גיוס: GetEat הישראלית, המתחרה ב-רסט, סיבוס ותן-ביס גייסה מיליון דולר

GetEat, המאפשרת למשתמשיה ליהנות ממבצעים במסעדות הקרובות אליהם, משלימה פיילוט עם 150 מסעדות בישראל ומתכננת כבר את סבב הגיוס הבא

מקור: GetEat

מקור: GetEat

חדש בגיקטיים: לוח משרות הייטק שמתמקד רק במשרות מתחום ההייטק, מתעדכן באופן קבוע ופתוח למגייסים ולמחפשי עבודה.


הסטארטאפ הישראלי עומד מאחורי אפליקציה שמסייעת למשתמש למצוא את המבצע המשתלם ביותר במסעדות הקרובות אליו. עתה הוא מודיע על השלמת סבב גיוס ראשון בסך מיליון דולר ממשקיעים פרטיים וכעת יוצא לסבב גיוס נוסף לטובת פיתוח בארץ ובארה״ב. האפליקציה היא למעשה פלטפורמה פרסומית שמאפשרת לבעלי מסעדות לייצר קמפיין מיידי לקהל יעד ממוקד, שמפולח בעזרת אלגוריתם מיוחד שפיתחו מהנדסי האפליקציה.

אחד מהפיצ׳רים הנוספים של האפליקציה הוא ששפים ובעלי מסעדות יוכלו פשוט לצלם באמצעות הסמארטפון שלהם את המנה שכרגע הכינו ולהציג אותה בזמן אמת לסועדים (אשר ביצעו את ההזמנה), תחת הרעיון ׳What you see, is what you get׳. (בהצלחה עם לגרום לשפים לצלם כל מנה שיבשלו). יחד עם זאת, הבשורה הגדולה שמציגה האפליקציה היא דווקא במערכת שנועדה לשרת את המסעדות עצמן.

כלי אנליטי למסעדות, מבצעים משתלמים לסועדים

GetEat פיתחה מערכת BI למסעדות, אשר באמצעותה ניתן לזכות בסטטיסטיקות בזמן אמת לגבי הביצועים והמכירות של כל מסעדה, במיוחד על המבצעים הקיימים בה והחשיפה אליהם. כך בעצם מנהלי המסעדות או הרשת יכולים לבחון את כדאיותם של המבצעים שמציעים, לעומת מבצעים אחרים או מנות המוצעות תמורת מחיר רגיל בתפריט. בצורה זו ניתן לתכנן קדימה את המבצעים לפי אירועים מיוחדים (למשל, המערכת תציע למסעדה לעשות מבצע של 2 מגשי פיצה במחיר של אחד, כשעה לפני שמתחיל משחק של ליגת האלופות, במידה ומבצע דומה קיבל נתונים סטטיסטיים מוצלחים בעבר).

בעוד שהמסעדות עצמן נהנות ממערכת חכמה אשר מנתחת את התנהגות הסועדים, המשתמשים כמובן נהנים ממבצעים משתלמים יותר. לטענת GetEat, האפליקציה שפיתחו מתחרה בשירותים כדוגמת סיבוס ותן ביס. נתנאל מוחוני, מייסד ומנכ״ל החברה סיפר בשיחה עם גיקטיים כי ״כרטיסי האוכל נוחים למשתמש מכיוון ויורדים ישירות מהמשכורת, מה שגורם לתחושה בקרב העובד כי הוא משלם פחות. בפועל, מה שהוא לא יודע זה שהוא דווקא משלם הרבה יותר״.

מוחוני מוסיף כי “מתחקיר מקיף שביצענו עם מאות בעלי מסעדות, גילינו שחבילות הפרסום וכרטיסי ההנחות שקיימים היום שוחקים את שורת הרווח של המסעדה. מצד שני הלקוחות עדיין ממשיכים לשלם מחיר גבוה יחסית על מנות רגילות במסעדות. אנחנו מצאנו את הפתרון לשתי הבעיות הללו”.

משרדי החברה הצעירה שהוקמה בתחילת השנה הנוכחית יושבים בפארק המדע ברחובות, שם מועסקים כ-16 עובדים. האפליקציה תושק רשמית ב-14.7, אך ניתן להוריד אותה כבר עכשיו עבור אנדרואיד ו-iOS. כמו כן, כחלק מההשקה, מתקיימים מבצעים במגוון מסעדות ב-8 שקלים בלבד.

סרטון פרסומי ל-GetEat – סטלנים מבשלים (שרוטונים)

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 תגובות על "גיוס: GetEat הישראלית, המתחרה ב-רסט, סיבוס ותן-ביס גייסה מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
חן
Guest

מומלצץ בחום!!!!הורדתי כבר את האפליקציה והיא שימושית ונוחה מאוד! מומלץ!!!

אלכס
Guest

לא עובד – אין מבצעים ומה שיש לא משתלם בכלל

wpDiscuz

תגיות לכתבה: