גוגל מכריזה על שיתוף פעולה עם המותג Ray Ban עבור Glass
ענקית החיפוש חותמת על הסכם שיסייע לה גם במישור האופנתי למשוך קהל צעיר יותר לרכוש את משקפי ה-Google Glass, וגם על הסכם הפצה שיסייע לה להגיע להמונים דרך החנויות הרשמיות של המותג.
גוגל אמנם לא הכי שמחה בעולם מיחסו הרעוע של הציבור הרחב כלפי המשקפיים החכמים שלה, Google Glass ואף החליטה בפוסט מיוחד לנפץ עשרה מיתוסים פופולריים הקשורים למשקפיים, לסוגיית הפרטיות ולמחיר, אך זה לא אומר שבחברה מפסיקים לעבוד. אמש, הכריזה ענקית החיפוש על שיתוף מיוחד עם יצרנית מסגרות המשקפיים האיטלקית הבינלאומית Luxottica, העומדת בין היתר מאחורי מותגים מוכרים בתחום המשקפיים, כגון Oakley ו-Ray Ban.
מותגי המסגרות הבינלאומיים מצטרפים לצד גוגל
בעוד שנראה כי גוגל מנסה למשוך מותגים מוכרים ונחשבים בתחום על מנת להנגיש את ה-Glass לכמה שיותר אנשים, העסקה חשובה מאוד עבורה לא רק משום שחברות כמו Oakley ו-Ray Ban יכניסו פן הרבה יותר אופנתי וצעיר עם מסגרות מעוצבות באופן אישי למשקפי ה-Google Glass, אלא ניתן להסיק כי שיתוף הפעולה מרמז אף על השקה רשמית קרבה של המשקפיים החכמים של גוגל, המתוכננת לקרות, על פי הדיווחים, לקראת סוף השנה הנוכחית.
ראוי לציין, כי גוגל כבר הספיקה להשיק מסגרות מבוססות טיטניום בארבעה סגנונות שונים, פרי פיתוח של הצוות הפנימי העומד מאחורי פיתוח המשקפיים. כלל המסגרות שהושקו עשויות מטיטניום קל משקל שלא צפוי להכביד על משקל המשקפיים עצמם. ה-Titanium Collection יסופקו למי שירכוש אותם במקור עם עדשות אופנתיות ללא מרשם, המתאימות למי שלא צריך להרכיב משקפיים, אך המשתמשים הנזקקים לכך, יוכלו לאחר הרכישה לקחת את העדשות הללו לאופטיקאי הקרוב ולהתאים אותן למשקפיים שלהם. סביר להניח, כי גם המסגרות של Oakley ו-Ray Ban יהיו עשויות טיטניום, וזאת בכדי לא לפגוע במרקם ובחוזק הקיים של משקפי ה-Google Glass.
הפצה עתידית דרך הסניפים של Oakley ו-Ray Ban?
בהודעה הרשמית שפירסמה גוגל בחשבון ה-Google Plus של Google Glass, היא מסרה כי ״ערוצי ההפצה הקמעונאיים והסיטונאיים של Luxottica ישרתו אותה גם כאשר אנו נהפוך את Glass להיות זמין עבור יותר אנשים.״ בעוד שנכון לעכשיו, הדרך היחידה לרכוש את המשקפיים של גוגל היא באמצעות הזמנה של חבר או מכר המשתתף בפרוייקט ה-Glass Explorers, תמורת 1,500 דולר ודרך החנות המקוונת של גוגל בלבד, סביר להניח כי שיתוף הפעולה יגרום לכך שבסניפים מיוחדים של Luxottica, וחנויות מיוחדות של Oakley ו-Ray Ban יוצעו למכירה משקפי Google Glass עם מסגרת מותאמת אישית של המותגים הללו.
ובכל זאת, נכון לעכשיו Google Glass הן לא הפריט הכי אופנתי שאני יכול להצביע עליו מבין מבחר הבגדים ופריטי הלבוש השונים שלי. יכול בהחלט להיות, שהשפה האופנתית של Oakley ו-Ray Ban היא זו שתגרום למשתמשים, בעיקר הצעירים שבינינו לרכוש את משקפי ה-Google Glass למרות חששותיהם במידה והמשקפיים יהיו זמינים לרכישה במחיר שפוי. אך ישנו חשש קטן כי השפה האופנתית של Ray Ban ו-Oakley יהפכו את המשקפיים לבולטים אף יותר ממה שהם היום, ולא בטוח שזה מה שבגוגל יהיו מעוניינים להשיג. מה שכן, ההפצה דרך Oakley ו-Ray Ban תקל על גוגל מאוד מבחינת השקה עתידית של המשקפיים לקהל הבינלאומי.
הגב
1 תגובה על "גוגל מכריזה על שיתוף פעולה עם המותג Ray Ban עבור Glass"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
nice move