גלאסבוקס מגייסת 25 מיליון דולר כדי לבדוק האם הלקוח תמיד צודק

החברה מסייעת לארגונים לנהל ולייעל את פעילותם בעולם הדיגיטלי באמצעות הצצה אל מאחורי הקלעים של חווית המשתמש – ושדרוגה בהתאם

צוות Glassbox

הסטארטאפ הישראלי Glassbox (גלאסבוקס, לשעבר Clarisite) מאפשר לעסקים לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים באינטראקציות עם לקוחות, לנתח את המתרחש וללמוד איפה וכיצד ניתן להשתפר. על מנת להמשיך ולעשות זאת, מודיעה כעת החברה כי השלימה סבב גיוס בהיקף של 25 מיליון דולר בהובלת Updata Partner ובהשתתפות CEIIF, גפן קפיטל הישראלית ו-Ibex Investors. ביחד עם ההשקעה הנוכחית, סך גיוסי ההון בחברה עומד על כ-32.5 מיליון דולר.

שיפור חווית המשתמש ולהגדיל רווחים

Glassbox מסייעת לארגונים לנהל ולייעל את פעילותם בעולם הדיגיטלי, למנף נתונים מביג דאטה, לספק ניתוח התנהגות של הלקוחות ולראות לא רק את מה את התוצרים של המשתמשים שלהם, אלא גם להבין למה הם עושים את זה. החברה פיתחה תוכנה אשר מקליטה את כל הפעולות המקוונות שביצע הלקוח, כך שאם למשל יהיו לו תלונות שהמוצר שקיבל לא תואם למה שהזמין למשל, ניתן יהיה לוודא כי אכן קרתה טעות, או שמא במקרה הזה – הלקוח לא תמיד צודק. הודות לשימוש בלמידת מכונה, המערכת מציגה תובנות אוטומטיות שמסייעות ללקוחות להגדיל תשואה, לשפר את חווית הלקוח, לזהות ולפתור קשיי ביצוע ולקצר מתן תמיכה במוקדי שירות לקוחות.

Glassbox נוסדה בשנת 2010 על ידי יואב שרייבר, ירון גואטה וחנן בלומשטיין. במשרדיה הממוקמים בפתח תקווה, לונדון וניו יורק מועסקים 65 עובדים, כש-40 מתוכם בישראל. סבב הגיוס נועד לתמוך בצמיחתה של החברה בשוק המקומי והגלובאלי, ולהאיץ את מאמצי פיתוח הפלטפורמה בכל הקשור לתובנות אוטומטיות המבוססות על יכולות בינה מלאכותית ולמידת מכונה.

ברדן שניידר, סמנכ״ל UPDATA Partners התייחס לגיוס ואמר: “גם בעיני החברות הגדולות בעולם- הערוצים הדיגיטליים ממשיכים להיות בעלי חשיבות גבוהה ולרוב מהווים אפיק מרכזי בבידול, המרה וביצוע. ייחודיות גלאסבוקס היא ביכולתה ללכוד בזמן אמת, 100% מהפעילות הדיגיטלית של התאגידים הגדולים ביותר ברשת ובנייד. יכולות אלו, בשילוב ההזדמנויות הצומחות בעתיד, הם שמרגשים אותנו בשיתוף הפעולה עם Glassbox”.

המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן להצטרפות לקבוצת הפייסבוק הסגורה של גיקטיים, לחצו כאן

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "גלאסבוקס מגייסת 25 מיליון דולר כדי לבדוק האם הלקוח תמיד צודק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Robert
Guest

Glassbox are in deep shit right now

wpDiscuz

תגיות לכתבה: