Gogobot מגייסת 15 מ’ דולר:בין המשקיעים – מייקל ארינגטון

האתר Gogobot, סטארטאפ צעיר שהוקם על ידי אורי זלצמן ופועל מארצות הברית, מגייס 15 מליון דולר ונושף בעורפו של אתר ההמלצות הותיק TripAdvisor

ערוץ הסטארטאפים בניוזגיק מפורסם בחסות תוכנית Microsoft Bizspark, המשתפת פעולה עם ניוזגיק במסגרת תוכנית Geekspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם בניוזגיק ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.


רק שנה עברה מאז הושק הסטארטאפ Gogobot של הישראלי אורי זלצמן, המתחרה של אתר ההמלצות והביקורות על טיולים בעולם TripAdvisor, והחברה, אשר עובדת כשנה במתווה רזה של 6 אנשים בלבד, מקבלת כעת רוח גבית מהמשקיעים הקודמים שלה בסבב הראשון, קרן Battery, אליה מצטרפים רד פוינט ונצ’רס וקרן ההשקעות החדשה של מייקל ארינגטון CrunchFund בהשקעה כוללת של 15 מליון דולר.

בסך הכל גייסה החברה עד היום סכום של 19 מליון דולר. הכסף, כך על פי הפרסומים, ישמש את החברה לגיוס של כוח אדם נוסף שיאפשר לה להתחזק מול המתחרים.

גוגובוט – לתכנן טיול ולהעזר בהמלצות מחברים

הפלטפורמה של גוגובוט מספקת חוויה חברתית לכל התהליך של חיפוש יעדים לטיול, כולל אפשרויות הלינה והאוכל, ומאפשרת לקבל את האינפורמציה וההמלצות מהחברים עליהם סומכים בתחומים העניין המשותפים. עד היום שותפו בפלטפורמה יותר משתי מיליון חוות דעת על ידי המשתמשים והרשת גדלה בחצי השנה האחרונה, כך על פי ארינגטון, ביותר מפי-10.

בנוסף, השיקה החברה אפליקציה (שפיתחו הישראלים יוסי תאגורי ואלעד אוסדון) תואמת כדי לחפש את ההמלצות הטובות ביותר גם דרך מכשירי ה-iOS השונים

וידאו: הכירו את Gogobot

TripAdvisor – אסכולה ישנה

בבלוג Uncrunched, התבטא ארינגטון לגבי המתחרה העיקרית של החברה, אתר ההמלצות הותיק TripAdvisor, וטען שהוא כבר מיושן ואין לו מספיק יכולות וחיבור למדיה החברתית ול-Social Graph. את האלמנטים הללו מספק הסטארטאפ Gogobot, שהוא למעשה רשת חברתית להמלצות. עוד הוסיף ארינגטון, כי העיצוב וממשק המשתמש ב-TripAdvisor הם נוראיים בשל ההתמקדות שלהם ב-SEO ובמוניטיזציה של האתר.

בינתיים, TripAdvisor הוא עדיין האתר המוביל להמלצות לטיולים, אך נראה כי האסטרטגיה של גוגובוט המשתמשת בצורה בולטת באלמנטים החברתיים, אשר מהווים את הגורם העיקרי המשפיע על משתמשים להגיע למקום זה או אחר, בתוספת הגיבוי הכספי והקשרים של המשקיעים החדשים בחברה עלולים לשנות את כללי המשחק.


בחסות תוכנית Bizspark


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

מורן בר

מייסדת ומנהלת החברה, יזמית בעלת נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בתחום האחסון והתקשורת ובעולם המדיה החברתית. היתה שותפה למיזמי אינטרנט גדולים וביניהם אתר 2eat הישראלי. בוגרת ממר"מ ועו"ד העוסקת בתחום דיני הפרטיות וטכנולוגיה.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: