GlassesUSA מודיעה על גיוס 12.5 מיליון דולר [גיוס]

לחברה פלטפורמה מקוונת לרכישת משקפי שמש וראייה על ידי הזנת מרשם, תוך כדי מתן אופציה ׳למדידה׳ וירטואלית על מנת לוודא התאמה. היום (ב׳) הודיעה על השלמת סבב גיוס מוסדי ראשון בסך 12.5 מיליון דולר, סכום שיעזור לה לבסס ולחזק מעמדה בשוק העולמי

מקור: צילום מסך, GlassesUSA

מקור: צילום מסך, GlassesUSA

אתר GlassesUSA, המאפשר מדידה וירטואלית ורכישה משקפי שמש וראיה עם מרשם, הודיע היום (ב’) על השלמת סבב גיוס מוסדי ראשון בסך 12.5 מיליון דולר בהובלת קרן ויולה פרייבט אקוויטי מקבוצת ויולה. האתר מציע חווית רכישה מתקדמת המתבטאת בעיקר בשימוש בטכנולוגיה של מראה וירטואלית, המאפשרת ׳מדידה׳ של המשקפיים באמצעות שימוש במצלמת המחשב.

Made In Israel

חברת GlassesUSA אולי נשמעת אמריקאית במיוחד, אך נוסדה בשנת 2009 על ידי היזמים אלדד רוטמן, רועי ימנר ודניאל רוטמן, המכהן כמנכ״ל החברה. האתר פונה בעיקרו לשוק האמריקאי, כאשר השירות שמציע לצרכן הסופי, הפרטי, הוא משקפי ראייה בעלות עדשות אופטיות בהתאם למרשם שיזין באתר. ההשקעה הנוכחית היא סבב הגיוס המוסדי הראשון של החברה, ותשמש אותה למימון תכנית צמיחה שתעזור לבסס את מעמדה כשחקן מוביל בתחום.

בעוד שקניות באינטרנט הפכו לאחת הדרכים הפופולאריות ול׳מיין סטרים׳ בכל הקשור לרכישות למיניהן, מכירות משקפיים אונליין מוערכות כיום בכ-3% מהשוק, מספר יחסית נמוך. בהתחשב בעובדה שלמעלה מ-65% מהאוכלוסיה נדרשת לעשות שימוש באביזר לתיקון ראייה, נראה כי היה זה רק עניין של זמן עד שיימצא פתרון נוח ופשוט, שינגיש את תהליך רכישת המשקפיים באינטרנט.

בין הפיצ׳רים הנחמדים של האתר קיימת האופציה למדוד את הדגמים ׳על אמת; מכיוון ורכישת משקפיים באופן ווירטואלי היא לא פעולה פשוטה, קיימת אופציה להעלות תמונה ברורה של עצמך או לצלם חדשה באמצעות המצלמה של המחשב הנייד, ולמקם אותה בהתאם להוראות על מנת שהתוצאות שיוצגו יהיו דומות ככל שניתן למציאות.

מוצר צריכה בסיסי

מוצרי החברה מיוצרים בישראל ומיוצאים לחו”ל מידי יום תוך שימוש במערך לוגיסטי מורכב המאפשר ייצור המוצר על פי מרשם של הלקוח, ולטענתם אספקתו תושלם בתוך 2 ימי עסקים בלבד.

דניאל רוטמן, מנכ”ל GlassesUSA אמר “אנו שמחים על השותפות עם ויולה פרייבט אקוויטי. מצאנו שותף מקצועי עם יכולות גלובליות מוכחות ואין לי ספק כי נצליח להצמיח את החברה באופן משמעותי בשנים הקרובות ולהרחיב הפעילות למדינות וסגמנטים נוספים. שוק האופטיקה לא עבר שינוי משמעותי מזה עשרות שנים. כמו בתחומי קמעונאות רבים, בהם ה-ecommerce תופס נתחים משמעותיים מהשוק, אנו מאמינים כי גם שוק האופטיקה עומד בפני מהפכה של ממש. אנחנו באים להוביל את המהפכה הזאת בשוק האופטיקה הודות למערך הייצור והאספקה שלנו, בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ופלטפורמת מכירות מעולה, מגוון ענק של מוצרים במחירים אטרקטיביים, שירות וחווית רכישה ברמה הגבוהה ביותר. לא עוד קנייה של זוג משקפיים פעם בשנתיים במחיר של מאות דולרים, כי אם רכישת משקפיים כמוצר אופנתי, להזדמנויות שימוש שונות, באופן נוח וזמין״.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

4 תגובות על "GlassesUSA מודיעה על גיוס 12.5 מיליון דולר [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
איתי
Guest

הכל טוב ויפה, רק שאף חנות אופטיקה / קופת חולים לא מאפשרת ללקוח לבצע בדיקה עבור מרשם בלבד.
המקום היחיד שהסכים דרש ממני סכום מופקע של 350 ש”ח עבור הבדיקה.

אגב, האתר הזה מציע בדיוק את אותו השירות:
http://www.zennioptical.com

בלהבלה
Guest

זני אופטיקל עושים את זה בדיוק כבר שנים, בהצלחה גדולה. אני מזמין מהם משקפיים כבר שנים… zenni optical… גילו את אמריקה…

דני
Guest

אופטיקה הלפרין ביקשו 250 ש”ח בשביל מרשם. בדיקה חינם, אבל להוציא מרשם זה 250. איזה חוצפה

דינו הדינוזאור
Guest
דינו הדינוזאור

מאי 2000…. בועה…. מישהו…..?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: