IAB אירופה ו Google משיקות כלי מחקר חינמי המספק תובנות צרכניות למפרסמים ב-27 מדינות וב-36 קטגוריות מוצרים

כלי חדש של GOOGLE ו IAB יאפשר למפרסמים ומשווקים לקבל מידע רב לגבי התנהגות צרכנים באינטרנט ב27 מדינות ו 36 קטגוריות מוצרים שונות.

ארגון לשכות הפרסום האינטראקטיבי ברחבי אירופה (IAB) בשיתוף עם Google השיקו בסוף השבוע האחרון (3 ביוני) את ברומטר המסחר הצרכני (CCB – Consumer commerce Barometer): כלי אינטרנטי חינמי, העושה שימוש בנתוני TNS על מנת לספק לסוכנויות ומפרסמים תובנות לגבי הצרכנים. הכלי פעיל ב-27 מדינות ויציג 36 קטגוריות מוצרים.

תחום המדידה לגבי אפקטיביות של פרסום, והתנהגות צרכנים באינטרנט הוא אחד התחומים החמים והבעייתיים ביותר עבור מפרסמים ואנשי שיווק כיום. באמצעות הכלי החדש, יוכלו מפרסמים ומשווקים, לבחור מדינה או מספר מדינות ולקבוע פרמטרים ורטיקליים שונים על מנת לדעת מה הסבירות שהצרכנים יבצעו את סקר השוק והרכישה באינטרנט. הנתונים שעליהם מבוסס הכלי יעודכנו מדי שנה כדי לסייע למשווקים לזהות ולכמת תנודות בהתנהגות הצרכנים לאורך זמן. שימוש נוסף אשר יתאפשר באמצעות כלי המחקר החדש,הוא השוואת מעמד החיפוש המקוון בהשוואה למקורות מידע צרכניים אחרים במדינות שונות בכדי לדעת כיצד להקצות את תקציב השיווק.

 ריקי דרורי סמנכ”ל השיווק של Google  בישראל אמרה:”חברות ומפרסמים נאלצים להשקיע משאבים רבים לבכדי הבין את התנהגות הצרכנים. החל מהיום, ברומטר המסחר הצרכני המשותף של Google ו-  IAB  יאפשר להם לנתח בחינם, במהירות ובקלות את התנהגות הצרכנים בפילוח קטגוריות מוצרים שונות במדינות שונות ועל ידי כך להקצות את משאביהם ביתר אפקטיביות”.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: