Gigya הישראלית מגייסת 35 מיליון דולר על מנת להתאים את האינטרנט במיוחד עבורכם [גיוס]

החברה, המפתחת פלטפורמה לזיהוי משתמשים באמצעות הרשתות החברתיות שלהם, מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 35 מיליון דולרים

מקור: Shutterstock

מקור: Shutterstock

גיגיה (Gigya) הישראלית, המפתחת פלטפורמות חברתיות לאתרי אינטרנט, מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 35 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הובילה קרן ההשקעות Intel Capital, ביחד עם Common Fund ,Vintage Investment Partners והמשקיעות הקיימות בחברה הכוללות את Adobe, Advance Publications, Benchmark Capital, DAG Ventures, Greenspring Associates ו-Mayfield Fund. עד היום הושקעו בחברה 104 מיליון דולרים.

עוזרים לחברות לזהות את הלקוחות

פלטפורמת הענן אותה פיתחה גיגיה מאפשרת לאתרים, שירותים ואפליקציות לזהות את הלקוחות, המשתמשים והגולשים המגיעים אליהם, באמצעות הנגשת מנגנון הכניסה וחיבורו אל הרשתות החברתיות של המשתמשים. ההטמעה החברתית עוזרת להקל על אותם משתמשים בעת תהליך הרישום, שכן יוכלו לבצע אותו באמצעות מספר הקלקות בודדות, ולצידו תציע ערך מוסף ורלוונטי המבוסס על הפרופיל החברתי שלהם.

בצד של החברות והשירותים, אלה יוכלו לבסס קשרים טובים יותר עם לקוחותיהם באמצעות הפיכת גולש אקראי ובלתי מוכר למישהו המזוהה במערכת, מה שבתקווה יהפוך אותו ללויאלי ומעורב עוד יותר באתר או בשירות בו הוא משתמש. בנוסף, המשתמשים הופכים ״לסוכני פרסום״, בזכות שיתוף התכנים השונים לחבריהם באמצעות הרשתות החברתיות השונות.

לדברי החברה, הפלטפורמה שלה אף עוזרת להעלות את אחוזי ההרשמה בקרב הגולשים, כך שמעלה את סיכויי ההרשמה גם עבור משתמש שלא תכנן להכניס את פרטיו למערכת. אלמנט נוסף הנכנס למשוואה הוא המידע החברתי אותו בוחרים הגולשים לשתף עם בעלי האתר, שהופך לבעל ערך בתחום הפרסומי. כך, יכולות החברות להשתמש במידע על מנת להציג פרסומים רלוונטים למשתמש, שיעלו את מספר ההקלקות והמעורבות שלהן גם בפן זה.

לא רק תהליך ההרשמה מהיר ונגיש, אלא גם ההוספה של הפלטפורמה כולה אל השירות או האתר המדוברים. המפתחים אינם צריכים לשנות או לערוך את האתר או הקוד שכתבו על מנת להוסיף את השירות של גיגיה, אלא להטמיע פלאגין לקוד הקיים. כך, יכולים להתחיל להשתמש בשירותיה של החברה בתוך מספר דקות בודדות, ללא מאמץ.

נערכת להרחיב את קו המוצרים

גיגיה הוקמה ב-2006 על ידי אייל מגן, ערן קוטנר ורולי אליעזרוב. נכון להיום החברה משרתת למעלה מ-700 לקוחות ברחבי העולם, הכוללים שמות מוכרים וידועים כגון NBC, Forbes, AutoTrader, Dell, PacSun, Tommy Hilfiger, Barneys New York ועוד.

לדברי החברה, היא חוותה גדילה משמעותית במהלך השנה האחרונה ומאמינה כי עד סוף 2014 תעבד למעלה ממיליארד הרשמות וכניסות באמצעות הפלטפורמה שלה. החברה מתכננת להשתמש בסכום הגיוס הנוכחי על מנת להרחיב את נתח השוק העולמי שלה, כשמתכננת להשקיע בתחומי השיווק, המכירות וה-Client Services במשרדיה ברחבי העולם.

בנוסף, גיגיה מתכננת להרחיב את קו המוצרים שלה שיכללו, הודות להשקעה הנוכחית, עבודה ביחד עם חטיבת האבטחה של אינטל על מנת להביא פתרונות רלוונטים לשוק, שיאפשרו ללקוחות שונים להזדהות בקלות במגוון אתרים ואפליקציות סלולריות.

פטריק סלייר (Patrick Salyer), מנכ״ל גיגיה, הצהיר שהימים של אנונימיות ברשת נגמרו וזה דבר טוב, כי הצרכנים הבהירו שהתאמה אישית היא כאן כדי להשאר ועל מנת להגיע לשם, עסקים צריכים להבין את הרצונות והצרכים של לקוחותיהם, וזה מתחיל עם ההבנה מי עומד מולם.

עוד הוסיף סלייר כי גישות רבות לאיסוף וניהול המידע אודות הלקוחות מפרות את הפרטיות שלהם, לצד כך שאינן מדוייקות או אפילו שימושיות. לכן, גיגיה עיצבה את פלטפורמת זיהוי המשתמשים שלה מהבסיס על מנת להתמודד עם הסיבוכים הקשורים לזהות המשתמש המודרני, הכוללים בעיות סביב האלמנטים החברתיים, הסלולריים, עולם הפרטיות וכמובן אבטחת המידע. סלייר סיכם בכך ששיתוף הפעולה של החברה עם אינטל יאפשר לה להמשיך לחדש ולהתחדש, במטרה להפוך את האינטרנט לכזה המותאם אישית לכל אחד ואחת מאיתנו.

וידאו: Social Login

מקור תמונה: Shutterstock / Social Network background of the icons

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "Gigya הישראלית מגייסת 35 מיליון דולר על מנת להתאים את האינטרנט במיוחד עבורכם [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
בועה
Guest

למה לגייס אם הם ריוחיים? נשמע בועה

YO
Guest

המערכת הזו שייכת לעולם של אתמול היא בנויה על חדירה לפרטיות ואיסוף מידע ללא הסכמת הקרבנות התמימים וניתן בקלות למנוע ממנה כל זיהוי של משתמש על ידי בחירת האופציה של אנונימיות ברוב הדפדפנים או בכלל להשתמש ברשת TOR השומרת על פרטיות אבסולוטית

wpDiscuz

תגיות לכתבה: