גט ו-Lyft משתפות פעולה כדי לנצח את אובר

אחרי שקנתה חברה ב-200 מיליון דולר כדי להכנס לניו יורק, Gett חותמת על הסכם עם ענקית ההסעות ליפט שתתחיל להסיע את הלקוחות העסקיים

תמונה: Lyft

״אם אתה לא יכול לנצח אותן…״

גט (Gett, לשעבר גט טקסי) מודיעה היום (ב׳) על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי מסקרן עם לא אחרת מאשר Lyft (ליפט), המתחרה הגדולה של אובר. אך לא הכל וורוד בפעילות של ענקית המוניות מישראל, כיוון שהיא גם מודיעה על סגירה של הפעילות הפרטית שלה בארצות הברית.

ב-Gett מרוויחים כניסה נוחה יותר לשוק האמריקאי. ב-Lyft מרוויחים עוד לקוחות במאבק נגד אובר

כך זה יראה. תמונה: Gett

ב-Gett טוענים כי הם משרתים יותר מ-15,000 חברות במגזר העסקי, ובעזרת שיתוף הפעולה עם Lyft תוכל Gett ליהנות מגישה לרשת הנהגים הענפה של ליפט בכל רחבי ארצות הברית. לדברי החברה, לקוחות Gett העסקים יוכלו להזמין כבר בשנה הבאה הסעות מנהגי Lyft ישירות מתוך האפליקציה של גט, מבלי להצטרך לעבור בין אפליקציות שונות. הלקוחות יוכלו להזמין רכבים רגילים, רכבים גדולים ורכבי יוקרה שונים במסגרת השירות, ממש כמו ב-Lyft.

מנכ״ל Gett, דייב וויזר לא מתבייש להודות כי החברה מעדיפה שלא לצאת למלחמה נגד חברות ההסעות שתופסות תאוצה אדירה, אלא לחבור אליהן. וויזר טוען כי המהלך יועיל לא רק ל-Gett, אלא גם לליפט שתוכל לצרף לחוג לקוחותיה גם את הלקוחות העסקיים של Gett שמגיעים לארצות הברית.

יוצאת מהמגזר הפרטי

ב-2017 רכשה Gett את שירות הנסיעות Juno שהוקם על ידי היזמים הישראלים שמכרו לפני כן את וייבר, תמורת 200 מיליון דולר. זאת על מנת להכנס לשוק ההסעות הפרטי בארצות הברית ולהלחם באובר, ובין היתר גם בליפט. Gett קיוותה לזכות בדריסת רגל משמעותית בניו יורק, המגרש הביתי של שתי הענקיות, אך היום מודיעה החברה כי היא סוגרת את הפעילות של ג׳ונו, בין היתר גם בעקבות עודף רגולציה במדינה.

במקום זאת, החברה מדווחת כי היא עוברת להתמקד במגזר העסקי לקראת ההנפקה והמעבר שלה לרווחיות, מה שככל הנראה מעיד על חוסר ההצלחה של הפעילות הפרטית של החברה בשוק האמריקאי. מ-Gett נמסר כי נהגי השירות יקבלו תשלום מלא על כל הנסיעות שיבוצעו עד לסגירת השירות, וכל הנהגים יוזמנו להצטרף לשירות של Lyft.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

4 תגובות על "גט ו-Lyft משתפות פעולה כדי לנצח את אובר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אורי
Guest

זו הדרך בתכלס להבין איפה להשקיע נכון ולדעת להתקדם עם מה שיותר נכון אז זה צעד טוב של גט

כמו שזה נראה
Guest

מוזר לקרוא לזה צעד נכון של גט, היא שרפה 200,000,000$ לא כולל הכסף שהוזרם לג’ונו עבור התפעול השוטף – זה כישלון מטורף
וגם לא הייתי מגדיר את זה שת”פ אלא יותר כמו קניית נסיעות של גט מליפט, גט הפכה להיות לקוח עסקי של ליפט

טל לוי
Guest

בגדול זה יכול להיות טוב ל2 הצדדים, ליפט זאת חברת שיתוף נסיעות מהגדולות בעולם אם לא הכי גדולה, נראה כמו מהלך נכון של גט

יהודה
Guest

מהלך אסטרטגי חכם ביותר שיטיב עם החברה לקראת ההנפקה המיוחלת בבורסה, זה יתרום גם לגט וגם לליפט בתחרות מול אובר, ללא שום ספק, יפה לראות חברה שמקדמת דברים ומתקדמת גם בכל העולם

wpDiscuz

תגיות לכתבה: