כך תשתמשו בתמונות סוריאליסטיות כדי לתפוס את עין הלקוחות

טרנד התמונות הסוריאליסטיות כבר משמש מותגים רבים, שמשתמשים ביצר הסקרנות שלנו כדי למשוך את העין. אבל גם חברות תרופות, פיננסים קוסמטיקה יכולות להרוויח משימוש באסתטיקה הזו

צלם/תמונה: Jonas Adner / Getty Images Israel

מאת יקיר אדרי, מנהל תיק לקוחות ואחראי שיווק Getty Images Israel

בני אדם הם יצורים מורכבים ולא צפויים, ולכן רק הגיוני שוויזואלים של מותגים יהיו כאלה אף הם. ב-2016 מותגים רבים עשו שימוש בסוריאליזם, שהפך לאחד הטרנדים המובילים של השנה, כיוון שהבינו שדמיון הוא אחד מארבעת המרכיבים שתורמים ליצירת תמונה חזקה.

הסיבה לכך פשוטה: הקומפוזיציות המקוריות והמשונות הללו מציתות תחושה של הנאה מן הלא צפוי, ובכוחה של אסתטיקה זו להפוך נושא רגיל למשהו חדש ומלהיב. היא יכולה לייחד מותג בתוך ים שלם של תמונות דומות, ובכך ליצור תוכן שקל לזכור ושישאיר רושם לאורך זמן. בנוסף, משום שקל לצלול אל תוך ויזואלים פסיכדליים התמונה מצליחה למשוך קהל רחב. תמונות הקשורות לטבע עובדות טוב במיוחד בממד הזה, שכן הן משאירות מקום לפרשנות ויוצרות חיבור אמיתי עם התוכן. אספנו עבורכם 7 טיפים לשימוש שובה לב בסוריאליזם להמחשת מושגים שכיחים.

1. מספרים ונתונים

תוכן המציג נתונים ומספרים עובד היטב עם תמונות באיכות גבוהה של טקסטורות, תבניות וחזרתיות המצויה בטבע. דו”ח רבעוני יכול להציג ויז’ואל אבסטרקטי שמתאים לעונת השנה, ובלוגים הנשענים על מספרים, כתבות ומסמכים פנים ארגוניים ניתן להעשיר בתמונות המציגות אלמנטים בתצורות נעימות לעין.

צלם/תמונה: Jasmin Awad / EyeEm / Getty Images Israel

2. בריאות גופנית ונפשית

לחברות העוסקות בבריאות ותרופות יהיה נכון להשתמש בתמונות שעברו עיבוד ושינוי, כדי לבלוט בשוק העמוס ויזואלים. חשיפה כפולה, שימוש בשכבות ומשחק בפרופורציות הן דרכים יצירתיות להמחיש נושאים מעולם הבריאות והנפש, בזמן שהתמונות משקפות רבדים שונים של משמעות.

צלם/תמונה: sdominick / Getty Images Israel

3. חדשנות והמצאות

תוכן מעולם החדשנות יכול להיות מוצג בוויזואלים בעלי בחירות יוצאות דופן הקשורות לצבע, תאורה ועומק. גונים חדים תמיד מושכים תשומת לב, והתמקדות בנקודה אחת וטשטוש השאר יוצרים תחושה של ייחודיות.

צלם/תמונה: Joao Inacio / Getty Images Israel

4. עולם הבנקאות והפיננסים

לארגונים פיננסיים ובנקים כדאי לשדרג את הנראות של תמונות הכותרת שלהם עם סדרת נופים פסיכדליים, ובכך להכניס חיים לאתרים ולעמודי מדיה חברתית. חברות שמתקשות לספר סיפור ויזואלי או לתחזק מאגר תמונות מושך ירוויחו משימוש נכון בסוריאליזם.

צלם/תמונה: ChrisHepburn / Getty Images Israel

5. יופי וניחוחות

מותגי טיפוח ויופי שמשתמשים במוצריהם במרכיבים מן הפרי או מעולם הפרחים והעשבים יכולים להבליט את עצמם על ידי שימוש בקומפוזיציות יוצאות דופן, בעלות זוויות אבסטרקטיות וצילומים עם זום מוגדל במיוחד. פרץ של צבעים בשילוב אלמנט מפתיע ימשכו תשומת לב וייצרו עניין.

צלם/תמונה: David Williams / Getty Images Israel

6. שרשרת אספקה והפצה

נושאים שקשורים לאספקה והפצה בכל התעשיות משתלבים היטב עם תמונות קליידוסקופיות המדמות רשתות, הודות לאלמנטים עיצוביים כגון רפליקציה, שבירה והפשטה. שימוש בצורות ובקווים מסוג זה יוצר תחושה של מציאות פסיכדלית, שמותחת את גבולות הצילום וגורמת לעיניים להישאר על הוויזואל זמן רב יותר.

צלם/תמונה: real444 / Getty Images Israel

7. צמיחה עסקית

התאימו בין צמיחה עסקית ושיווקית לבין צילום שמציג פריחה בעולם הצומח. עם נגיעה של פנטזיה, תמונות של שדות וצמחים ירוקים מדושנים יעשירו, לדוגמה, כל בלוג גינון בסיסי ויהוו רמיזה להתפתחות מוצלחת בכל תחום.

צלם/תמונה: shaunl / Getty Images Israel

הכתבה בחסות Getty Images Israel

Getty Images Israel היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Getty Images העולמית המהווה את מאגר הצילומים, הסרטים והאודיו הגדול והאיכותי בעולם. בין השירותים הניתנים ניתן למצוא תמונות עיתונות וקריאייטיב, מאגרי ענק של אוספי תמונות כגון ה-BBC ו - Contour תמונות מיוחדות של אישים מפורסמים, מאגרי מוסיקה וסאונד אדירים ואין סוף של קטעי וידאו מרחבי העולם. בנוסף Getty Images Israel היא הנציגה של מאגרי התמונות IStock ו ThinkStock שניהם מבית Getty Images העולמית. חדשנות היא חלק מה-DNA של Getty Images וכך באופן תמידי היא מחפשת הזדמנויות חדשות להעביר לאוהבי הצילום המרהיב את התוכן הטוב ביותר בעולם.

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: