GeekWeek: הפוסטים שיתכן ופספסתם השבוע

Apple TV חדש במרץ, פטנט שיביא את הלקוחות אל החנות בחינם, גוגל וסמסונג בחזית מול אפל, התחרות על המשקפיים החכמים הראשונים בשוק הצרכני ופייסבוק מאפשרת למפרסמים להתמקד בלקוחות פוטנציאלים.

geektime-weekly

אם השבוע החולף היה עמוס במיוחד ולא הספקתם להתעדכן בכל החדשות החשובות שפורסמו בעולם הטכנולוגי, הנה חמש ידיעות שאסור היה לפספס:

דיווח: דגם חדש ל-Apple TV במרץ, הדגש: משחקים

נראה שהמכשיר הראשון שצפויה אפל להשיק במהלך שנת 2014 הוא זה שציפינו לו בכלל במהלך שנת 2013. ה-Apple TV לא זכה לעדכון כבר קרוב לשנתיים וגם אז היה זה עדכון בסיסי למדי שנועד לאפשר לו שידור בתצורת 1080p אך לא הרבה מעבר.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

האם נחשף הייעוד של המכוניות האוטונומיות של גוגל?

פטנט חדש של גוגל מיועד לעזור גם לעסקים פיזיים באמצעות מודל פרסום מקוון. בתיאור הפטנט מסבירה החברה כי תעזור לעסקים להביא את הלקוחות הפוטנציאלים ישירות אל פתח החנות הפיזית למטרות רכישה, בחינם.

מקור: גוגל

מקור: גוגל

חזית נגד אפל: גוגל וסמסונג חותמות על הסכם שיתוף פטנטים

לא עסוקות רק בתביעות: גוגל וסמסונג חשפו עסקה גדולה, בה הפטנטים הקיימים של האחת, לרבות כל הפטנטים שיוגשו ב-10 השנים הקרובות, יהיו זמינים ברישיון לאחרת. החברות לא פירטו אודות התנאים שנכללו בעסקה, או אילו פטנטים ייכללו או לא ייכללו בהסכם המשותף, אלא רק הסכימו לספר כי מדובר בעסקה המצביעה על ״תועלת הדדית״, והדגישו ברמז מאוד עבה לאפל, כיצד חברות גדולות יכולות לעבוד יחד בכדי למנוע פגישות משותפות בבית המשפט.

מקור: יח״צ

מקור: יח״צ

דיווח: סמסונג תחשוף מתחרה ל-Google Glass בספטמבר

מידע שפורסם השבוע מתייחס לכך שסמסונג עובדת על פיתוח המשקפיים החכמים שלה, אותם עתידה להציג כבר במהלך הרבעון השלישי של 2014, בתקווה להקדים את גוגל לשוק הצרכני. האם תצליח החברה להציע מוצר שימשוך את המשתמשים, או שתחווה נפילה כואבת כמו עם השעון החכם שמיהרה להשיק לפני יתר המתחרות?

מקור: משרד הפטנטים הקוריאני

מקור: משרד הפטנטים הקוריאני

פייסבוק מציגה כלי ממוקד ויעיל יותר למפרסמים

פייסבוק ממשיכה לצאת לקראת המפרסמים שלה (ולקראת עצמה) יחד עם השקתו של כלי להתאמה אישית של מודעות, אשר מטרתו לסייע לבעלי אפליקציות ניידות לשמור על המשתמשים שלהם פעילים. באמצעות מספר קליקים פשוטים, משווק האפליקציה בחברה יכול להשיק קמפיין מכוון, אשר מדבר אל קבוצה מסויימת מאוד של אנשים ודוחף אותם להשלים התנהגות רצויה – כל זאת באמצעות אפליקצייית המובייל של הרשת החברתית.

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה


אנחנו עומלים רבות על מנת להביא לכם את הידיעות המעניינות ביותר וכדי שתהנו מהקריאה באתר. נשמח לשמוע מה עוד מעניין אתכם ועל מה תרצו שנכתוב.

במידה ויש לכם ידיעה שאתם רוצים לפרסם אצלנו, או שאתם מעוניינים ליצור איתנו קשר בנושא הצעות שונות לשינוי או שיפור, הערות, תיקונים, תקלות או מידע תוכלו לפנות אלינו אל הכתובת info AT geektime.co.il.

כמו כן, את ריכוז הכתבות המעניינות שפורסמו בגיקטיים במהדורה מרוכזת ונרחבת יותר ניתן לקבל אחת לשבוע, במוצאי שבת, באמצעות הניוזלטר השבועי שלנו. לרישום ניתן לגלול מטה לתחתית כל עמוד באתר ולהזין את כתובת המייל שלכם.

מקור תמונה: Shutterstock / An image of a red grunge x, עיבוד תמונה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: