חברת Gett מודיעה על גיוס 80 מיליון דולר

גט רושמת לעצמה הישג נוסף, משלימה גיוס מרשים ואפילו נמצאת בדרך לרווחיות

Gett Logo

תמונה: Gett

Gett (לשעבר גט טקסי), הפכה להיות בשנים האחרונות כמעט מילה נרדפת ל״מונית״. היום (ה׳) היא יכולה לרשום לעצמה נקודת ציון נוספת, כאשר היא משלימה סבב גיוס נוסף בגובה של 80 מיליון דולר, בהשתתפות בעלי המניות הקיימים בחברה  Access, Baring Vistok, MCI וקבוצת Volkswagen. סבב הגיוס בוצע לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר.

החברה צפויה להפוך לרווחית כבר בתחילת 2019

מייסד ומנכ”ל Gett, דייב ווייסר, מסר כי החברה צפויה להגיע להישג נוסף בתקופה הקרובה, כאשר היא עתידה להפוך לרווחית בכל המדינות שבהן היא פועלת (לא כולל הוצאות R&D) “עד לרבעון הראשון של 2019 – הרבה לפני המתחרות”. בנוסף, חלק וויסר מידע מפתיע על השוק המאתגר בניו יורק: ״מבין השווקים של Gett, ניו יורק צומחת בקצב המהיר ביותר. כ- 45,000 נהגים – יותר מ-50% מכלל הנהגים בעיר – כבר הצטרפו ל-Juno״

מחצית מהכנסות Gett מגיעות מהשוק של ניו יורק ולונדון, בו החברה מספקת שירותי תחבורה. בניו יורק, החברה פועלת תחת המותג Juno, אותו רכשה החברה לפני כשנה תמורת 200 מיליון דולר. בחברה מספרים כי בלונדון, יותר ממחצית המוניות השחורות עובדות עם Gett, בעוד בניו יורק יותר ממחצית המוניות השחורות עובדות עם Juno.

Gett הוקמה בשנת 2010 תחת השם Get Taxi על ידי רועי מור ושחר וייסר ומאז הקמתה היא גייסה למעלה מ-700 מיליון דולר, כ-300 מיליון דולר מההון גויס מקבוצת פולקסווגן.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

5 תגובות על "חברת Gett מודיעה על גיוס 80 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ליאור
Guest

חבל שנכון לרגע זה בכתבה לא מצויינת העובדה שהחברה ניסתה לגייסה הרבה יותר (פי 4 יותר) ולא הצליחה והתגובה פושרת מצד המשקיעים הקיימים וכו’.

בנוסף לזה אין דבר כזה “להיות רווחים חוץ מהוצאות ה-R&D” זה עדיין אומר שהם לא ריווחים גם ב-2019 (שזה לא דבר רע להיות לא ריווחי).

בקיצר הכתבה קצת מוטה וזה מאכזב לראות כי זו סוג של הגדרה של “פייק ניוז” (דיווח על מצב טוב של החברה כשבפועל, המצב טוב אבל מעודן היטב).

בבקשה קצת יותר אובייקטיביות ואמינות, כי אם כך המידע הזה מוצג בכתבה הזו אז מה זה אומר על כתבות אחרות שמתפרססמות כאן?

חבל מאוד…

אלמוניני
Guest

מצחיק!
לפני שנתיים הצטרפתי לחברה ואז נאמר לי שהחברה רווחית ושווה בין 1.4 ל 1.8 מיליארד.
עד לא מזמן שחר/דייב דיבר על שווי 3 עד 4 מיליארד.
רוסיה צנחה ורוב ההכנסות היום מגיעות מג׳ונו – שבינה ובין שאר החברה אין כמעט קשר.

את הגיוס הנוכחי החלו לפני שנה וחצי והיו דיבורים על 700 מיליון. עד ממש לא מזמן דיברו על ״גיוס גדול מאוד״

בקיצר, פייק ניוז!

פיני
Guest

אולי עכשיו נהגי המוניות יפסיקו לבטל נסיעות ו/או להתקשר אלינו כדי שאנחנו נבטל ו/או לבטל מבלי לתת דין רק כדי לאסוף אנשים אחרים? השירות באזור תל אביב רחוק מלהיות מושלם

אייל
Guest

מי יתן לך שרות יותר טוב בתל אביב? התחנות הישנות? התרגלנו לטוב ושהכל זמין כל הזמן. גט המציאו שוק, ושינו את השוק הישן

זומו דה תומת
Guest

חברות עושות הרבה תכנונים עתידיים, וגט נראה עושה בדיוק את זה. בדרך כלל גיוסים מראים שלחברה יש יכולת לצמוח, חברות רבות פועלות במרווח הפסד נמוך לצורכי מיסוי גם ככה. חושב שהם מתקדמים מאוד יפה וירחיבו את שווקי הפעילות

wpDiscuz

תגיות לכתבה: