השלב הבא: GetTaxi מציגה עמדה להזמנת מוניות ללא סמארטפון

חברת הסטארטאפ הישראלית צפויה להגדיל את האטרקטיביות שלה על פני תחנות המוניות הוותיקות, תשיק מסופי הזמנה אלקטרונים בנקודות עניין מרכזיות במספר מדינות במקביל לישראל.

מקור: יח״צ

מקור: יח״צ

חברת הסטארטאפ הישראלית Get Taxi הודיעה היום (ב׳) על השקת מוצר חדש בשם ״קיוסק״, אשר יוצב בנקודות עניין מרכזיות ברחבי ישראל ובאמצעותו יוכלו אנשים להזמין מוניות ללא שימוש באפליקציית הסמארטפון של החברה. במקביל להשקת ה״קיוסקים״ בישראל, החברה תשיק ״קיוסקים״ דומים גם בלונדון, מוסקבה וסנט פטרסבורג, כאשר בשנת 2014 תתווסף לרשימת הערים הללו גם ניו יורק, במהלך גלובאלי בהשקעה כוללת של למעלה ממיליון דולר.

יוצבו בבתי עסק ובנקודות עניין מרכזיות בארץ

החברה מסרה בהודעה כי ״מדובר במהלך שמטרתו כפולה: הגדלת מספר ההזמנות לנהגים והנגשת השירות של Get Taxi לצרכנים״. על פי החברה, ה”קיוסק” צפוי להוסיף לה אלפי הזמנות מדי יום ובכך להגדיל את מספר ההזמנות החודשית בכ-20 אחוזים. המסוף החדש יוצב החל ממחר במאות בתי עסק דוגמת בתי מלון, בתי קפה, בנייני משרדים, בארים, מוסכים, קופות חולים, בתי אבות, מגדלי יוקרה וכל מקום ציבורי בו קיים ביקוש לנסיעות במונית. בשלב הראשון, ה״קיוסקים״ יוצבו בכ-100 מוסדות ובתי עסק נבחרים, ביניהם רשת קופות חולים לאומית, מסעדת הרברט סמואל, מגדל נווה צדק, פארק קראסו למדע, ויה ארקדיה-קרמיקה ועוד.

השימוש ב״קיוסק״ פשוט למדי: לאחר הקלדת מספר הטלפון של המשתמש על המסך, המערכת תבצע את הזמנת המונית על פי מיקום ההזמנה ולאחר הגעת המונית לאיסוף הנוסע, תישלח הודעת SMS המבשרת לנוסע שהמונית מחכה לו בנקודת האיסוף. בשלב הראשון, התשלום על ההזמנה יתבצע במזמן בלבד, כאשר בשלב מאוחר יותר תתווסף אופציה לתשלום גם בכרטיסי אשראי דרך המסוף. מ-Get Taxi נמסר כי למעט סופי שבוע, ההזמנה אינה כרוכה בדמי ההזמנה בסך 5.20 שקלים, וזאת להבדיל מתחנות המוניות בארץ הגובות את התשלום על כל הזמנה, בכל יום ובכל שעות היממה. השירות ניתן לבתי עסק ומוסדות ציבוריים ללא תשלום או התחייבות.

מקור: יח״צ

מקור: יח״צ

מכה נוספת לתחנות המוניות הוותיקות

לאחרונה, עלתה Get Taxi לכותרות גם בארצות הברית, כאשר הסתבר כי אחת מהמתחרות הגדולות ביותר שלה בארצות הברית, חברת שירותי הנסיעות האמריקאית Uber החליטה לנקוט במהלך שנוי במחלוקת ולהזמין כ-200 נסיעות שונות מ-Get Taxi (או בשמה בארצות הברית Gett), אותן ביטלו לאחר דקות בודדות. המטרה של Uber הייתה לקבל את מספרי הטלפון של נהגי המוניות העובדים תחת חסותה של Gett ולנסות לשכנע אותם לעבור לעבוד עבורם.

לאחר המיתוג מחדש, השקת המסופים החדשים שהופכים את השירות של Get Taxi לרלוונטי גם עבור אנשים שאין ברשותם סמארטפון, וזקוקים להתניידות מהירה ונוחה באמצעות מוניות. השאלה הגדולה היא כיצד יגיבו תחנות המוניות הוותיקות השונות הפרוסות ברחבי הארץ, אשר לא מצליחות לתת מענה ראוי לחדשנות הטכנולוגית של Get Taxi וצפויות להיפגע מאוד מהמהלך שכן הלקוחות המבוגרים יותר והטכנולוגיים פחות, אשר התרגלו כיום להתקשר לתחנת המונית המועדפת עליהם, יגלו כי באפשרותם להזמין מונית באמצעות העמדות החדשות.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

1 תגובה על "השלב הבא: GetTaxi מציגה עמדה להזמנת מוניות ללא סמארטפון"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יניב
Guest

יופי של רעיון!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: