הסטארטאפ הזה מצא דרך יצירתית מאוד למשוך את תשומת הלב של המשקיע
הסטארטאפ Tadabase.io רצה מאוד לקבל השקעה ממארק סאסטר, מנהל-שותף ב-UpFront Ventures, אז הוא יצר לו פרסומת מותאמת אישית. מאוד אישית
נדמה כי משקיעים כבר ראו הכל, וסטארטאפים צריכים כיום להתאמץ מאוד כדי לבלוט ולהשיג את תשומת הלב של המשקיעים מהם הם מעוניינים לקבל השקעה. יחד עם הלחץ של השווקים כיום והחובה לשמור על מרחק, המהלך היצירתי של סטארטאפ אחד בהחלט ראוי לציון.
מה עושים כשאי אפשר לעשות את פיץ' המעלית
Tadabase.io הוא סטארטאפ אמריקאי שפיתח אפליקציה לבניית פלטפורמת דאטה מותאמת אישית ללא כתיבת קוד. כאשר החליטו היזמים לצאת בסבב גיוס, הם רצו לקבל את תשומת ליבו של המשקיע מארק סאסטר, שותף-מנהל ב-UpFront Ventures. לצורך זה, השתמשו היזמים בשירותי הפרסום של גוגל.
ריאן הובר, היזם של ProductHunt ומשקיע בקרן WeekendFund, שמתמקדת בסטארטאפים בשלבים מוקדמים, סיפר כי גיגל את שמו של סאסטר, כדי לנסות לגייס אותו לאחד הסטארטאפים שבקרן. את התוצאה של אותו חיפוש הוא פרסם בטוויטר:
"מארק סאסטר, אתה עדיין לא השקעת בתחום ה-nocode. לכן שמנו פה מודעה כדי לקבל את תשומת ליבך. אם אתה לא מארק, בבקשה אל תלחץ על המודעה ותחסוך לנו קצת כסף",
זה היה תוכן המודעה, שכלל גם תיאור קצר של המוצר של החברה.
כנראה יש מי שיחשוב כי מודעה כזו עלולה להקריפ את המשקיע, אבל בשיחה עם טקראנץ' אמר סאסטר כי הוא אהב את המודעה וכי כבר יצר קשר עם מנכ"ל Tadabase.io והם אמורים לדבר בשבוע הבא.
את המודעה כבר לא ניתן למצוא בגוגל, שכן המטרה כבר הושגה. אנחנו רק מקווים שהפרסום הרב לא הביא להקלקות רבות מצד אנשים שאינם סאסטר. כי כידוע, כל קליק בגוגל עלה לחברה בכסף, שככל הנראה לא קיים עדיין בקופתה.
Tadabase.io הוקמה בשנת 2016, היא ממוקמת בלוס אנג'לס ופועלת ב-116 מדינות. בטקראנץ' פנו לאחד המייסדים, מו לוין, כדי לברר על הרעיון ולקבל פרטים על הפגישה הקרבה, אך הוא טרם ענה.
עדיין לא ברור אם המהלך הזה אכן יבשיל להשקעה, אבל אין ספק שהיזמים הוכיחו יכולות יצירתיות במיוחד – וכנראה גם חוש לא רע ל-PR.
הגב
2 תגובות על "הסטארטאפ הזה מצא דרך יצירתית מאוד למשוך את תשומת הלב של המשקיע"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
אחוזי הצלחה – 0%
דומה לairtable