כנס המובייל הגדול במזרח, GMIC, יגיע לישראל ב-22 במרץ (10 כרטיסים חינם)

כנס המובייל הגדול במזרח מצרף את תל אביב לשורותיו במקביל ל-8 ערים מרכזיות ברחבי העולם בהן יתקיים השנה

gmic 2015

אחרי בייגי’נג, סן פרנסיסקו, בנגלור טוקיו וג’קארטה (GMIC (Global Mobile Internet Conference ותחרות ה-G-STARTUP מגיעים גם לתל אביב. GMIC בייגי’נג 2015 אירח יותר מ-30,000 משתתפים וכ-408 מציגים שונים. מדובר במפגש פסגה של בכירים בתעשיית האינטרנט והמובייל.

כנס ה-GMIC מאורגן על ידי חברת ה-GWC הסינית – מועדון חברים סגור לבכירים מתעשיית המובייל והאינטרנט בסין. מטרתו העיקרית של הארגון היא יצירת מערכת יחסים המבוססת על אמון ושת”פ לצורך מחקר, צמיחה ופיתוח לשווקים בינלאומיים. אירועי הדגל של החברה הם כנסי ה-GMIC ,כעת בתשע מדינות שונות עולם כאשר הגדול ביניהם הוא הכנס בבייג’ינג בהשתתפות של למעלה מ-30,000 איש.

מרכז הירידים, 22 במרץ, 800 משתתפים

GMIC TLV יתקיים במרכז הירידים בתל-אביב בתאריך 22.3.2016 וצפויים להשתתף בו כ-800 בכירים מתעשיית האינטרנט והמובייל מכל העולם ביניהם משקיעים, יזמים וסטארטאפיסטים. הכנס יכלול ארבעה מושבים: Thought leader, Mobile Marketing, Gaming and G-Startup

נושא הכנס “Think Ahead” ישים את הפוקוס על טכנולוגיות חלוציות וחדשניות אשר עתידות לשנות את פני התעשייה וידון בעיקר בתחומים: Cyber security, Mobile marketing, IoT and Innovation. המשתתפים יציגו את הטרנדים החדשים והמובילים בשוק ואת החידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר בתחום המובייל אשר נוצרו בישראל, ואת השפעתם על עולם האינטרנט כפי שאנחנו מכירים אותו כיום.

בנוסף, בכנס תיערך תחרות סטארטאפים- ״G-startup״ המהווה פלטפורמה בינלאומית לחדשנות מובייל ואינטרנט לחברות סטראטאפ וקרש קפיצה משמעותי ליצירת קשרים עם קהילת המשקיעים הסינית והבינ”ל. בין הזוכים בתחרויות הקודמות ניתן למנות את FILLED, HYPERVERGE וכן חברת ויזואליד הישראלית שלימים קיבלה השקעה של 5 מיליון דולר מענקית האינטרנט הסינית עליבאבא. התחרות בתל אביב תהווה את יריית הפתיחה של התחרות העולמית, ובפעם הראשונה תשקיע קרן GWC סכום כולל של 70,000 דולר בסטארטאפים הזוכים.

מי יכול להתמודד? סטארטאפים שהוקמו אחרי ספטמבר 2011 ולא גייסו למעלה ממיליון דולר.

לפרטים נוספים והרשמה לתחרות

סטארטאפים שיגישו מועמדות ל-G-startup יקבלו כרטיס חינם לכנס. מנצח ה-G-startup יקבל תא תצוגה ב-GMIC Beijing (מוערך ב- 1,500$), שני כרטיסי זהב להשתתפות ב GMIC Beijing (מוערך ב- 1,500$) וטיסות לבייג’ינג לצורך השתתפות בכנס, כמו גם הזדמנויות השקעה וחשיפה תקשורתית.

GMIC Tel-Aviv יכלול חדר תצוגה עם יותר מ-50 מציגים שונים, אולם VIP, במה מרכזית ועוד. ובין הדוברים בכנס ניתן למנות את Mr. Julian Ma – Corporate VP בחברת TENCENT, תומר בר-זאב (מנכ”ל איירון סורס), פיונה דרמון (COO ב-JVP), ג׳ונתן מדבד (מנכ”ל Ourcrowd) ועוד.

יש לנו 10 כרטיסים (Gold Passes) להעניק לכם

הפעילות הסתיימה. הודעה נמסרה לזוכים. ברכות לניר כהנס, אדיר מלכה, שאול יקר, סיני פרלשטיין, ארז זינמן, גיא הלל, לירן ידלין, שני ברקו ואסי אייס.

כניסה לאירוע עולה 300 דולר (כרטיס Gold Pass), אבל לנו יש 10 כאלה לחלק לכם. כל שתצטרכו לעשות הוא לשתף אותנו בבעיה הכי גדולה שמאפיינת לדעתכם את עולם המובייל היום, ואיך לדעתכם ניתן לפתור אותה. 10 התגובות שיבחרו על ידי צוות גיקטיים יזכו את המגיבים בכרטיס כניסה לאירוע.

שימו לב: הקפידו להגיב במערכת התגובות המובנת באתר (Discuss) ולא באמצעות תגובות פייסבוק שלא תבדקנה. התחרות תחל היום ותסתיים ביום שלישי, ה-22.12 בשעה 12:00. הודעה תשלח לזוכים במייל.

הפעילות הסתיימה. הודעה נמסרה לזוכים. ברכות לניר כהנס, אדיר מלכה, שאול יקר, סיני פרלשטיין, ארז זינמן, גיא הלל, לירן ידלין, שני ברקו ואסי.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

32 תגובות על "כנס המובייל הגדול במזרח, GMIC, יגיע לישראל ב-22 במרץ (10 כרטיסים חינם)"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Gyora Turel
Guest
אני חושב שהבעיה הכי גדולה שמאפיינת את עולם המובייל היום היא הסוללה. אני חושב שצריך להתאים את המכשיר לפעילותיו של הצרכן, הפלאפון צריך לזהות לבד את פעילות המשתמש ובהתאם לפעילות להתאים לו את הטכנולוגיות שפועלות במכשיר ואלו שלא צריך כרגע. לדוגמא, אם אני יוצא מהרכב לאחר שהסמארטפון היה מחובר באמצעות בלוטות’ ברגע שאצא מהרכב כבר אין צורך והוא יכבה לבד ויפסיק לחפש קישורים נוספים ללא הפסקה. אני חושב שצריך ללמד את המשתמשים להשתמש במכשירים בעולם המובייל בצורה יעילה ונכונה. בטווח הקצר זה יגדיל את אורך הזמן של הפעילות במכשיר ללא הטענה ובטווח הארוך זה יכול לעזור גם בנושא מהירות המכשיר,… Read more »
ליעם
Guest

לדעתי הבעיה הכי דגולה בעולם המובייל זה שאין שום שיתוף פעולה גלובלית
ואם יהיה שיתוף פעולה נוכל לעשות ולפתור הכול תמיד מה שהיה מעניין את כולם זה רק כסף כסף כסף כי תחשבו עם רק היה שיתוף פעולה גלובלי לפני שנים תארו לכן היינו מגיעים עכשיו
וכדי לפתור את הבעיה הזאת זה לא תלוי בי זה תלוי בשאר העולם
If we will be united we can do everything

Itay Levy
Guest

הבעיה הידועה היא שבכל התקנה של אפליקציה, אתה נותן הרשאות לכל מיני אזורים בטלפון, ואין למשתמש הרגיל אפשרות לגלות איזו מידע האפליקציה דולה ממנו..אם זה סיסמאות, תמונות, אירועים ביומן, מיקומים שונים ועוד. הפרטיות נעלמת למרות שתמיד מנסים להגיד שיש שמירה על זה

Ron Magal
Guest

הבעיה הכי גדולה של המובייל שהוא לא נגיש ונוח לדור השלישי, נגישות זו יכולה לפתור המון בעיות (זמן, איכות חיים, חיבור, חוסר ידע, תרומה של דור עם המון נסיון חיים) בחברה

Michael Chachashvili
Guest
הגישה למסדי (בסיסי) נתונים ואחסון אופטימלי שלהם למערכות המובייל. זו הנקודה החלשה של המובייל נכון להיום. האחסון, האיבוד והטרנספורמציה של הנתונים והמידע כיום לא עונים לצרכי המובייל, כפירושם הם, ״לניידים״, שכן, ניידות פירושה זמינות לוקלית ומיידית לנתונים ומידע הנדרשים למשתמש. כרגע אין מענה אופטימלי לצרכיו של המשתמש הפשוט לקבל מידע מאובד וענדכני לרגע הנתון ממסדי נתונים שונים ורבים, ריבוי הפלטפורמוט, אחסון ואיבוד מידע לא אופטימליים (לפלטפורמות המובייל) גורם לעיכוב פלט הנתונים הנדרשים למשתמש הפשוט ברגע האמת – היא הבעיה הנוכחית וזו, שאיתה יש צורך להתמודד בשנים הקרובות גם לחברות ענק וגם למיזמים החדשים. פתרון, פשוט לכאורה, הוא ייזום תת-סוג יחודי… Read more »
shany
Guest

הבעיה במובייל, לפחות מבחינת המרקטינג, היא התפר הדק שבין פרסום מבוסס מיקום/תוכן וחדירה לפרטיות. הלקוח גם כך נחשף לפרסומות, אז למה לא כאלו שבאמת מעניינות אותו. עם זאת, כדי להגיש לו את הפרסומת הרלוונטית ביותר, יש צורך בפרטים כגון אתרים בהם הוא גולש, שאליתות חיפוש, ומיקום מדויק בו נמצא. שלא נדבר על פרסום בסגנון “פוש” שבהחלט יכול להחשב כהטרדה. אז איך מוצאים פתרון WinWin גם למפרסמים וגם למשתמשים?

Erez
Guest
לדעתי הבעיה הגדולה ביותר של עולם המובייל היא מעוף – דומה שחברות כדוגמת אפל או סמסונג שנהגו לחדש ולהדהים את עולם המובייל בכל הכרזה, התמקמו היטב בתוך הקומפורט זון, ותפיסה לגבי מהו סמרטפון חדש, ובפרט סמרטפון חדשני, התקבעה על שיפורי מסך, מעבד, מצלמה וזיכרון – שינויי חומרה “טריוויאליים”, כמו גם ההבדלים בתוכנות הייחודיות המגיעות עם הסמארטפון. אפילו החיישנים הביומטריים לא הפילו אף אחד מהכיסא כשהם הגיחו לאוויר העולם, כי השירותים שהם מתעתדים לספק (אבטחת מידע ועסקים פיננסיות) היו שירותים שניתנו ע”י הסמארטפון במידה משתנה של הצלחה עוד קודם. הפתרון לסוגייה זו מורכב מאוד, אבל לדעתי הוא ידרוש הכנסה של בעלי… Read more »
Victor isarov
Guest
הבעיה הגדולה ביותר בעולם המוביל כיום לדעתי הינה שימור המשתמשים. הרבה מאוד חברות סטארטאפ שבבסיסן מעולות ואף מצליחות לתפוס תאוצה מרשימה בתחילת הדרך עם אלפים ולפעמים אף מיליוני משתמשים פעילים, מתקשות בlong-run לשמור על המשתמשים שלהן ואז פושטות רגל. מכיוון שכמו רוב העסקים הלקוחות הם הלב של העסק גם מוצרי מוביל לא יתקיימו בלעדיהם. עם זאת, בעולם הזה המשתמשים הרבה יותר נדיפים ושימורם הופכת להיות בעיה מרכזית של העסק. אין פתרון קונקרטי שאני רואה לבעיה, אלא מקבץ : 1. המשך ואף הגברת פרסום מוצר המוביל לאחר שנחשף ותפס תאוצה. 2. הוספת פונקציות חדשות מפעם לפעם אשר יגרמו למשתמשים קיימים במערכת… Read more »
כץ
Guest

הבעיה העיקרית במובייל כיום, ולפי דעתי גם לעתיד הרחוק, היתה ותהיה בכלל בעיית חומרה. או לייתר דיוק, הפוטנציאל הגדול שמתממש על בסיס יומי, של פגיעות פיזיות במכשיר. אם כתוצאה ממכות או נפילות (לרטיבות כבר מצאו פתרון – חסינות למים).
בנקודת הזמן שיצליחו לייצר מכשירים עמידים יותר, או אלסטים יותר לחילופין, נתחיל לראות חזית חדשה של שיפורים. כאלה שהם לא רק שיפורי ביצועי המכשיר ואפליקציות חדשניות.

Reuvenbr
Guest

החיבור לעולם האינטרנט דרך הקשר הקובלנטי לספק הסלולר ו/או ספק האינטרנט(בבית) גורמים לתלות בלתי מתקבלת על הדעת לחיבור לעולם. חברות החומרה ליצור מכשירי סלולר חייבים להגיע לתיקשורת בין מכשירים שתאפשר חיבור לעולם ברשת מנותקת רב ערוצית ויצירת רשת תיקשורת שתכלול את כל אפשרויות התיקשורת בו זמנית כדי ליצור פס רחב מאד

Tomer
Guest

אפליקציות הצ׳ט מאוד דומיננטיות בחיי כולנו – המודלים העסקיים הקיימים שקיימים בפלטפורמות של הסושיאל פחות רלוונטים לאפליקציות האלה. האתגר הוא יצירת אקו-סיסטם של מוניטיזציה שיתאים גם למשתמשים אבל גם למפרסמים שנשען על הצ׳ט ושלא יפלוש לפרטיות של כולנו

Sinai
Guest

הבעיה הגדולה של עולם המובייל לטעמי, היא ההגבלות המשפטיות ונושאי הפרטיות שעומדים על הפרק, בשילוב עם ההתעוררות הציבורית כלפי צנעת הפרט והחשש מחדירה לפרטיות. הפער בין הזרימה הטכנולוגית ויכולות הניטור הגבוהות של כל מנהל אפליקציה או מוצר מעלים חשש כבד אצל משתמשי הקצה ומייצרים מציאות שבה המשתמשים כבולים לאפליקציות ובכך אין ביכולתם כמעט ולשלוט על פרטיותם. למרבה הצער, רק משתמשים מתקדמים מסוגלים, במידה מה, להיות אחראים על המידע שהם שולחים. אני סבור שההגבלות המשפטיות שבשנים הקרובות יקודמו, ישנו במידה ניכרת את עולם המובייל, הן מבחינת המידע הפרטי, הניטור , GPS ויקשו על מפתחים ומנהלי מוצר וכד’.

Nir Channes
Guest

לדעתי הבעיה הגדולה ביותר של עולם המובייל זה הפרגמנטציה וההכרח לפתח למספר מערכות הפעלה. שחקנים רבים מנסים כבר שנים לספק פתרון לבעיה הכואבת הזו, עד היום ללא הצלחה גדולה. אני מאמין שההיסטוריה מוכיחה לנו שבעתיד הקרוב יהיה פתרון שיכסה 80%~ מהאפליקציות שניתן יהיה לפתח אותן cross-platform. בדיוק כמו שיש unity לעולם המשחקים וכמו ש-web applications תפסו את מקומם את אפליקציות ה-desktop. מי יודע, אולי React Native של פייסבוק יהיה הפתרון המיוחל.

Refael Farchi
Guest

הבעיה בעולם המובייל היא המסך, מצד אחד המשתמש מעוניין לבצע פעולות מגוונות ולעיתים מורכבות על גבי מסך גדול, איכותי וידידותי ומצד שני המכשיר הגדול הינו מסורבל, לא נוח ואינו נכנס לכיס בצורה נוחה. הפתרון לבעיה הוא בכמה אפשרויות: מסכים מתקפלים, מסכים גמישים או הקרנה בצורה כלשהי על גבי מסך או משהו אחר כגון הולגרמה או תצורה אחרת.

Haim Hadar
Guest

לטעמי הבעיה היא במסך, תמיד יש שמנוניות שגורמת לבעיית השתקפות מהאור, ביום שיוצר מסך דוחה שמנוניות זה יהיה צעד גדול

Itamar Biton
Guest
לדעתי, הבעיה הגדולה ביותר בעולם המובייל כיום היא חוסר החדשנות בתחום חוויית המשתמש – מפתחים רבים נוטים לייצר חוויית משתמש אשר נופלת אל אותן התבניות החוזרות ונשנות שקבעו האפליקציות הגדולות והמפורסמות מתוך מחשבה ש”מה שמפורסם, כנראה מצליח”, אשר בחלקה נכונה, אך מדכאת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה… כתוצאה מכך עם כל אפליקציה שמוריד המשתמש, הוא מקבל את אותה הגברת בשינוי אדרת, ומתוך השובע מאותה חוויית המשתמש מפתחים רבים מתקשים לשמור על המשתמשים שכבר כמעט והצליחו לרכוש מעוניינים ומסוקרנים… על המפתחים והמעצבים להבין כי בשנים האחרונות הם הולכים ותופסים תפקיד מרכזי יותר ויותר בתהליך וכעת עליהם להביא איתם יותר מאת היכולת לממש,… Read more »
Shaul
Guest
לדעתי הבעיה הגדולה בעולם המובייל כרגע היא דווקא ההצלחה של אנדרואיד בשנים האחרונות ועודף יצרניות המכשירים בשוק. הרוויה הזו גורמת ליצרניות המכשירים להתעסק כבר מספר שנים בניסיון לבדל את עצמן באמצעות שינויי ממשק מיותרים ואביזרים משלימים שאין בהם בשורה, במקום לנסות להביא משהו שהוא Game Changer ולשנות את העולם כפי שאפל עשתה מספר פעמים. חווית השימוש במכשיר לא השתנתה מהותית מאז 2010 ואנו חווים כיום תחרות משעממת על איכות חיישני המצלמה וכמות הזיכרון הפנימי, שמזכירה בעיקר את ימי ה-pc הישנים שבהם רבו על ״מעבד מהיר יותר״. הדרך לפתור זאת לדעתי היא לנסות לייצר חומרה ואפליקציות יעודיות שיאפשרו למכשיר לעשות דברים… Read more »
מאיר
Guest

משתף אתכם בבעיה או יותר נכון לקרוא לזה אתגר שמאפיינת את עולם המובייל היום, י ע י ל ו ת.

החוסר יעילות בפיתוח אפליקציות הנדרש מתכנת היודע לפתח על 2 הפלטפורמות (מאתגר למצוא אנשים כאלה שפנויים ) פיתוח מתבצע לפלטפורמות שונות בד”כ IOS ואנדרואיד .
אל תתפלאו עם תהיה עוד חברה לדוגמא ” Yes We Can” שתהיה שלישית המתחרה ל IOS ואנדרואיד שלימים תיתן את הפתרון ובפיתוח אפליקציה אחת שתתאים עצמה ל 2 הפלטפורמות כיום IOS ואנדרואיד .וגם יפתור בעיות נוספות של עיצוב מותאם, אחידות וכמובן המחיר.
אתן לכם רמז הטכנולוגיה הזו לא תגיע מגוגל או ממיקרוסופט למרות שהם עובדים על העניין…

ike
Guest

הבעיה כיום היא אנרגיה וטעינה. הפתרון הוא בדים חכמים שאנו מפתחים שמסוגלים ליצר אנרגיה מפעילות ביולוגית של הגוף. מהם נייצר אפנה שמיצרת אנרגיה לטעינת יחידות מיחשוב, סנסורים ומוצרי תקשורת.

Shay
Guest

הבעיה הגדולה ביותר ברמה הטכנולוגית (לא רק של עולם המובייל לצורך העניין), היא היעדר מקור אנרגיה מספק. הבעיה אמנם משפיעה על כל מוצר הנשען על אנרגיה של חשמל, אך כשמדובר במוצר הכי שימושי בעולם המודרני, שהוא חלק בלתי נפרד מכל אחד מאיתנו בכל רגע נתון וגם אמור להיות הפריט הפרקטי ביותר שאנו נושאים על גופנו בכל שעות היום, זה לעניות דעתי, מסכם את האתגר האמיתי של עולם המובייל היום.

AsiAce
Guest

מתוקף היותו עולם צעיר יחסית, בעיה גדולה היא בעיית הסקיוריטי. נוצר פה אוקיינוס של הזדמנויות לגורמים עויינים לנצל פרצות למגוון שימושים.
זאת, בצירוף לכמה תגובות מעניינות שנאמרו פה על ענייני הרשאות וחדירה לפרטיות מהווים איום ממשי על מסה ניכרת של המשתמשים.

הפתרון טמון בחינוך משתמשים והעלאת מודעות לסכנות, רגולציה וכמובן בניצול הזדמנויות טכנולוגיות שיהוו מענה למתקפות הן על המשתמשים והן על הספקים.

אורי מרקו
Guest

לדעתי הפספוס במוביל היא בהגדרתו, בהגבלתו הזמנית ככלי לתקשורת שבעצם הוא אמור להיות/לההפך לרובוט שעוזר בהחלטות היומיומיות המתאים עצמו לאדם ולסביבה

Lior Zamir
Guest

הבעיה הכי גדולה בפיתוח אפליקציות מובייל לאנדרואיד היא הרגע הזה שיוצא מכשיר חדש( לא חשוב שמות נקסוס) או במקרים נוספים שקרו לי גם עם יצרניות סיניות כמו one plus 2 שאתה מקבל טלפון שהאפליקציה קורסת למנכל או לחילופין פונקציונליות מסויימת של האפליקציה נכשלת ואז אתה מתחרפן למה זה קורה?!…
והדרך לפיתרון היא כזאת מכוערת בקוד שלך ככה שאתה צריך לתפור פתרון ספציפי למכשירים …

?

Aviv Heilweil
Guest

הבעיה היא הבטר

Tzach
Guest
הבעיה העיקרית היא ה-unification. ישנו היצע גדול של מכשירים, בעיקר אנדרואיד, וכל אפליקציה מעצבת את ממשק המשתמש שלה ומנחילה אותו לכלל הפלטפורמות, מה שגורם למשתמש לבלבול וסרבול רב, ולבסוף לא להשתמש באפליקציה. זה לא סוד שהאפליקציות המובנות הן אלה שעובדות הכי טוב על המכשירים, וזאת עקב הממשק האחיד לו זוכות האפליקציות, יחד עם אפליקציות הבסיס (טלפון, הודעות וכו׳). דווקא ממשקים הדומים לממשקי הבסיס הן האפליקציות המובילות (ראו ערך whatsapp) וניתן לשים לב ש-whatsapp מעצבת את האפליקציה שונה בכל מערכת הפעלה, על מנת להיות כמה שיותר אחידה עם הממשק. ההתקדמות הטכנולוגית מביאה איתה שיפורי חומרה ותוכנה, והשימוש במרכיבים החדשים בתוך האפליקציה… Read more »
אופק
Guest
לדעתי בעיה חמורה בתחום המובייל בימינו היא פרטיות משתמש הקצה ומחסור ביכולתו ה אמיתית לשלוט על התוכן הנכנס והיוצא ממכשירו הפרטי. ארחיב: למשתמש הביתי המשתמש במחשב ניידנייח שלא מעוניין שיעקבו אחריו בגלישתו באינטרנט או שיפטמו את עיניו ואוזניו עם פרסומות ה: א. קופצות, ב. זזות, ג. צועקות, ד. עוקבות, ה. כל התשובות נכונות (ואפילו יותר גרוע) קיימים מגוון כלים חזקים ומקצועיים בעלי ניסיון רב בשטח עם התמודדות עם בעיות אלו, החל מ Ad Block Plus לחסימת פרסומות שעשתה רעש גדול מאוד באינטרנט ובפרט אצל חברות מו”ל הגדולות שעיקר ריווחן מגיע מפרסומות, Privacy Badger לחסימת יישומי מעקב גולשים, ועד פרוקסים שונים… Read more »
Liran
Guest
הבעיה הכי גדולה בעולם המובייל היא ההתלות שלנו במכשירי פלאפון מגושמים ולרוב גם גדולים. ברוח ה-IOT ו-wearables, מי קבע שהפלאפונים הם הכלי העיקרי לתקשורת עם העולם. כמובן שישנם גם שעונים עם סים ועוד כמה כיוונים מעניינים, אבל עדיין אנחנו נשארים מקובעים. זו בעיה שיש לה אינסוף אפשרויות לפתרון, אתן שתיים מהן: פלאפון לביש – המשתמש מחזיק סים בצמיד/טבעת/ אפילו בכפתור הכיס בחולצה(אין גבול לאפשרויות). המכשור מפוזר על הבגדים והסים מוצמד עם צ’יפ תקשורת בשביל לדבר עם שאר המכשור על הבגדים ועם הרשתות בחוץ. לצורך העניין החולצה יכולה להיות סולארית ולטעון את הבטרייה הנמצאת עליה. דש החולצה יכול להחזיק צי של… Read more »
דן
Guest

כפי שברור לכם הבעיה הכי גדולה הינה בעולם ה big data, כיום ישנו מידע רב על כל משתמש הנאסף מהאפליקציות השונות, ועדיין לא הגענו לפיתוח האלגורתמים האידליים כך שניתן להתאים אישית את עמודי האינטרנט, להציע מוצרים חדשים ולענות על צרכי המשתמש עוד לפי שהוא יהיה מודע לבעיה שלו.
לכן תמיד נדרוש שיפור באופן שבו מעבדים את המידע הרב ועם זאת לשמור על פרטיות המשתמש.

Guy
Guest
אני חושב שהיתרון הגדול של עולם המוביל הפך עם הזמן לבעיה הגדולה שלו.. מגוון האפשרויות הבלתי נגמר שמוצע לנו, המשתמשים, גורם לנו להרגיש לעיתים שאנחנו משוטטים בתוך ג’ונגל של מידע. ואמנם המשפט הוא נדוש אך נכון : מרוב עצים כבר לא רואים את היער.. בואו נחליף לרגע את השימוש השוטף בסמארטפון האהוב שלנו בהרגלי אכילה – הרי אפשר לנסות ולאכול את הכל עד שהבטן תתפוצץ.. התקפי רעב בכל רגע פנוי : ynet בזמן העבודה / ספורט5 באמצע שיחה / פייסבוק תוך כדי הנסיעה וברובם אנחנו לא באמת נהנים מהטעם.. ואפשר גם לנסות לחלק את הכל למנות מסודרות יותר, טעימות יותר… Read more »
Elad Ormian
Guest

אני אהיה בוטה,
נאמרו הרבה דברים חשובים (בעיית סוללה, כתיבת קוד לפלטפורמות שונות, מוחשיות המכשיר) – אני רוצה כרטיס לכנס. זאת הבעיה האישית שלי.
אשמח לקנות ממי שזוכה.
צרו קשר בתגובה או בפייס.
תודה

אדיר
Guest

אחת הבעיות הגדולות ביותר כיום בעולם המובייל עומדת דווקא בפני המפעילים הסלולריים והיא הביקוש הגובר לקיבולת (Capacity).

קצב ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הMobile, לדוגמא מערכות הפעלה/אפליקציות זוללות DATA, דורש גם עלייה מתמדת בקצב התפוקה אלחוטיות. דבר אשר עלול להוביל לעומסים מאסיבים ברשתות, שככל הנראה רק יקשו את היכולת להתמודד עם קצב הגידול בתעבורת נתונים.

כאשר רשתות ה-2G וה 3G כבר לא עומדים בדרישות הקיבולת הקיימות של רוב המכשירים הסלולריים הקיימים, המפעילים נמצאים בלחץ תמידי כדי לייעל את תשתיות הרשת שלהם.
על המפעילים לחפש, באופן קונסיסטנטי, דרכים למצוא את התשתיות הגמישות והחסכוניות ביותר עבור שירותי דור הבאים.

פלג אקר
Guest
הבעיה הכי גדולה שמאפיינת היום את עולם המוביל הוא שיש יותר מדי דעות לגבי מה הבעיה הכי גדולה בעולם המובייל, וזה הופך את הפתרון וההתעסקות בבעיה האמיתית לקשה יותר. ניתן לפתור זאת ע”י העלאת כתבה שמטורגטת לאנשים מתחום המובייל, כדי שיעלו בעיות קריטיות ופתרונות יצירתיים. כמובן שכדאי להציע פרס כלשהו על מנת לתמרץ את אותם אנשים, כי אחרי הכול אלו אנשים מוכשרים שלא יבזבזו את הזמן שלהם ללא סיבה. שתהיה לכולנו אחלה 2016!!! Thepakmeהבעיה הכי גדולה שמאפיינת היום את עולם המוביל הוא שיש יותר מדי דעות לגבי מה הבעיה הכי גדולה בעולם המובייל, וזה הופך את הפתרון וההתעסקות בבעיה האמיתית… Read more »
wpDiscuz

תגיות לכתבה: