גיקטיים הופך לאתר בינלאומי וגם אתם יכולים להשקיע בו
אתר הטכנולוגיה המוביל בישראל נערך כעת להשקת פעילות גלובלית ולסיקור באנגלית של החדשנות הישראלית. גיוס ההשקעה ייעשה באמצעות פלטפורמת השקעות המונים, והוא נעשה במקביל לשיא כניסות של כל הזמנים, וצמיחה של 20% על רקע משבר הקורונה
בעשור האחרון הפך אתר גיקטיים לבית של קהילת ההייטק וחובבי הטכנולוגיה בישראל. בתקופה האחרונה חווה האתר פריחה עם כ-1.5 מיליון כניסות בחודש (יוניקים), יותר מ-105 אלף עוקבים בעמוד הפייסבוק, 37 אלף עוקבים בטוויטר, יותר מ-13.5 אלף עוקבים בלינקדין (יותר מכל גוף תקשורת אחר בישראל), עשרות אלפי הורדות של האפליקציה ועוד אלפי חברים בערוצים נוספים כמו טלגרם ואינסטגרם.
על רקע הצלחה זו, החברה בראשות רמי וכנר, מסתכלת קדימה לכיבוש יעדים נוספים – ובראשם השקה של האתר הבינלאומי, השואף לשמש כמקור המידע המרכזי להכרת הסטארטאפים, הפיתוחים, החדשנות והאקוסיסטם הישראלי – עבור הקהל הבינלאומי.
לצורך כך, בחרה החברה לצאת לגיוס השקעת המונים בעזרת הפלטפורמה של פיפלביז, ולהזמין את כל הציבור לקחת חלק. האתר הבינלאומי של גיקטיים צפוי לשמש כחלון הראווה של ההייטק הישראלי לעולם ולצורך כך יגוייסו עורכים, כתבים, צוות מכירות יעודי ואנליסטים. המודל הגלובלי יאפשר לחברה לבסס את מעמדה כמייצרת חיבורים בין משקיעים פוטנציאליים מעבר לים לחברות ישראליות, ולייצר עבורם דוחות ומחקרים על פי דרישה.
מבחינה מסחרית, זינק מחזור המכירות של גיקטיים תוך 3 שנים בלבד מ-1.8 מיליון ש"ח ל-3.7 מיליון ש"ח. השאיפה היא שעם הפעלת האתר הבינלאומי, צפי הגדילה של הלקוחות הפוטנציאליים יכפיל ואף ישלש את עצמו, בזכות שיתוף הפעולה עם גופים בינלאומיים שרוצים להתחבר לאומת הסטארטאפ, וכן חיבור לחברות ישראליות שהשוק שלהן הוא בינלאומי בלבד, וייעזרו באתר ככלי שיווקי כלפי חוץ.
גיקטיים הוקם ב-2009 כגוף תקשורת עצמאי שלא שייך לתאגיד או טייקון תקשורת, והוא ימשיך לתת דגש על סיקור מערכתי מקצועי ולא מוטה של עולם הטכנולוגיה והסטארטאפים בישראל – גישה שתמשיך להוביל אותו גם באתר הבינלאומי החדש.
גוף התקשורת הראשון בישראל המגייס דרך השקעות המונים
במסגרת ההתרחבות הגלובלית נכנס פרנק כהן, נשיא SAP EMEA היוצא, בתור משקיע מרכזי ויו״ר לחברה. כמי שכיהן בתור מספר 3 בתאגיד העולמי SAP, כהן, שסיים את תפקידו לפני פחות מחצי שנה, הוא כיום יועץ השקעות של Goldman Sachs וכן משמש כדירקטור וחבר הנהלה במספר חברות הייטק בינלאומיות בעלות שווי מצרפי של מעל 300 מיליון דולר.
"החלטתי להצטרף ל-Geektime מכיוון שלדעתי אין דרך טובה יותר לקדם ולתמוך בתעשיית ההייטק בישראל מאשר להקים אתר הזמין בשפה האנגלית לסיקור תעשיית ההייטק. קיבלתי פניות מבכירים רבים בתעשיית ההייטק העולמית והמסר מכולם הוא שהם רוצים לדעת יותר על ה-Startup Nation. אני בטוח שככל שננגיש את המידע על חברות ישראליות למשקיעים ובעלי עניין בתעשיית ההייטק, אנחנו נראה בעתיד ערך נוסף אדיר לתעשייה שמתבטא במיזוגים, רכישות ועסקאות", הוא אומר.
כל הפרטים על ההשקעה ב-Geektime
אין בתוכן המפורסם על-ידי גיקטיים משום המלצה או חוות דעת בקשר לרכישת או מכירת ניירות ערך או מניות. קבלת החלטה כלשהי על סמך נתון כלשהו המופיע באתר גיקטיים הינה על אחריות המשתמש בלבד.

הכתבה בחסות פיפלביז
פיפלביז היא פלטפורמת השקעות ההמונים הראשונה, המובילה והמתקדמת ביותר בישראל שגייסה בהצלחה כבר עשרות מיליוני שקלים לסטארט-אפים ישראלים. פיפלביז מספקת את הפלטפורמה הנוחה והחכמה ביותר הן למשקיעים והן לחברות מגייסות. הפלטפורמה מהווה מנוף לחברות ומספקת להן אפיק מימון אטרקטיבי ולמשקיעים הזדמנות להנות מפירות ההצלחה החל ממאות שקלים בלבד. לפרטים נוספים, לחצו כאן.
הגב
15 תגובות על "גיקטיים הופך לאתר בינלאומי וגם אתם יכולים להשקיע בו"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
כל הכבוד לאתר! הגיע רחוק מאוד. זוכר אותו עוד מאז שקראו לו ״ניוזגיק״ לפני 10 שנים.
לפני שאתם יוצאים לשוק הבין לאומי כדי לכם להשקיע בחלק הטכני ובמיוחד באפליקציה שלא מתפקדת,
אגב אתם יכולים לפנות לקוראים שיעזרו בתחזוקה, אתם אתר טכנולוגיה ויש לכם משתמשים רבים שלומדים או עובדים בתחומי המובייל והווב, תנצלו את זה, תפרסמו את ההאתר והאפליקציה כקוד פתוח ותנו לאנשים לעזור לכם
שתי שאלות:
מה קורה במידה והשקעתי, אבל לא הגענו לסכום היעד בגיוס?
למתי מתוכננת ההנפקה?
עכשיו יהיה לכם מאוד קשה, בדרך כלל אתם מעתיקים כתבות מאתרים גדולים.
בנוסף ההגייה שלכם בעברית ברמה לא כל כך טובה, מעניין איך באנגלית?
בכל מקרה מאחל לכם בהצלחה.
מה יש לכם לצאת לשוק בחוץ? אתם גם ככה מעתיקים הכל מtechcrunch……….
אז עכשיו יוסיפו עוד תוכן מקורי ישראלי. תפרגן
בגדול כן אבל יתנו יותר במה לפיתוחים ישראליים, בפרט זה יכול לתרום בגיוסים עבור סטארטפים
אני מאוד אוהב את האתר שלכם
בהצלחה גיקטיים.
בוני אתרים = פועלי בניין וירטואלים
אם אתם רוצים להפוך לאתר בינלאומי קודם כל תעיפו את הבאנר המעצבן הזה שנפתח במובייל על כל כתבה, אף אחד לא עושה את זה, וזה כל כך מעצבן ולוקח חלק גדול מהמסך, והכפתור סגירה לא עובד וכל פעם מעביר לכתבה האחרת (וזה מפגר כי עדיין לא סיימתי את הכתבה הנוכחית, למה שכבר תעבירו אותי לאחרת, וגם באחרת למה שתעבירו אותי עוד פעם לעוד משהו? זה כל כך מפגר), שימו פשוט המלצות לכתבות אחרות בסוף הכתבה וכבר מזה אתם תראו הרבה פחות אנשים שיוצאים מהאתר ישר אחרי שנכנסים.
שווה לציין שזה עוד יותר מפגר שהפופאפ הזה קופץ עוד לפני שאני מסיים לקרוא את הכותרת של הכתבה, או כשאני בכלל בעמוד הראשי עם כל הכתבות. מי לעזעזל חשב שזה רעיון טוב הפופאפ הזה???!!!
הפופאפ הזה זה הדבר הכי מעצבן בתולדות המובייל!!
תעיפו אותו כבר
בהצלחה אבל נדרשת עוד השקעה באפליקציה לאייפון. ממשק התגובות מאוד בעייתי. לוקח מעל חצי דקה לתגובות להטען וגם לאחר מכן הניווט קשה
הופך לאתר בינלאומי אבל לא מסוגלים לתקן את הפונט המכוער והקטן מידי במייל השבועי.
למה כזה קשה לסדר את הכתבות במובייל בעמוד הראשי בסדר כרונולוגי? למה כל כמה שעות הסדר משתנה ואני רואה כתבות מלפני יומיים בראש העמוד??