General Motors Ventures משקיעה 5 מיליון דולר ב- PowerMat

General Motors חתמה על הסכם מסחרי עם PowerMat שתייצר מטענים אלחוטיים לרכביה העתידיים, הראשון שבהם ה’וולט’ של שברולט

General Motors, יצרנית הרכב האמריקאית וחברת PowerMat, חלוצה ומובילה בטכנולוגית הטעינה האלחוטית, הודיעו היום בלאס וגאס בתערוכת ה CES על הסכם מסחרי שיאפשר הטענת מכשירים אלקטרוניים אישיים, ללא צורך בכבלים לטעינה, בכלי רכב עתידיים של General Motors החל מ 2012.

בנוסף GM Ventures, קרן ההון סיכון של General Motors, השקיעה 5 מיליון דולר בחברת PowerMat בכדי להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה ולתמוך במאמציה להרחבת פעילותה העסקית בעולם. ההשקעה ב – PowerMat, חברה ישראלית חדשנית ופורצת דרך, היא ההשקעה הראשונה בישראל של General Motors ונצ’רס, קרן ההון סיכון של General Motors.

להטעין את המחשב בלי כבלים

PowerMat, חברה פרטית שנמצאת בנווה אילן, ישראל, נוסדה בשנת 2007 ומציעה מוצרי טעינה אלחוטיים לבית במספר רשתות קמעונאיות, ביניהן BestBuy , Tagetו Wal-Mart.

הטכנולוגיה של PowerMat מאפשרת למכשירים אלקטרוניים, כגון: טלפונים חכמים, נגני MP3 ומשחקים אלקטרוניים להיטען ללא השימוש בכבלים לטעינה. הטכנולוגיה מספקת כמות כוח מדויקת למשך פרק הזמן המתאים לטעינת המכשיר. לדבריו של רן פוליאקין, מנכ”ל PowerMat, “העברת הכוח היא בטוחה, יעילה ואינה מבזבזת אנרגיה”.

שברולט וולט – מהפכה בהטענת מכשירים ברכב

המכונית החשמלית השברולט ‘וולט’ של General Motors אשר התפיסה מאחוריה הייתה להמציא מחדש את המכונית, לצמצם את התלות של אמריקה בנפט, תוך הבטחת הרחבת טווח הנסיעה, תהיה אחת המכוניות הראשונות של General Motors שתציע את הטכנולוגיה הזאת. טכנולוגיה זו צפויה ליצור מהפכה בדרך שבה מטעינים מכשירים אלקטרוניים ברכב.

מיקי בליי (Micky Bly), מנהל בכיר ב -General Motors שמוביל את תחום האלקטרוניקה, כולל מידע בידורי (infotainment), כלי רכב היברידיים וחשמליים המונעים באמצעות סוללות אמר כי “תארו לעצמכם משטח או מדף שעליו אתם מניחים את האייפון שלכם או כל מכשיר אישי אחר, והוא נטען אוטומטית בשעה שאתם נוסעים לעבודה, עושים סידורים או נוסעים לטיול משפחתי. בשברולט וולט יהיה אחד היישומים הראשונים לכך, אבל בכוונתנו להרחיב וליישם את הטכנולוגיה בשאר דגמי הרכב שלנו.”

ג’ון לאקנר, שלקח חלק בגיבוש הקונספט של מכונית ה’וולט’ וכעת הוא משמש כנשיא “General Motors ונצ’רס”, קרן ההון סיכון של התאגיד, חלם על טכנולוגיה כמו זו של PowerMat במשך שנים. “התחלנו לפתח את הקונספט של ה’וולט’ בשנת 2006, הכוונה הייתה ליצור מהפכה בכל ההיבטים של המכונית, לא רק במערכת ההנעה. חשבנו על דבר כזה מלכתחילה, עוד בשלב ההוא, ולדעתנו תהיה בזה התעניינות רחבה.”

מורן בר

מייסדת ומנהלת החברה, יזמית בעלת נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בתחום האחסון והתקשורת ובעולם המדיה החברתית. היתה שותפה למיזמי אינטרנט גדולים וביניהם אתר 2eat הישראלי. בוגרת ממר"מ ועו"ד העוסקת בתחום דיני הפרטיות וטכנולוגיה.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: