החלטנו לעבור להוט מובייל ולגולן טלקום, איך זה הסתיים?

לביא שיפמן החליט להצטרף לגולן טלקום ולהוט מובייל במטרה לערוך השוואה למפעילות הסלולר הקיימות. איך זה הסתיים?

תמונה: יח"צ, עיבוד תמונה

תחילת הפעילות של שתי מפעילות הסלולר החדשות, גולן טלקום ו-HOT Mobile, לוותה ברעש תקשורתי עצום. המחירים האטרקטיביים, התוכניות הפשוטות והסלידה מהחברות הוותיקות הביאו לכך שעשרות אלפי לקוחות התנפלו על מוקדי השירות ואתרי האינטרנט של החברות הללו.

הלחץ והעומס הללו היו צפויים אבל גם היום, כמעט שלושה שבועות לאחר ההכרזה, מסתבר ששתי החברות עדיין מתקשות מאוד לספק את השירות המובטח על ידן.

הצד של הוט מובייל

לטובת קוראי הבלוג, ניסיתי מאז ההכרזה להצטרף כלקוח לשתי החברות הללו – ללא הצלחה. עד לרגע זה לא הצלחתי לנייד באופן מלא אף מספר טלפון ואני ממליץ לכל מי שחושב להתחיל את התהליך, להמתין עוד מספר שבועות עד שהשירות של שתיהן יתייצב.

כבר ב-15/5, יום לאחר ההכרזה, הזמנתי דרך אתר האינטרנט של HOT Mobile כרטיס SIM אחד. מספר דקות לאחר ההזמנה, קיבלתי מייל המאשר אותה והודעה כי ביום רביעי ה-17/5 יצור עימי קשר נציג של החברה לצורך תיאום משלוח ה-SIM אלי הביתה.

ביום רביעי בשעות הערב יצר עימי קשר נציג של HOT Mobile ותיאם איתי משלוח למחרת, יום חמישי, בשעות הערב.  עד כאן הכל היה נשמע מאוד מבטיח, אלא כשבמהלך יום חמישי אף שליח לא הגיע התעוררו בליבי הספקות הראשונים. ביום שישי, אחרי המתנה של למעלה מ-30 דקות על קו הטלפון, הצלחתי לדבר עם נציגת שירות של החברה. הנציגה התנצלה על התקלה והבטיחה שכבר ביום ראשון, ה-20/5 יצרו עימי קשר לצורך תיאום מועד חדש. אתם כבר יכולים לנחש לבד ששום קשר לא נוצר עימי ביום ראשון… עדיין לא אמרתי נואש וביום שני התקשרתי שנית. לאחר המתנה של 35 דקות על הקו כבר שמעתי סיפור אחד מהנציגה שענתה לי. HOT Mobile כבר לא שולחים את ה-SIM הביתה ובפועל יש להגיע למרכז שירות ולהרשם מחדש.

כשהסברתי לנציגה שבדיווח חברת האשראי כבר חויבתי בעלות ה-SIM שהזמנתי בסך 39 שקל, היא בקשה ממני להמתין ואחרי 5 דקות מסרה לי שה-SIM יחכה לי במרכז שירות לבחירתי. לפי הדיווחים ש-“קיבלתי מהשטח” (לדוגמא כאן), זמני ההמתנה במרכזי השירות של HOT Mobile עומדים על שעות רבות ולכן בשלב הזה נשברתי וביקשתי לבטל את העיסקה. את ביטול העיסקה גיביתי בפקס לשירות הלקוחות של HOT Mobile, אבל גם היום יותר מ-10 ימים אחרי, כרטיס האשראי שלי לא זוכה. בקיצור – אין SIM וגם הלכו להם 39 שקל.

הצד של גולן טלקום

במקביל, הזמנתי ב-21/5 שני כרטיסי SIM מגולן תקשורת, זאת במטרה לנייד מספרים קיימים הנמצאים ברשותי. גם כאן תהליך הרישום דרך האתר היה קל ופשוט, ובניגוד לאתר של HOT Mobile שאינו מספק שום מידע לגבי ההזמנה, אצל גולן טלקום ניתן לעקוב אחרי מהלכה. ב-28/5 הפכה ההזמנה שלי מ-“בטיפול” ל-“נשלחה בדואר” ואכן ביום רביעי ה-30/5 הגיעו אלי הביתה שתי מעטפות לבנות, ללא ציון שם השולח, ובהן ה-SIM שהוזמנו.

מטעמי זהירות החלטתי להפעיל רק SIM אחד ולבדוק כיצד הניוד שלו מתבצע. גולן טלקום מבטיחה שהניוד יתבצע תוך 3 שעות מרגע הביצוע ושישלח מייל ברגע שהוא יסתיים ואכן, כשעתיים וחצי אחרי ההפעלה הראשונית קיבלתי את מייל האישור המובטח. הכנסתי את ה-SIM לטלפון שברשותי וכבר אכזבה ראשונה – הטלפון אינו מצליח לתקשר עם גולן. רק אחרי מספר ניסיונות ושימוש באופצית ה-“בחירת מפעיל באופן ידני”, הצלחתי לחבר את הטלפון למערכת של גולן טלקום.

גם עכשיו, כמעט יום אחרי הניוד, הטלפון עדיין אינו יכול לקבל שיחה מאף חברה, קווית או סלולרית – הוא הפך לטלפון לשיחות יוצאות בלבד ומי שמתקשר אלי מקבל הודעה שמספר הטלפון איננו מחובר. מזל שאפשר לקבל SMS… את הגלישה באינטרנט הצלחתי לבצע רק לאחר הגדרה ידנית של ה-APN.

בנוסף, אין אפשרות לקבל ולשלוח MMS, אין שיחות וידאו והכי חשוב – אין שום שירות לקוחות שניתן להודיע לו על הבעיות. גולן טלקום פתחו דף בפייסבוק, אבל כבר למעלה משבוע לא רשמו בו אפילו הודעה אחת. כמות התלונות בדף היא עצומה וכמעט כל דקה נרשם שם לקוח עם בעיה. הניסיון להשיג את שירות הלקוחות הטלפוני של גולן טלקום (0058*) הוא משימה בלתי אפשרית – אם הנציג לא ענה לך תוך 2 דקות, השיחה מתנתקת ויש לחייג שוב ושוב ושוב…

חבלי לידה קשים

הרושם הראשוני שהתקבל אצלי לגבי שתי החברות הוא עגום למדי. נראה ששתי החברות פשוט לא נערכו כיאות להתנפלות האדירה עליהן וגם היום עדיין אינן יכולות להתמודד עם העומס העצום המוטל עליהן.

אצל HOT Mobile, הנסיגה מההבטחה לשלוח את ה-SIM הביתה, מעוררת חוסר אמון לגבי שאר הצהרות החברה. אם תוך פחות משבוע מיום ההכרזה, ניתן לסגת מאחד מהמרכיבים המשמעותיים ביותר של השירות, קשה לדעת מה מידת הבטחון ביתר ההצהרות שלה.

גם גולן טלקום אינה חפה מבעיות – אם היא אינה יכולה לנייד מספרים תוך פרק זמן סביר ואינה יכולה לספק שירות לקוחות ברמה נאותה, מן הראוי שתעצור את הרישום של לקוחות חדשים ותתמקד בפתרון הבעיות של הלקוחות הקיימים. להמשיך לגייס לקוחות ולאכזב גם אותם, הוא מתכון בטוח לשחיקת המותג ושביעות הרצון ממנו.

נראה ששתי החברות השיקו מוצר בוסרי ואינן מסוגלות לעמוד מאחורי ההבטחות הגדולות שלהן. בפועל, הלקוחות שעברו אליהן הם שפני ניסיון שבאמצעותם “מריצות” החברות Beta Test המוני. במצב הזה אני ממליץ למי ששוקל לעבור לחברות הללו להמתין עד יעבור זעם. יתכן שבעוד מספר שבועות שירות הלקוחות שלהן יתייצב ורמת השירות תשתפר. עד אז כדאי לנסות להקטין את החיוב בחברה הנוכחית אליה אתם מחוברים.

האכזבה הראשונית היא גדולה והשאלה שנותרת בחלל האוויר היא האם יש לתת להן הזדמנות שניה.

הפוסט פורסם לראשונה ב-NetCHEIF Blog.

Avatar

לביא שיפמן

לביא הוא המייסד והבעלים של "NetCHEIF Articles" – אתר תוכן הכולל עשרות מדריכים וסקירות על נתבים, חיבורים אלחוטיים ורשתות ביתיות. החיבה לטכנולוגיה וגאדג'טים מלווה אותו מאז היה ילד, ובשנים האחרונות הוא מנסה להדביק בה גם אחרים. לביא הוא בוגר הטכניון בהנדסת מחשבים וממקימי הסניף הישראלי של מיקרוסופט

הגב

53 תגובות על "החלטנו לעבור להוט מובייל ולגולן טלקום, איך זה הסתיים?"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Benny Shwartz
Guest

נו, זה היה צפוי. החכמים יושבים בצד ובודקים בסבלנות את תלאותיהם של עדר האהבלים שאצו רצו לעבר ההבטחות הנפלאות רק כדי לשמש (כצפוי) שפני נסיון של מפעילים חדשים ולא מנוסים.
כאילו, לאן בדיוק רצתם? מה בוער לכם? רגש השנאה לחברות הקיימות? אז עכשיו אתם אוהבים אותן יותר?
אני אישית, ממתין לפחות מספר חודשים, ורק אז אשקול, לפי התנאים. לא שכרגע יש לי סיבה – החשבון שאני מקבל מהחברה הנוכחית נמוך בצורה מגוכחת (בגלל התנהלות חכמה שלי כצרכן), ואין כרגע סיבה ממשית לעבור. בהצלחה לשפני הנסיון..

קבוצת רכישה סלולרית
Guest

וואו או שאתה מושתל או שאתה לא יודע לחשב או שאתה במסגרת תשלומים של עובד חברה גדולה (שלא מגיעים לכל צרכן כך שזה בדיוק עונה להגדרות של התנהלות חכמה כצרכן אלא יותר כמזל).
אחרת אין שום סיבה שבעולם שתאמר שהמחיר שאתה משלם מגוחך.
כל החבילות שמוצעות גם לצרכן שמתמקח כיום יקרות משמעותית (מעל 10 אחוז) מאשר המתחרים הוט וגולן.

Benny Shwartz
Guest
איזו תגובה ילדותית ומיותרת, בחיי.. אז כדי להסיר ספק, אני לא מושתל, לא עובד שכיר (למעשה, עצמאי בתחום התוכנה), וגם יודע לחשב מעולה. נתחיל בכך שאני נמנע ככל האפשר משימוש בסלולרי, כשאני נמצא בבית או במשרד. קוי בזק לעולם יהיו זולים יותר לשיחות. אני נמצא רוב היום ליד טלפון קוי כלשהו. עבור הSMSים הבודדים כל יום, חברות הסלולר (אלה שאני מכיר) נותנות 5 הודעות בחינם, במשלוח מהאתר. אצלי זה במועדפים. כשאני כן נאלץ להשתמש בסלולרי, אני עושה את זה ביעילות. מיותר לציין, שאין לי שום חבילה בחשבון, מהסיבה הפשוטה שאין לי שום צורך בחבילות. החשבון שיוצא לי בחודש, נע על… Read more »
Yael Hakshurian
Guest

מסכימה עם בני לחלוטין. ד.א. לבעלי חשבון באורנג' יש באתר 20 SMS ביום בחינם. ובד"כ יש חבילה יותר טובה ממה שמציע נציג השירות. בכל מקרה לא אפשרו לי חשבון ללא תכנית – למרות שביקשתי. אולי צריך לחדש את הבקשה, כי אני ממש לא צריכה שום חבילה ומשלמת יותר על החבילה מעל השיחות.

Benny Shwartz
Guest

יעל, אל תוותרי. היתה תקופה שהם התקשרו כל חודש להציע לי "חבילת SMSים" ושטויות אחרות, אבל ברגע שאני מספר להם על הסכום הממוצע שיוצא לי בחשבון, הם ישר מוותרים. ככה אני מוריד מעלי גם את הנציגים של החברות המתחרות, שמציעים לי לעבור. שום הצעה שלהם, גם הכי טובה, לא משתווה לחשבון הרגיל שלי..

אם אחליט איזה יום להצטרף לעדר המסמסים והגולשים האובססיביים שחייבים לבדוק כל היום מי עשה להם לייק מכל מקום, אולי אבדוק את החבילות החדשות שמתאימות לכך. בינתיים, אין שום סיבה אמיתית.

קבוצת רכישה סלולרית
Guest
Benny Shwartz שוב שלום בני, נתחיל בכך שרוב האנשים שמשתמשים בסלולר לא יכולים להיות בבית רוב הזמן או לדבר באמצעות הקו הנייח ולכן שוב אתה לא יכול לדרוש מכולם להתנהל כמוך כצרכן חכם. כמובן שאתה יכול לטעון שאם אתה שולח SMSים אפשר לעשות את זה באמצעות האתרים של המפעילה וכדומה אבל 5 SMSים , באמת? מה עם קבוצות שלמות באוכלוסיה כמו סטודנטים שעד היום הציעו להם חבילות במחירים מופקעים ? סטודנטים שרוב זמנם כן צריכים סלולר. כן צריכים חבילת גלישה. וכן ירגישו בהבדל במעבר לחברה סלולרית אחרת בחסכון של כ 40-60 שקל בקירוב כל חודש בימינו זה אפילו מספיק לשידרוג… Read more »
Benny Shwartz
Guest
בוא נבהיר תחילה את העובדות. 1. ההודעה הראשונה היתה שלי, ובה קודם כל צחקתי על כל אותם "מאמצים מוקדמים" שלא היו מסוגלים להמתין מספר שבועות וישר רצו אל הפקקים ואל חבלי הלידה, כשהיה ברור מראש שכך יהיה, כמו הפקקים באיילון לפני החג. משם עברתי לספר על עצמי ועל הסיבה בגינה אני אישית לא אעבור (מאחר ואין לי שום צורך). 2. משם אתה תקפת והאשמת אותי כ"מושתל" ושאר ירקות, כשאני בסה"כ כתבתי את דעתי האישית. 3. במחשבה שניה, אין שום טעם עכשיו להתנצח מי התחיל ומי צודק. העובדות הובהרו, מי שצריך לרוץ ולהיות מחובר 24/7 לרשת, שיבושם לו, מי שלא –… Read more »
קבוצת רכישה סלולרית
Guest

Benny Shwartz זה בדיוק הקטע למה שתצחק על מי שהוא מאמץ מוקדם, בכלל אני לא בטוח שאפשר לקרוא למישהו שצורך commodity מאמץ מוקדם. זה בדיוק כמו שתצחק על מישהו שקונה לחמניה ממקום שמציע אותה בחצי מחיר אבל מחכה שעתיים בתור נכון זה קצת לא פרופורציונלי אבל אין סיבה לצחוק עליו לכן לדעתי לא מדובר ב"Early adopters", התקשורת הסלולרית היא בעייני הרבה אנשים מצרך רגיל שאין בו הבדל בין החברות השונות (למרות שטעמים ברורים הם ינסו להפחיד אותנו, ולבדל את עצמם מהמתחרות ולגרום לך לחשוב בדיוק כך. הם בונים על אנשים שמפחדים ועל אנשים כמוך שצוחקים ועל אנשים באמצע שמפחידים)

Itai Moses-Chai Nathaniel
Guest

בתור מישהו שישב על האתר של גולן עוד לפני שהם עלו, מרפרש כל שניה לראות מתי זה קורה ואז מתאכזב שהניוד לא עובד ביום הראשון ומחכה ליום השני (או השלישי) כדי לבצע אותו, ואז מחכה לסים כמה ימים בדואר, ואז מחכה שיניידו לו את הקו, ואז מחכה כמה שעות טובות כדי לקבל גם שיחות נכנסות, ואז מתפעל את עניין האינטרנט – ציפיתי לחבלי לידה, הם קצת הפתיעו אותי בעוצמתם, אבל אני לקוח מרוצה של גולן בסך הכל.

שי לוי
Guest

אני חייב לציין שהפוסט לא מייצג.
אני הזמנתי 2 סימים בשבוע ההשקה של גולן, אחד מספר קליט השני ניוד בשביל אימי.
הקו החדש עבד באופן מצויין, הניוד לקח זמן (מעל 3 שעות) אך הסים של החברה הקודמת עבד. כאשר הוא הפסיק לעבוד הכנסתי את הסים של גולן והכל עובד כמו שצריך.
באייפון נתקלתי בתופעה שאחרי החלפה לסים של גולן צריך להיכנס ל”מצב טיסה” ואז לבטל – ע”מ שהוא ינעל על מפעיל.

Ori Shatzman
Guest

עברתי לגולן לפני שבוע ובינתיים כל עובד נהדר…

Arnon Shatzman
Guest

שווה לעבור גם?

כפיר לב-ארי
Guest

ניידתי לגולן 2 מספרים מאורנג’ בלי שום בעיה, עובדים מעולה מכל בחינה.
בשורה התחתונה, אני לקוח מאוד מרוצה של גולן טלקום. כל הכבוד להם!

Tany Sol
Guest

אני גם עברתי ואני מרוצה מאוד.

אוראל
Guest

אם מצטרפים והם מעלים את המחירים , המחיר עולה גם למי שהצטרף כבר ??

Liat Ber
Guest

אוקיי, אז הוט מובייל לא מצטיינים בשליחת הסים, אבל למה לא לתת סיקור מלא?
אני מראש לא רציתי להסתכן והלכתי ישר לעמדה שלהם. הכל היה שם די בלאגן ומגעיל אבל בכל מקרה, לא ניידתי מכשיר אלא רק קניתי סים חדש. אני חייבת לצאת שהכל תקין לגמרי עם הסים ואין שום בעיה עם הוצאה וקבלה של שיחות או סמסים. אני לא יודעת מה המצב של המתניידים אליהם.

Iam Gal
Guest

אותי הם הטעו לגבי מכשיר שמראש בדקתי האם הוא יבוד אצלם או לא והם אמרו שכן אבל בפועל יש לי מידי פעם בעיות קליטה וזה ממש מעצבן. הרי מראש ב-ח-ר-ת-י אותם עכשיו כל בחירה אחרת היא לא ממש בחירה, נכון ? :-(

טל
Guest

יש לי על השולחן כבר חמישה ימים כרטיס של גולן טלקום. אני לא מפעיל אותו כי ב-24 במאי הם פרסמו הודעה שמבקשת מהלקוחות שעוד לא החלו בתהליך לא להכניס את הסים, עד שהעניינים הסתדרו. בינתיים הם לא פרסמו עוד הודעה וכמו שכתבתם אי אפשר להשיג אותם ב0058.
אני די מאוכזב. אני לא רוצה לשלם יותר לסלקום.

אלכסיי
Guest

גם אצלי בבית שוכב SIM של גולן המיועד לניוד שאני פשוט פוחד להפעיל. מתאי בטוח להפעיל אותו?

יוסי
Guest

הוט מובייל פשוט מכה של שירות, בידיוק כמו עם הטלויזיה.. הנציגים פשוט מדברים באוויר.
כבר שבועיים מחכה שיחזרו אליי כדי שהסים יעבוד ובנתיים לחייב את ה-99 שקל הם יודעים טוב מאוד.

מוש
Guest
נראה לי הכי חכם לעשות, זה לחכות חודש פלוס עד שהכל יסתדר. למדתי מניסיוני הרע לא להתנפל על שום דבר חדש – לא לעמוד בתור למכשיר סלולרי חדש, לא להירשם לשירות חדש של שום חברה חדשה. לא להיות הראשון שעט על מבצעים…בקיצור, לפעמים צריך לחכות קצת עד שכולם יתנסו, החברות יבינו וישפרו, ואז לעבור – נטול עצבים, כאבי ראש, חיובי יתר וכדומה. מאחל לכולם שהכל יעבוד לכם, והכל יסתדר – סה”כ תחרות היא חשובה ולכן חשוב לחזק את המתחרים. גם סלקום ואורנג היו ללא קליטה שהם רק התחילו, וגם אורנג מכרה שירות דרך סופרפארם שזה היה הזוי ואחכ כולם קיבלו… Read more »
אלון
Guest

קניתי מספר חדש אחד מגולן וביצענו ניוד למספר נוסף. את הניוד ביצעתי רק אחרי שראיתי שהמספר החדש עובד כמו שצריך. הניוד בינתיים לא הצליח, אבל הקו הישן עדיין עובד.
אני מתרשם שהבעיה נעוצה אך ורק בניוד של מספרים ועל מנת לנייד, גולן צריכה ליצור קשר עם הספק הישן של הלקוח. יש לי תחושה עזה שהאחריות לכישלונות הניוד היא של החברות הוותיקות שבאופן זה יוצאות כמסודרות וטובות לעומת השירות הגרוע שמקבלים מהחברות החדשות.
כמובן שאין לי יכולת להוכיח את זה ויתכן שאני טועה, אבל אחרי המרורים שהחברות הוותיקות האכילו אותנו אני מוכן לסבול את חבלי הלידה.

אלכסיי
Guest

אלון האם ניוד הושלם בהצלחה?

הוזלת עלויות סלולריות - Pay 4 Less
Guest

זאת היתה המלצתנו החל מהיום הראשון. אין סיבה למהר כמו עדר לחברות החדשות, יש להבין שהחברות אינן מסוגלות להתמודד עם עשרות אלפי פניות ביום עם כמה עשרות נציגים.
יש לציין שמצד שני, היו כאלו רבים שעברו בצורה חלקה ומרוצים.

רן
Guest

לא ברור לי איך כל מה שאני מכיר שנויד לגולן טלקום, עבר ללא כל בעיה בצורה חלקה. (סה”כ 7 קווים, כולל שלי)
ואילו כל כתב שגם ניסה לעבור נתקל בבעיה.
אני לא אומר שהתקלות לא קיימות, רק שזה מוזר.

cheif
Guest

טוב, אחרי חמישה ימים שבהם היו לי רק שיחות יוצאות, נראה שהבעיה שלי עם גולן נפתרה. כרגע אני מצליח לקבל שיחות מבזק, הוט ואורנג’. פניתי לגולן בכל האמצעים שיש להם – בדף שלהם בפייסבוק, בטוויטר ובאופן טלפוני, אבל מה שכנראה עבד בסופו של דבר זה MAIL ששלחתי להם אתמול בערב לכתובת שהם פרסמו. אני חושב שאתן להם הזדמנות שניה…

דרור
Guest
הבלוג אינו מייצג! אני בצעתי ניוד בפלאפון , התהליך כלל הזמנה דרך האתר שעבד בצורה טובה מאוד וברורה , לאחר שלושה ימים חזרה אלי נציגת הוט מובייל עם הבשורה שהסים שלי מחכה לי בנקודות מכירה הקרובה , לאחר שאספתי את הסים (הסים מחכה בעמדה ללא תור) נאמר לי שעליי להתקשר לשירות על מנת לסיים את תהליך הניוד , הדבר נאמר לי ע”י הנציגה שמסרה לי את הסים ומאחר שהשעה הייתה 6 בערב היא אמרה לי שלא כדאי שאנסה עכשיו אלא מחר בבוקר , וכך עשיתי 8:00 התקשרתי ולאחר 23 דקות ענתה לי מוקדנית אשר אמרה לי שבשעה 10:59 הניוד יבוצע… Read more »
cheif
Guest

על רקע תקלות הניוד הרבות והקושי בהשגת מוקדי השירות של גולן טלקום ו-HOT מובייל, זה היה רק עניין של זמן עד שתוגשנה התביעות היצוגיות הראשונות כנגד שתי החברות. את דעתי על הנושא כתבתי כאן – http://www.netcheif.com/blog/?p=2293. מעניין לשמוע מה דעתכם.

קובי
Guest
בהחלט לא מייצג, גם אני בתור שונא מושבע של חברת הוט, ניידתי את הקו שלי להוט מובייל עי קפיצה למרכז השרות ונכון אחרי המתנה של שעה קיבלתי תוך 3 דקות את הסים החדש, ונכון תהליך הניוד ארך שבוע עד שהצלחתי לקבל חיבור בנייד. אבל מאז השירות עובד טוב מאוד ההתחברות וההגדרה לAPN נעשה אוטומטית ואני מחכה לחשבונית הראשונה. אני בהחלט לא אוהד שלהם אבל בטח לא יכול לקטול ללא הזדמנות שווה של תחרות. ולא מי שחושב לנייד שלא יצפה ששום חברה ישראלית תהיה מוכנה מהיום הראשון להתנפלות על שרות הלקוחות. כי גם חברת מנוסות מאוד עדיין לוקות מאוד בחסר לכל… Read more »
אלירם
Guest

השבוע ניידתי מכשיר לרמי לוי. המתנה של עשר דקות בתור. הניוד לוקח שלוש שעות. עבר חלק.
מסתבר שהם מקבלים מדי פעם בקשות לניוד גם מלקוחות המפעילים החדשים.

SGS
Guest
למי שמעוניין, כך עבר הניוד שלי: הזמנתי את הסים באתר. יש התחייבות ל 7 ימי עסקים עד שהסים מגיע, והוא הגיע לאחר 2 ימי עסקים. SO FAR SO GOOD… בהזדמנות הראשונה שהייתה לי הפעלתי אותו דרך האתר שלהם וקיבלתי הודעה שהניוד של הקו שלי מסלקום יושלם בעוד 3 שעות. לאחר 3 שעות בדיוק!!!!!!! קיבלתי לג’ימייל שלי מייל שהניוד הושלם בהצלחה, וכמה דק’ לאחר מכן נפלה לי הקליטה בסים של סלקום. החלפתי את הסים לחדש של גולן טלקום, אבל הגלקסי S שלי לא הסכים להינעל על רשת סלולארית. ניסיתי לחפש רשת ידנית וכל מה שמצאתי זה: IL CELLCOM, IL ORANGE, 4759,… Read more »
תבחרו שם בעצמכם
Guest
תבחרו שם בעצמכם

האתר הזה קשקוש וכל מה שכתוב בכתבה זה קשקוש.

בן אדם יושב בבית ומחכה שאיזה שליח יביא לו את הסים או שהוא מבטל את העסקה,
וזהו, זו הבדיקה שלך של הוט מובייל? הדבר היחיד שהבנתי מהכתבה שאתה עצלן, אפילו בשביל כתבה לא קמת מהכיסא ויצאת מהמזגן.

לקוח הוט מובייל
Guest
לקוח הוט מובייל

אתה קישקוש בעצמך וכל מה שעשית הוא להשמיץ.

אתה לא רוצה שירות? סבבה.
אתה לא מאמין שהבטחות צריך לקיים? סבבה
אתה רוצה להיות תקוע עם מספר זמני ולא להיות זמין בקו המנויד שלך? סבבה.

אבל הכותב טוען לחבלי לידה קשים ואתה מבין מזה “עצלנות”.
מי שעצל בסיפור הזה הוא זה שלא קרא את כל הכתבה והחליט שהכותב הוא “עצל”.

Daniel Wisniak
Guest

שלום רב,

אשמח לקבל עדכון לע מהירות הגלישה בפועל בגולן.
כיום אני לקוח פלאפון ויש לי מהירות מצויינת. בטלפון של העבודה אני (לצערי) בסלקום והמהירות איטית ביותר.
האם יש מגבלת נפח למהירות המקסימאלית?
תודה

בהבה
Guest

איזה להשמיץ ואיזה נעליים. רוצה לסקר מעבר להוט שילך למרכז שירות כמו שאר המדינה. הוא לא עשה דבר. פשוט ישב על כיסא, הרים טלפון וכתב כתבה על זה.

אפרת
Guest

לקוח הוט מובייל-אתה בעצם מעודדת של סלקום אורנג ופלפאפון וזה בסדר

לקוח סלקום
Guest

מעולם, אבל מעולם משהו שסלקום היו אמורים לשלוח לא הגיע. נראה לי זה פיקציה. הכל בסופו של דבר אחרי בירור אומרים ללכת למרכז השירות.

Uri Zajicek
Guest

אני קניתי מספר חדש מגולן תקשורת. הסים הגיע כמובטח אחרי יומים. התקנתי וזה עובד. את האינטרנט עדיין לא הצלחתי להפעיל.
לא נזקקתי לשרות כך שאין לי מה להוסיף בעניין פרט לעובדה שבתחנות השרות ש סלקום ופאלפון בהם הייתי לקוח ההמתנה הייתה ממושכת מאד מאד.
לא הכל מושלם – בסך הכל אני מאד מרוצה

חיים ג
Guest

שכחתם את סלקום איזה צרות צרורות היה איתם במשך שנים וגם שאר החברות שלא נדבר על רווח של שימו לב טוב מילארד ורבע ש”ח רווח נטו כן שמעתם טוב מתוך ידיעה ולא סתם השערה !! במילה אחת עושק !! כל הכבוד לשר התקשורת מר משה כחלון יישר כח מומלץ בחום גולן טלקום הוגן !!

פלורי ברינה-ניזרד
Guest
פלורי ברינה-ניזרד

אחרי שיטוט בכל מיני פורומים סלולריים החלטתי לא להתנייד אלא להתנתק מהסלולר! :* ייאשתם אותי :) מי צריך בכלל פלאפון? סתם כאב ראש!

יואב
Guest

ניידתי שני מספרים לגולן טלקום מפלאפון.
הסים הגיע תוך יומיים. הניוד הסתיים תוך שלוש שעות +.
הכל עובד מעולה. יש קליטה אפילו במעלית.
חייב לציין שנורא הלחיצו אותי כל הפוסטים השליליים.
אבל כנראה מדובר במשמיצים או גרוע מכך עובדים של העושקות הגדולות.
אז אל דאגה!

אביב יודאי
Guest

הכתבה טועה ומטעה ולא מעודכנת. הניוד לא נעשה ע"י גולן אלא ע"י החברה ממנה עובר הלקוח. בכל מקרה היום הניוד מיידי.

עליזה
Guest

עברתי לגולן ואני מרוצה עד השמיים מדברת ללא הפסקה

Mari Lin
Guest

לעבור. לאוו דווקא לחדשות בדקו באתר http://www.kamaze.co.il/Pahot/default.aspx

מרי
Guest

כדאי לבדוק באתר “כמה שפחות” http://www.kamaze.co.il/Pahot/default.aspx

לחי
Guest

ניידתי 4 מספרים.הבטיחו 3 שעות אך כבר שלושה ימים שמשפחה שלמה מנותקת מהעולם ולאיש לא אכפת ושום נציג לא יכול לעזור!בושה וחרפה וביזיון!!!! לא מומלץ בחום רב.

אשר
Guest

ניידתי שני מספרים מרמי לוי להוט מובייל הובטח לי שתוך שלוש שעות הניוד יבוצע.
עברו כבר יותר מעשרה ימים והניוד לא עבר בהצלחה.
שעות של המתנה למוקד הניוד של הוט מובייל ומספר רב של שיחות לא צלחו.
הקווים עדין לא נויידו.
לסיכום – השירות של הוט מוביל ממש גרוע, נראה מתי יסתיים הסיוט איתם.

Olga Zilberman
Guest

gg

Shimon
Guest

Just to update – as this post is on this site all the time –
the transfer of lines was “killed” by the “old” company and now according to the law needs to take 30 minutes and it does.
All the problems fixed
And in any case – we need to support the new companies (specialy Golan) as they enabled this huge price revolution!!! good work

xfwind
Guest
היו לי שישה (6) קווים בגולן, נותרו שניים ונראה לי שגם אותם אנייד. גולן התחילו טוב (בעיקר אתר האינטרנט שנוח מאוד לתפעול), א-ב-ל!!! 1) שרות לקוחות בעייתי בעיקר הנגישות אליהם וזמן התגובה האיטי2) חסרים שירותים שלי הם חשובים כדגומת “מי חיפש אותי” המאפשר לקבל מסרון עם מי שחיפש אותי כאשר לא הייתי זמין3) יש להם בעיה רצינית טכנית של הגדרות MMS וגלישה בסמארטפון. אני יכול או להגדיר קבלת MMS או גלישה. פשוט מגוחך.4) לאחרונה – בעיות קליטה רציניות5) ממשק תא קולי איטי ולא ידידותי–חבל שזה המצב הייתי מהלקוחות הראשונים. צריך להבין שאין נאמנות היום. כל מה שעומד ביני לבין חברה… Read more »
אלי
Guest

אני ממליץ לא לעבור לגולן, שירות גרוע, איכות קו אינטרנט מתחת לכל ביקורת, קצב גלישה נמוך מ-50KB
בושה וחרפה

ron
Guest
Hi, Once again, I had to deal with your customer service and I was above 40 minutes on the phone with you meanwhile I am at work. This is unacceptable and I hope we will find a friendly solution before it takes disproportionate measures. I was once again transferred from services to services each one rejecting to take responsibilities, and each time had to wait about 10minutes before reaching a new advisor. After a week that I am calling you and many documents I sent you, a new document was asking me to fill and to send to you to… Read more »
Screenshot_20191209-145114_Samsung Notes.jpg
20191205_205428.jpg
ron
Guest
Hi, Once again, I had to deal with your customer service and I was above 40 minutes on the phone with you meanwhile I am at work. This is unacceptable and I hope we will find a friendly solution before it takes disproportionate measures. I was once again transferred from services to services each one rejecting to take responsibilities, and each time had to wait about 10minutes before reaching a new advisor. After a week that I am calling you and many documents I sent you, a new document was asking me to fill and to send to you to… Read more »
Screenshot_20191209-145114_Samsung Notes.jpg
20191205_205428.jpg
wpDiscuz

תגיות לכתבה: