בדרך אליכם: עיצוב חדש ל-Gmail הארגוני. כך זה הולך להיראות
אחרי שהבטיחה את העיצוב החדש לקיץ שעבר, גוגל סופסוף מביאה אותו לג׳ימייל הארגוני שלה ב-Workspace
לא טיפוסים של שינויים? חבל, כי גוגל עושה את זה שוב. שנה וחצי לאחר שחשפה את העיצוב החדש והנוכחי של ג׳ימייל למשתמשי G Suite, שהפכו ל-Workspace, החברה מכריזה על שינוי נוסף (שכבר קיבלו אליו הצצה) עם מטרה ברורה: לגרום לכם להתחיל להשתמש ביותר שירותים שלה במקום העבודה. הפעם, היא מנסה לעשות את זה עם קצת פחות בלאגן והסחות דעת.
לעבור בקלות בין הכלים השונים בלי לפתוח עוד חלונות
העיצוב החדש כולל תפריט ניווט שמאפשר לכם לעבור בקלות בין ה-Inbox, לצ׳אטים, Spaces וגם לשיחות וידאו ואודיו ב-Meet, וזאת במקום שתצטרכו לפתוח עוד טאבים וחלונות מעצבנים. בנוסף, גוגל מוסיפה בועות התראה שיאפשרו לכם לראות האם יש לכם התראה חדשה באחד מהכלים הללו – במקום שתצטרכו לראות את כל הצ׳אטים שלכם כל הזמן באותו חלון כמו בעיצוב הנוכחי. חידוש נוסף הוא מנוע החיפוש של ג׳ימייל, שיוכל לחפש גם בתוך הצ׳אטים שלכם.
העיצוב החדש הזה מגיע אחרי שבשנה שעברה גוגל מיתגה מחדש את G Suite בתור Workspace, והציגה סוג של טיזר לעיצוב המאוחד שאנחנו עומדים לקבל ממש בקרוב. בזמנו היא הבטיחה שהעדכון יגיע ״בקיץ הקרוב״, אבל זה כמובן לא קרה עד היום.
כרגיל בשינויים גדולים ופיצ׳רים חדשים לג׳ימייל, גם הפעם גוגל מותחת את ההטמעה של השינויים לאורך זמן: החל מה-8 בפברואר (ועד 15 ימים לאחר מכן) אתם עשויים לראות פופ-אפ שיציע לכם לעבור לממשק החדש עם אפשרות לחזור לממשק הקודם בהגדרות. מי שלא יעבור עד חודש אפריל, יקבל את העיצוב החדש בכוח, אבל תוכלו לחזור לעיצוב הקודם גם הפעם – באמצעות מסך ההגדרות. בסוף הרבעון ה-2 של 2022 העיצוב החדש יהפוך לברירת המחדל ללא יכולת לחזור אחורה. נכון לעכשיו, לא ברור האם גוגל תעביר את העיצוב הזה גם למשתמשים הפרטיים בג׳ימייל.
הגב
9 תגובות על "בדרך אליכם: עיצוב חדש ל-Gmail הארגוני. כך זה הולך להיראות"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
"ואו, איזה שינוי קיצוני", אמר אף אחד אף פעם
וגם!
יופי שיש UI דומה ל Gmail, אבל בסופו של יום, כשמדברים על ארגונים גדולים, Gmail על כל התשתיות והשופוני של גוגל מתגמדים לעומת Exchange של מיקרוסופט.
בקצב הזה, הם ידביקו את מה שExchange 5.0 הציע ב2030
כשהכריחו אותנו לעבור מoffice לgmail workspace אתה מרגיש שלקחו לך את האאודי וקיבלת פיג'ו 404 עם ונטילטור על הדשבורד.
למה ארגונים עובדים עם השטות הזאת?!
כמה שטויות בתגובה אחת, גוגל זה הכי נוח, אאוט ואופיס = חווית פח.
ההשוואה המתאימה היא בואינג 747 מול אווירון אז״מ. כי אופיס לא יותר נוח בהכרח, הוא פשוט מתאים להכל, ואווירון הוא מהיר ומגניב אבל קטן וריק. אגב, אחלה של פיג׳ו
קצב השינויים של GMAIL מתחרה בשחרורי הגרסה של WhatsApp. מה הבעיה להוסיף פיצ'רים בסיסיים חדשים כמו כל חברה נורמלית אחרת?
בסוף יבוא איזה מאנדיי או סלאק וכולם יעברו אליהם.
מאנדיי וסלאק זה שני מוצרים פשוט גרועים.
אם אתה חושב שהם יותר טובים מגוגל אז כבר אי אפשר לעזור לך.
זה שלחברה יש מלא כסף (שלא הרוויחו) לעשות יחצנות ומסיבות לא אומר שהמוצר שלהם טוב.
אין תוכנת מיילים שמשתווה לאאוטלוק
לא. פשוט לא.
אמאזון תרכוש את פקאן לAWS.