לפינה ואחרי חנות הפופ-אפ המוצלחת בשנה שעברה, החליטו בגוגל גם השנה לפתוח חנות פופ-אפ שמציעה את כלל המוצרים עם טאצ׳ אישי, שנועד על הדרך לקדם את המותגים השונים. החברה פתחה שתי חנויות קונספט בשתי ערים שונות בארה״ב: ניו יורק ושיקגו. בניו יורק ממוקמת החנות באזור הסוהו והיא כוללת שתי קומות – הראשית מוקדשת להתנסות ורכישה של המוצרים השונים בהם הפיקסל 3, ה-Slate וכל מוצרי ה-Home והשנייה מוקדשת יותר לחוייה שמסביב.
כל המוצרים החדשים אותם חשפה גוגל רק לאחרונה – כבר שם, ולמרות שניתן למצוא אותם גם ברשתות השיווק הנפוצות יותר בארה״ב כמו Best Buy ו-Target (ובאותם מחירים בדיוק), הדגש כאן הוא על החוויה והיכולת להתנסות בהם עם הדרכה אישית.
בקומה התחתונה מציעה גוגל שני מתחמים שנועדו להדגמה והעצמה של חווית הרכישה. באחד הציבה נדנדה כשעובד המופקד עליה מצלם תמונות באמצעות הפיקסל 3 במטרה להדגיש את הפיצ׳ר המאפשר לבחור את התמונה הטובה ביותר. במתחם השני הציבה עמדת אריזה שמאפשרת למי שרוכש מתנות לעצב את העטיפה ואפילו להדפיס מדבקות אישיות ומעוצבות על גבי המוצר.
החנויות ישארו פתוחות עד ה-31 בדצמבר ולאחר מכן יסגרו עד לשנה הבאה.
רוצים להתרשם מהחנות גם בוידאו? עקבו אחרי הסטוריז של גיקטיים באינסטגרם
הגב
רוצה להיות הראשון להגיב?
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.