הפרסומת של גוגל לסופרבול – אהבה פריזאית

גוגל בחרה להציג באירוע הספורט הנצפה ביותר בעולם את הפרסומת שכבר קצרה הצלחה ביוטיוב, עם מעל ל-1.2 מליון צפיות. תמיד תהיה לנו פריז.

סופרבולבגוגל החליטו לקחת את הסרטון המוצלח על הרומן שנרקם בין גבר שרוצה ללכת ללמוד בפריז לבחורה שהוא פוגש שם, צעד אחד קדימה, והשתמשו בו כפרסומת הראשונה שלהם בסופרבול, גמר הפוטבול של הליגה האמריקאית (NFL) – אירוע הספורט הפופולרי ביותר בארה”ב, עם מעל ל-100 מליון צופים כל שנה.

אריק שמידט, הסביר את ההחלטה להשתמש בפרסומת שכבר נמצאת ברשת זמן מה, וצברה יותר מ- 1.2 מליון צפיות, בבלוג הרשמי של גוגל, בכך שהתגובות על הסרטון היו כל כך אוהדות, שהחברה רצתה לחלוק אותו עם קהל גדול יותר- של 100 מליון הצופים בסופרבול.

התגובות ברשת ובבלוגים המובילים למהלך המבריק של גוגל (גם לדעתנו), לא איחרו להגיע, והטוויטר הוצף היום בדמעות של התרגשות מהפרסומת ששודרה : בריאן סטלטר, כתב המדיה של הניו יורק טיימס, כתב “אני רוצה לנסות את הגוגל הזה (ברצינות, כל מי שהיה בחדר אהב את הפרסומת “איך להקים בית”)”. סטיבן לוי, מאתר wired כתב שהוא “מחכה לראות את הסטטיסטיקות הגוגל אנליטיקס של הפרסומת של גוגל בסופרבול”.

ולנו נותר רק לפרגן על ההחלטה להשתמש בפרסומת פשוטה, אך מרגשת, שהוכיחה את ההצלחה שלה כבר באינטרנט. הקליקו כדי לראות את הפרסומת :

מורן בר

מייסדת ומנהלת החברה, יזמית בעלת נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בתחום האחסון והתקשורת ובעולם המדיה החברתית. היתה שותפה למיזמי אינטרנט גדולים וביניהם אתר 2eat הישראלי. בוגרת ממר"מ ועו"ד העוסקת בתחום דיני הפרטיות וטכנולוגיה.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: