גוגל השיקה נציגת שירות לקוחות מבוססת AI שתענה על שיחות בחברות וארגונים

שירות CallJoy מאפשר לחברות ועסקים ליהנות ממרכזנית מבוססת AI, שעונה על כמות לא מוגבלת של שיחות, מסננת ספאם, לוקחת פרטים, מפנה לגורמים המתאימים ואפילו מקליטה את השיחות

מקור: צילום מסך, CallJoy

עבור עסקים, שיחות טלפון הן חלק עיקרי מיום העבודה השגרתי שלהם, בעיקר בכל הקשור לשירות לקוחות. אלא שבעוד שחברות וגופים גדולים יכולים להחזיק מערך של נציגי שירות שיספקו תמיכה בעת הצורך, עבור עסקים קטנים ובינוניים – מדובר בנטל כספי שהם לא יכולים לעמוד בו. כתוצאה מכך, הם נאלצים לנהל את אותן שיחות טלפון בעצמם, מה שפוגע להם ברצף העבודה וברוב המקרים גם בלקוח שממתין זמן יקר על הקו. אם אתם נמנים אם אותם עסקים – אל דאגה, שכן לגוגל יש פתרון בצורת סוכן שירות לקוחות וירטואלי שיענה לשיחות במקומכם.

מזכירה דיגיטלית

גוגל החליטה להירתם לעזרתם של עשרות מיליוני העסקים הקטנים הפועלים בארה״ב, המקבלים בממוצע 13 שיחות מידי יום – מה שמצטבר ללא פחות מ-400 מיליון שיחות נכנסות מידי יום. אותן שיחות יכולות לעסוק בהזמנות של ארוחת צהריים, קביעת תורים, בדיקה האם מוצר ספציפי קיים במלאי ועוד אינספור אפשרויות. CallJoy, שנוצר ב-Area 120, החטיבה הניסיונית שלה, היא מרכזיה טלפונית וירטואלית שתענה לשיחות של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם, כדי שאתם תוכלו להמשיך בעיסוקיכם.

עסקים שיצטרפו לשירות יקבלו מספר טלפון מקומי, ובגוגל מבטיחים שהמערכת שלה חכמה מספיק כדי לדעת לזהות שיחת ספאם לא רצויות, ואותן היא תסנן באופן אוטומטי. לאחר הליך הסינון הקצר וכאשר הטלפון יצלצל במשרד, במספרה או במסעדה שלכם, הסוכן הוירטואלי של CallJoy יענה, יברך את המתקשרים עם הודעה מותאמת אישית, ויספק מידע עסקי בסיסי אך רלוונטי כמו שעות פעילות. במקרים מתקדמים יותר, אם לקוח למשל ירצה להזמין מקום במסעדה, CallJoy ישלח לו הודעת טקסט עם כתובת האתר של המסעדה בה הוא יוכל לעשות זאת בעצמו.

כמו כן, כל השיחות המתבצעות דרך השירות יוקלטו ויתומללו למטרות איכות, כדי שלאחר מכן בעל העסק יוכל לבצע חיתוכים וחיפושים ספציפיים. למשל – בעל מספרה יכול לבצע חיפוש וללמוד כמה פעמים יום מתקשרים שואלים כמה עולה תספורת גבר או תספורת כלה לחתונה.

בשלב זה CallJoy זמין על בסיס הזמנה בלבד, והוא צפוי להיפתח לקהל הרחב בהמשך ויעלה 39 דולר בחודש.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 תגובות על "גוגל השיקה נציגת שירות לקוחות מבוססת AI שתענה על שיחות בחברות וארגונים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ASD
Guest

הם הסתבכו כנראה עם הקטע שהאסיסטנט צריך להתקשר לעסקים ולקבוע למשתמשים פגישות שהם החליטו שגם הצד השני יהיה בוט ובא שלום על ישראל

אני
Guest

נשמע כמו יכולות בסיסיות למדי

wpDiscuz

תגיות לכתבה: