Gigya מגייסת 25 מיליון דולרים [גיוס]

החברה הישראלית המאפשרת לאתרים, שירותים ואפליקציות להוסיף שכבה חברתית על פני המוצר הקיים, מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 25 מיליון דולרים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת גיגיה (Gigya) הישראלית, המפתחת פלטפורמות חברתיות לאתרי אינטרנט, הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 25 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן Greenspring ביחד עם המשקיעים הקיימים בחברה הכוללית את Benchmark Capital, Mayfield Fund, DAG Ventures, Advance Publications.ו-Adobe. עד היום גייסה החברה הון העומד על כ-70 מיליון דולרים.

הופכים את אתרי האינטרנט לחברתיים

גיגיה הוקמה ב-2006 על ידי אייל מגן, ערן קוטנר ורולי אליעזרוב, שפיתחו מוצר המאפשר לאתרים, שירותים ואפליקציות להפוך לחברתיים יותר על ידי הטמעת מגוון רשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר לינקדאין וכדומה. ההטעמה החברתית מאפשרת למשתמשים לא רק להרשם לאתר עם הרשתות החברתיות, אלא לקבל ערך מוסף ומידע הרלוונטי להם, המבוסס על הפרופיל החברתי שלהם.

הוספת האלמנט החברתי לאתר או למוצר החברה מתבצעת באמצעות הטמעת פלאגין לקוד, מה שמאפשר יישום מהיר ללא הצורך להתעסק או לכתוב מחדש את האתר או את הקוד כולו. נכון להיום לחברה למעלה מ-700 לקוחות בכל רחבי העולם, מוצריה מתפרסים על פני למעלה מ-500,000 אתרים והיא מגיעה אל יותר ממיליארד משתמשים מידי חודש.

לצד היתרון הברור של המשתמשים שיכולים להרשם לאתר ולבצע אינטרקציות המבוססות על הרשתות החברתיות האהובות עליהם, גם בעלי האתרים מרוויחים מהפן החברתי ובזכותו מסוגלים ליצור שיחה ועניין גבוהים בקרב הגולשים, המשתמשים וכלל הלקוחות שמצידם הופכים ל”סוכני פרסום” בזכות שיתוף התכנים לחבריהם באותן הרשתות החברתיות.

כמובן שכל המידע החברתי אותו בוחרים הגולשים לשתף עם בעלי האתר הופך לבעל ערך בכל הנוגע לפרסום, ולקוחות החברה יכולים להשתמש במידע זה על מנת להציג מודעות ופרסומים הרלוונטים למשתמש, שיעלו את כמות ההקלקות וה-Engagement שלהם במוצר.

לפני כשנה הציגה החברה את המוצר החדש שלה, User Management 360, המציע מודל ענן של infrastructure-as-a-service שפועל מעניק ללקוחות החברה, אותם עסקים ואתרים כלי ניהול נוספים ומורחבים ללא הצורך בידע טכני או בבניית מוצר או אתר חדשים.

החברה מתכננת להשתמש בסכום הגיוס הנוכחי על מנת להמשיך לפתח ולהרחיב את מודל השירות הקיים שמציעה גם אל פלטפורמות נוספות, לצד הרחבת קהל הלקוחות שלה והגדלת צוות העובדים, העומד כיום על כ-200 עובדים הפזורים בין שלושת משרדי החברה בקליפורניה, לונדון וכמובן תל אביב.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: