תופעה: משתמשים מדווחים על ”סינדרום המוות הפתאומי” במכשיר הגלקסי S3

על תופעת המוות הפתאומי ששטפה את פורומי קהילת הגלקסי, הסיבה ולא פחות, הבדיקה האם המכשיר שלכם בעל הפוטנציאל להפוך לקורבן הבא. פשה קגן מסביר

תמונה: גלקסי אס 3, יח"צ

תמונה: גלקסי אס 3, יח”צ

משהו מסריח בממלכת סמסונג. לפני מספר שבועות זכינו לשמוע על פרצת אבטחה חמורה שקיימת ברוב מכשירי הדגל של החברה ועוד בטרם התיקון הוטמע בשלמותו בכלל המכשירים, בעיה חדשה מאיימת על משתמשי מכשיר הדגל – גלקסי S3; מאיימת, יש לומר, הרבה יותר.

במילים פשוטות ובתמציתיות נמרצת – מכשירי S3 צונחים מתים. באופן מפתיע, ללא התראה או סימנים מקדימים, בזמן שינה או בזמן עבודה רציפה ובאופן אקראי למדי. עקב כך, התופעה זכתה לשם הרלוונטי SDS (קיצור של Sudden Death Syndrome – סינדרום המוות הפתאומי).

נלחצתם? המשיכו לקרוא.

גילוי הבעיה

עבור כל מוצר טכנולוגי, קיים שיעור כלשהו של כשל סביר – כמו שכל משתמש מחשב ממוצע יודע שמדי פעם המחשב פשוט “מתקלקל” וצריך לתקן, וכמו שכל בעל רכב מפתח היכרות עם עולם המוסכים, משאיות הגרר ו”סלח לי אבל אולי יש לך כבלים”. לאט לאט, שמו לב חברי הפורום המקצועי XDA (עבור מי שלא מכיר עדיין, מדובר במקום המפגש הגדול ביותר של מפתחי אנדרואיד) לגידול משמעותי בדיווחים אודות מוות מכשירים. אתם יודעים איך זה קורה: מישהו מפרסם הודעה של “איזה באסה, מת לי המכשיר”, מישהו נוסף מגיב שחווה משהו דומה – ואחרי מסה קריטית מסויימת, מתחילים להבחין בדפוס שחוזר על עצמו.

משמיצו את שלב הפאניקה הראשונית עד תומו, החלו מפתחים מכל חלקי העולם לנסות ולאבחן את הבעיה הזאת.

היקף הבעיה

משתמשי סמסונג מנוסים כבר למדו שלא לסמוך יותר מדי על תקשורת מצידה של סמסונג שהופכת אילמת בין אם מדובר במתן פידבק ובין אם – ואולי בעיקר במקרים בהם – מדובר בכשלים כאלו ואחרים. במשך שבועות ניסו משתמשים ליצור קשר עם סמסונג ונציגותיה המקומיות; בחלק מהמקרים דווח על לקיחת אחריות והחלפת המכשיר ובחלק מהמקרים נרשמה התעלמות צורמת בתואנות כאלו ואחרות – עד שנוצר הרושם שגם אם חלק מהזכייניות והיבואניות שלה בעולם הכירו בבעיה והחליפו מכשירים תקולים, סמסונג תעשה הכל על מנת שלא להודות בתקלה. הודאה בתקלה, יודע מי שנתקל בעולם התאגידי, היא הודאה באשמה – וגישה כזו נוטה לגרור אחריה תביעות משפטיות.

ההתייחסות הפורמלית כללה, לפי רוב, תגובה מעורפלת ביותר והחלפה נקודתית של מכשירים. גישה זו מקשה על הערכת היקף הבעיה – הערכות גסות שכן נעשו, בהתבסס בעיקר על דיווחי משתמשים, מראות שמדובר ככל הנראה באחוזים בודדים מכלל היקף המכשירים שנמכרו; לפיכך ההיסטריה, לפחות במידה ואינכם אחד מהמשתמשים הללו, אינה מוצדקת.

משתמשים רבים ניסו לייחס סימפטומים רבים ל-SDS הנורא: החל מסוללה שנגמרת מהר ועד לקצב נמוך של גלישה באינטרנט (אני לא צוחק. אפילו לא קצת), ושהות ממושכת בקהילות מקצועיות מציגה כמות לא מעטה של משתמשים היסטריים שנכנסו לחרדות מכל האטה קטנה במשחק. לכן, זהו המקום להבהיר שלתופעת ה-SDS קיים סימפטום אחד, וסימפטום אחד בלבד: מוות מלא, מוחלט, בלתי הפיך ובלתי ניתן לתיקון. אם המכשיר חי, נדלק, מציג לוגו, מאפשר כניסה לאחד ממצבי התיקון – הוא לא מת. זה אולי נשמע לרובכם כמו הסבר מיותר (“אם המכשיר עדיין חי, הוא לא מת”; וואו, תודה רבה דוקטור) אבל כשדיבורי הכשל המובנה במכשיר מתחילים לצוץ, לא תאמינו לאילו מסקנות יגיעו אנשים בעקבות כוחה של הסוגסטיה.

אז מה הבעיה בדיוק?

במשך זמן מה, ניסו מקצועני XDA לאפיין בדיוק מה גורם לכשל – וחשוב מכך, כיצד ניתן לתקן אותו. בהתחלה, כמובן, הניחו שמדובר בבעיית תוכנה כלשהי – כשמשם המעבר היה לתקלות חומרה, bootloader וכן הלאה. על הדרך, הוצעו לא מעט פתרונות – מהתקנת אפליקציה פשוטה לביצוע, ועד לפעולה המסוכנת להחריד של החלפת bootloader. לאחר מעל חודשיים של מציאת אשמים, פרסום המלצות והתמודדות עם טענות של “עשיתי את זה והמכשיר עדיין מת”, בשבועות האחרונים קבוצת מפתחים (שאגב, יש ישראלי ביניהם, יאיי לוקאל-פטריוטיזם) הצליחו לאפיין את הבעיה, על סמך ניתוח תיקונים חרישיים שסמסונג ניסו להכניס במסגרת עדכוני קושחה.

אלו עיקרי הדברים בקיצור נמרץ:

קיים רכיב במכשיר בשם eMMC – רכיב זיכרון Flash המהווה מעין מעבד נוסף בתוך המכשיר. תכנות לקוי של סדרת ייצור ספציפית – דגמי 16GB עם גרסת eMMC שמספרה VTU00M וגרסת קושחה 0xF1 – מביא לכך שנכתבים ערכים בלתי תקינים לזיכרון. כשהזיכרון מתמלא בערכים לא תקינים הוא קורס, ולוקח את המכשיר איתו. נשמע לכם כמו מקרה פרטי של מקרה פרטי בחזקת מקרה פרטי? ובכן, אתם צודקים בהחלט – אך כשמדובר באחד המכשירים הנמכרים בעולם, גם שבריר אחוז מתפרש לכמות גדולה של מכשירים.
קיימת דרך לבדוק אם אתם נמצאים בקבוצת הסיכון לכשל – אפליקציה שניתן להוריד.

חשוב לציין שוב שהימצאות בקבוצת הסיכון לא מבטיחה כשל, היא מהווה המלצה להתחסנות. בנוסף, מסתמן כי מכשירים מחוץ לסדרת הייצור המדוברת אמורים להיות חסינים לבעיה, בהם נכללים מכשירים ששנת ייצורם היא 2013. דגש, בכל מקרה, על “אמורים”.

כיצד ניתן למנוע מראש את הבעיה?

לעת עתה, קיים רק “ניתוח מעקפים” בחסות סמסונג: מניעה עדיין לא נוצרה, אך תיקון שהוכנס על ידי סמסונג מאפשר למכשיר ‘לקרוס’ ולא ‘למות’. במילים פשוטות – במקום שהמכשיר יהפוך למשקולת ניירות, הוא נזקק להפעלה מחדש. כמובן שמדובר בחצי-דרך, אבל בכל זאת, עדיף להפעיל מחדש מלשבת שבעה.

הקוד שעושה זאת קיים בגרסאות עדכניות בלבד של מערכת ההפעלה: גרסת XXELLA ומעלה – למעשה, החל מגרסה XXELKC המערכת כבר כוללת את קוד המעקף -כשגרסא זו והבאות אחריה מגיעות גם עם bootloader חדש ומתוקן. עבור רבים מאיתנו עבורם מדובר ב-technobabble, מדובר בגרסה מבוססת אנדרואיד 4.1.2 שהופצה ברחבי העולם לאורך ינואר-פברואר; מיותר לציין שכל גרסה מעל זו מכילה את הקוד גם היא. חלק מהגרסאות הרשמיות (דהיינו, עדכונים המופצים רשמית על ידי סאני והמפעילות השונות) מעודכנות, וכך גם חלק מהרומים המקוסטמים.

עבור בעלי רומים מקוסטמים, מערכת הפעלה עדכנית היא רק חצי מהדרך: נדרש גם מצב Recovery מותאם עדכני. החלפת Recovery הינה פעולה שלא מבוצעת במסגרת עדכונים של הרום ולכן מדובר בפעולה נוספת שעל המשתמש לבצע, במידה והוא משתמש ברומים שעברו שינוי. עד לתיקון רשמי מוחלט, המשתמשים במערכות הפעלה מקוסטמות נותרים למעשה חשופים לתופעה כל עוד לא עדכנו Recovery.

לפי הסברה, גם bootloader נדרש לעדכון. רוב המשתמשים שמתקינים רומים מקוסטמים נמנעים בכוונה מעדכון ה-bootloader, היות והדבר מקשה על טשטוש עקבות צריבה לקראת מימוש אחריות. כלומר, משתמשים שיש להם רום מקוסטם עדכני עם Recovery מתוקן אך עם bootloader ישן אמנם מוגנים מבחינת מערכת ההפעלה ומצב ה-Recovery, אך לא מבחינת ה-bootloader – והמשמעות היא שכניסה למצב Download טומנת בחובה סיכון מסוים. יש לציין כי למעט מקרים ספציפיים אין, גם למשתמש המתקדם, סיבה לגשת למצב זה על בסיס קבוע.

השמועה אומרת שהגרסה XXEMC2 מתקנת סופית את הבעיה, אך עדיין אין לכך אישור רשמי מצד מפתחי XDA.

אם תרצו להתחסן בצורה הרמטית – זהו הזמן לדאוג לגרסה עדכנית ככל הניתן של מערכת ההפעלה שלכם. שימו לב שהגרסה שמוצעת לכם דרך מערכת העדכון – בין אם דרך האוויר או דרך המחשב – אינה בהכרח העדכנית ביותר (!) משתמשים שלא דאגו לגרסה עדכנית, מוטב כי יבררו מהי הגרסה הרשמית האחרונה למכשיר. משתמשים שהתקינו רומים מקוסטמים מוזמנים לעדכן לגרסאות האחרונות של הרומים המועדפים עליהם, ולא לשכוח את נושא ה-Recovery.

מה קורה במידה והמכשיר מת?

על סמך דיווחים בפורומים השונים, נראה שלעת עתה כל מקרה מטופל לגופו. בארץ, דווח על מקרים בהם חנויות פרטיות כיבדו את הלקוח והחליפו את המכשיר או לוח האם; במקום אחרים, הלקוח נשלח לדרכו – דוגמא חריפה לכך מתועדת על ידי לקוח מתוסכל כאן. מקרים דומים דווחו גם מול המפעילות הסלולריות (עבור מכשירים שנקנו ישירות מהן) ואפילו התנהלות בלתי אחידה של סאני, יבואנית סמסונג בארץ.

מכשירים שנרכשו בחו”ל סובלים מיחס דומה בחוסר אחידותו – לעיתים דווח תיקון, לעיתים התעלמות והתנערות, ולעיתים אף קבלת מכשיר חדש ומעודכן עם התנצלות. עלות תיקון במעבדה פרטית עלול להרקיע שחקים ולהגיע לכחצי ממחירו של מכשיר חדש – בעיקר עקב המשמעות הטכנית של החלפת לוח אם בלתי שמיש.

לסיכום

אודה בפה מלא, הרעיון לרכז ולסכם את הנתונים וכל הידוע אודות תופעת ה-SDS מנקר במוחי מזה זמן מה. הסיבה לכך שנמנעתי מהבאת הדברים על הכתב עד כה היתה אי הבהירות לגבי מהות הבעיה – ובמיוחד לגבי פתרונה. לאורך שבועות רבים עקבתי אחר הנושא מקרוב, קורא ומנסה להבין את רוח הדברים: בין השאר, הומלצו בכל פה פתרונות אשר ביצועם הרשלני מסכן את המכשיר עוד יותר מהסינדרום עצמו, ופתרונות שהוכחו כפרי הדמיון ותו לא של מפתחים שקיוו לזכות בהכרה ותהילה.

עתה קיים בשטח פתרון שוודאותו כבר אינה מוטלת בספק על ידי הקהילה, ואף שאין אישוש מצד סמסונג לנושא, מצטיירת תמונה כי מכשירים בקבוצת הסיכון יצאו מכלל סיכון – עקב ביצוע העדכון. גם אם זמנים יוכיחו כי מדובר בפתרון חלקי – עדיף להגן חלקית מלא להגן בכלל.

במידה ואינכם יודעים כיצד לבדוק את גרסת מכשירכם או לא בטוחים מהו השלב הנכון עבורכם לאור הנתונים – תוכלו לבדוק את גרסת הקושחה במסך ה”אודות” של המכשיר, לרשום את נתוני מכשירכם בתגובות ואשתדל לסייע במידת האפשר.

מסמסונג נמסר בתגובה: אנחנו פועלים על מנת להבטיח שכל עדכוני התוכנה יהיו זמינים מוקדם ככל האפשר בכל המדינות, וזאת על מנת להבטיח ללקוחותינו את מחויבותנו המלאה לספק להם חווית טלפונית חלקה וללא תקלות. בהתייחס למקרה שצויין, הגרסה שוחררה בעבר ופתרה את הבעיה הנקודתית.

לקריאה נוספת

ניתן ללמוד עוד על התופעה במספר מקומות. הכינו לכם צידה למספר ימים והפנו את דפדפניכם אל המקורות הבאים:

המקום הבולט ביותר בו ניתן לקרוא מה אנשים אומרים בנושא הוא בשרשור SDS – האם אתה מכוסה? וכן בשרשור האולטימטיבי בפורום XDA, שם במשך 500 עמודים גולשים מן המניין ומקצוענים מכל העולם דנים במהות הבעיה. המעוניינים להיכנס בעובייה של קורה מוזמנים לקרוא את שרשור הידע, בו מפתחים בעלי ידע רב מחליפים מידע וממצאים בזמן-אמת, והשמועות אומרות שאף שנציגים של סמסונג מתעדכנים שם בסתר.

אנגלית גדולה עליכם? אל חשש: שרשור באורך עשרות עמודים מתפתח לו בפורום iAndroid. לא כל התגובות שם ענייניות, אך הממצאים מוגשים בשפה פשוטה, כך ששווה להתעדכן – מה שכן, חשוב לציין כי הפוסט הפותח את השרשור לא עודכן בשינויים האחרונים נכון לרגע הבדיקה, ולכן מומלץ לקרוא מהסוף.

תודה למשתמש Animor מפורום iAndroid על הסיוע באיסוף הנתונים וליותם ברנז על העריכה.

פשה קגן

מקדם אתרים ביום, חובב גאדג'טים וסלולרים בלילה. פשה חובב כל דבר טכנולוגי - ואם אפשר, אז שיהיה נייד ושיהיה חכם.

הגב

107 תגובות על "תופעה: משתמשים מדווחים על ”סינדרום המוות הפתאומי” במכשיר הגלקסי S3"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
פיטר פן
Guest

טוב שנזכרת! זה כבר מידע ישן.. הוציאו תיקון לפני 5 חודשים כבר

פשה
Guest

וואלה? נו טוב, ספר לחבר’ה שעומלים על זה ב-XDA, הם ישמחו לדעת.

שלומי
Guest

האפליקציה שנתת לבדיקה לא טובה כיוון שאינה אומרת בבירור האם הבעיה נעקפה ע”י התקנת קרנל מעודכן.
האפליקציה שקישרת אליה נכתבה עבור S2 בתקופה שגם להם היתה בעיה דומה.
יש אפליקציה טובה יותר שבודקת בדיוק את הבעיה הזו ומציגה באנגלית פשוטה האם הבעיה קיימת או לא:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lowlevel.exynosmembug

פשה
Guest

אתה טועה. האפליקציה שלך בודקת את הימצאות פרצת האבטחה *בלבד*:
http://www.newsgeek.co.il/exynossamsung-memory-bug/

ארז
Guest

ומי שמחכה לגלקסי 4?, יש מקום לדאגה?

פשה
Guest

ככל הנראה לא. גם מכשירי S3 שיוצרו ב-2013 חסינים.

גולי
Guest

עשיתי עדכון לאחרונה ועכשיו יש לי גרסא מספר XXELL4, והאפליקציה שהצעת גם אומרת שיש לי את הבעיה (אפילו באפליקציה שהציע פיטר מופיע שיש לי את הבעיה).
מאז שקניתי את המכשיר קרה לפעמים שהוא פשוט נכנס לפריז ולא יצא עד שאני מסירה את הסוללה, המצב החמיר אז שלחתי לחנות שקניתי ממנה את המכשיר, אמרו לי שזאת בעית תוכנה, עדכנו לי אותה והבעיה לא חלפה. לבסוף הסתבר שהבעיה היא ב וויבר, הסרתי אותה והבעיה נפתרה. אני מספרת את כל זה כדי לשאול אם הבעיה שהייתה לי קשורה למה שהוזכר בכתבה פה. ומה ניתן לעשות עם המכשיר שלי שברור שיש לו פוטנציאל ל SDS?

פשה
Guest

ייתכן, וייתכן שלא. אם מצאת שהסרת האפליקציה פתרה את הבעיה – תיקנת כנראה את נושא התקיעות. יכול להיות שיש קשר ל-SDS וזאת היתה אבחנה מקרית בלבד. בכל מקרה – הפתרונות צוינו למעלה – לוודא עדכניות התוכנה בצורה רשמית או בלתי רשמית.

גולי
Guest

כמו שהזכרתי, יש לי עכשיו את הגרסא המעודכנת שכביכול אמורה לפתור את הבעיה. אבל האפליציה אומרת שהבעיה קיימת. האם זה אומר שהדעכון לא פתר את הבעיה?

פשה
Guest

אין קשר. האפליקציה תמיד תציג שהמכשיר בסיכון, כי היא בודקת את השבב המדובר (שמן הסתם, לא משתנה). השאלה היא אם המערכת תכתוב לתוכו קוד בעייתי שיגרום לקפיאתו – או לא.

המבקר
Guest

לאחרונה, התחילו לי המון תקיעות במכשיר שלי – S3.
עד ששמתי לב שאם אני מכבה את mobile data, הוא לא נתקע יותר.
המשכתי לחפש פתרונות באינטרנט, עד שמצאתי פוסט שכותב לנקות את הcache של Chorme, עשיתי זאת, ומאז, עם הmobile data פועל, המכשיר לא נתקע לי יותר.
האם לדעתך זו הייתה הבעיה או שזה רק הסימפטום?
(לפי האפליקצייה ששמת המכשיר שלי בקבוצת הסיכון)

פשה
Guest

התייחסתי לנושא בהרחבה – בכתבה :)

ק.ו
Guest

אותי מעצבנת התגובה המתחמקת של סמסונג. בכל מקרה לקחת אחריות הם לא באמת לוקחים. נכון שהאחריות של סמסונג היא מקומית, דהיינו, רק במדינה בה קנית את המכשיר אבל בתקלה כזו- שהיא תקלת ייצור, שגורמת להשבתה טוטאלית ואיבוד מידע הייתי מצפה שיעשו קצת מעבר למינימום שצריך ויאספו מכשירים שנקנו בחו”ל ישלחו לסמסונג ויחליפו אותם למי שנפגע, במקום זה צריך לשלוח (זמן וכסף) ובסוף אפילו צריך לשלם מכס כפול כי אם מחליפים לך את המכשיר בחו”ל צריך לשלם עליו מכס כשמקבלים את המכשיר החדש. וכל זה עלינו. הזוי!

פשה
Guest

מסכים. כשמשהו כזה קורה בתעשיית הרכב, מבצעים recall. פה אין סיכון בטיחותי, אז מנסים לטאטא דברים כדי לשמור על התדמית ולא להודות באשמה.

Shalom Yossef
Guest

זה באמת חדשות ישנות . קרה לי לפני ארבעה חודשים . אחרי ביקור בשתי מעבדות בארץ והרבה טרטורים הוא נשלח להולנד והוחלף הרכיב הבעייתי . רק חבל שלוקח שם לסמסונג חודש וחצי כדי לתקן מכשיר .אחרי החוויה הזו החלטתי שהמכשיר הבא שלי כנראה כבר לא ייקנה מסמסונג .

Pasha Kagan
Guest

הבעיה היא שלהחליף זה קל – להסביר שקיימת בעיה כזאת ומהי מהותה קצת יותר קשה. מניתי את הלבטים שלי ב"לסיכום".

אלון
Guest

האם גרסה 6.5 של Wanam עם גרסת בייסבנד xxemb6 ו-build xxemc3 נחשבת בטוחה?

תודה!

פשה
Guest

כן.
בהנחה שהחלפת ריקברי. אני ממליץ על TWRP.

Rachel Saadia
Guest

דבר נפלא שכזה קרה לשותפה שלי. היא נתקפה פניקה רצינית… בכל זאת, היא משתמשת בשלל אפליקציות של משחקים… אולם במקרה שלה המכשיר המת הוחלף.

Oshri Shomrony
Guest

תודה על הכתבה!

אלון
Guest

אני לא כלכך סגור האם הוחלף או לא.

כיצד ניתן לבדוק זאת?

פשה
Guest

להיכנס לריקברי, לבדוק מה הגרסה שלו, להריץ חיפוש ב-XDA, לברר בשרשור הרשמי של הריקברי אם הוא פגיע או לא.

רעות
Guest

חחח באייפון זה לא היה קורה , ככה זה שקונים חיקוי

פשה
Guest

חחחחח, באייפון יש תקלות הזויות אחרות, כמובן שבהנחה ומחזיקים אותו נכון… :)

צחי
Guest

האומנם הגרסא emmc אותו הדבר כמו שכתבת פה בכתבה אצלי אותו הדבר אך הגרסאת קשוחה היא 0xf7 אשמח מאוד לדעת אם זה בסדר או לא? אגב נ.ב היום היה לי עדכון בפלאפון..

פשה
Guest

התשובות מובאות בכתבה באופן מסודר, מציע לקרוא מההתחלה :)

איה
Guest

ולדוברי הערבית, הפתרון לבעיה מוצג באתר אראבגאלאקסינוט בערבית, הורדתי מלפני
מספר חודשים.
http://www.argalaxynote.com/%D8%AD%D9%84-%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%A6%D9%8A-%D9%84%D9%85%D8%B4%D9%83%D9%84%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%88%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%8F%D9%81%D8%A7%D8%AC%D8%A6-%D9%81%D9%8A-%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A7/

דניאל
Guest

הורדתי את האפליקציה ומה שכתוב זה:
BRICK BUG:
YES, INSANE CHIP
מה זה אומר?
לא כל כך מבין…
אודה לך על פירוש לזה.
דניאל.

פשה
Guest

שאתה בקבוצת הסיכון.

Barak Segal
Guest

האפלקציה שהבאת לא עובדת אז איך אני ידע אם אני בסיכון להביא נתונים של המכשיר?
יש לי jelly bean 4.1.2
גרסת פס בסיס
I9300xxemc2
מלפני שבןע המכשיר התחיל פתאום לעבוד לאט והסוללה מתחסלת בצורה לא הגיונית אשמח אם תעזור חפני שהמכשיר יתפגר אם צריך עוד מידע תגיד לי אני יביא תודה רבה

Eliraz Cohen
Guest

קרה לי בדיוק אותו הדבר ב NOTE 2

Shahar Livny
Guest

שימו לב חברים, גבו את כל הפרטים החשובים מהסלולר!!!!

Yishai Burt
Guest

OMG!

Yossef Avi
Guest

זה קרה לי גם רכשתי את הטלפון מרשת עולם הקולנוע(היזהרו) אני בתהליך תביעה

Sean Ilan
Guest

בלי לחץ והיסטריה סמסונג שולחת עידכון לבעייה קובץ שמתקן כל מה שעליכם לעשות כל לילה לכבות את המכשיר ולהדליק בבוקר במידה ותראו עידכון לטלפון תעדכנו וזהו נגמר.
יאלה סאלמת.

איציק עגם
Guest
יש לי samsung note 2 וגם לי יש את הבעיה הזו. המכשיר מת פתאום, מכבה ומדליק את עצמו בחזרה, פתאום נכנס למצב פרייז. דרך אגב, קניתי את המכשיר דרך היבואנית הרישמית שנותנת אחריות לשנתיים. לפני מספר דקות סיימתי שיחה עם סמסונג מובייל היבואנית הרישמית וענתה לי מציגה שבכלל לא ידעה(על מי היא עובדת) שיש את הבעיה גם במכשיר samsung note 2. הפיתרון שהיא הציעה לי הוא (גם ילד בן 5 יכל לומר לי את זה) לאפס את המכשיר. החוסר מקצועיות הזו יכולה להוציא אותי מדעתי. הם מחזיקים שם איזה נציגים שאין להם ידע בגרוש ההבנה שלהם במכשירי הסמסונג שואפת ל-0.… Read more »
איציק עגם
Guest

Sean Ilan, אני לא מבין מה ההבדל בין זה שאני לוחץ על עדכון במכשיר והוא לא מוצא שום עדכון לבין זה שאני צריך לכבות את המכשיר כל הלילה ואז בבוקר הוא כן יקבל את הקובץ שייתקן את הבעיה?

פשה
Guest

וואו, על זה באמת לא שמעתי. אין לי מושג מאיפה הבאת את ההמלצה הזאת, אבל אתה היחיד שחושב ככה. לא ראיתי אחד ב-XDA שהמליץ להשאיר את המכשיר כבוי בלילה.

מרינה גולדשטיין
Guest

גם הגלקסי 2 שכל כך הילתהבתי מימנו מכשיר גרוע. אין דרך לתקן אותו, לא משנה מה עושים. גומר את הסוללות, נידלק מתי שבא לו, ובסמסונג לא מוכנים לקחת אחריות. לעולם יותר לא רוכשת את המכשירים שלהם.

פשה
Guest

זה תלוי בשאלה פשוטה: אם יש לך בעיית חומרה, או אין. אם יש בעיית חומרה, מעבדה ממוצעת תוכל לפתור אותה. אם לא – כל השאר פתיר. במיוחד עם גלקסי S2, שטיפלתי בעשרות כאלה בשבילי, בשביל משפחה וחברים – מכשיר מעולה ועם קצת התאמה אישית – הוא גם זריז וחסכוני.

אסף
Guest

רכשתי טלפון מחנות סלולר פרטית בתל אביב. הטלפון נכבה ולא נדלק באופן פתאומי אחרי 7 חודשים. הם רוצים עכשיו 650 ש”ח לתיקון!!

אין לי הרבה ברירות ואני צריך את המכשיר ואין לי זמן למלחמות אז שלחתי אותו לתיקון במעבדה שלהם.

קוראים להם VIP MOBILE ביהודה הלוי בתל אביב.

יוני
Guest
קניתי מכשיר סמסונג S3 מחנות בארץ לפני כשבועיים, המוכר אמר לי בפירוש שלא נעשה לו רוט והוא חדש, לאחר טעינה של 8 שעות פתחתי אותו ונכנסתי לעידכון תוכנה, כשלחצתי על חפש עידכונים מייד הופיעה לי ההודעה המכשיר שלך שונה ועוד משהו… כשנכנסתי ליישומים ראיתי גם את היישום Super SU, מה שמייד הדליק אצלי נורה אדומה שאכן המכשיר עבר רוט, חזרתי לחנות ובעל החנות אמר לי שאכן נעשה בו רוט רק כדי להגן על המכשיר מתופעת ה- SDS, האם יש אמת בדבריו? או שהוא סתם מוכר לי לוקשים? התחושה שלי היא ללכת אליו ושיחזיר את המכשיר למצב הרגיל שלו, המוכר טען… Read more »
פשה
Guest

אין שום קשר בלי רוט להגנה בפני SDS. כפי שרשום בכתבה, מה שבכוחו באמת להגן בפני SDS היא גרסה עדכנית.

אבשלום גולן
Guest

לי זה קרה לפני שנה חודש וחצי אחרי שקניתי את המכשיר
המכשיר שבק חיים
פלאפון לא הסכימו לתקן אותו סאני הסכימו רק להחליף את לוח האם
היום יש לו בעיה חדשה ששמעתי שהתחיל לקרות להרבה לקוחות
בקר המתחים של המכשיר נשרף
אני עכשיו רוצה שסאני יחליפו את המכשיר

גלי
Guest

בבקשה תענו!
יש לי גלקסי s3 והוא היה מאוד איטי בערך בחודש האחרון. היום פתאום ראיתי אותו (בלי שכיביתי או הדלקתי אותו) שהוא תקוע על התצוגה של ההדלקה-Samsung GALAXY S III ואני לא מצליחה להדליק אותו. כשלוחצים לחיצה ארוכה על כל הלחצנים התצוגה הזאת מופיעה ונעלמת, מופיעה ונעלמת…. אני לא מצליחה להגיע לתפריט של הReboot. מה לעשות?? האם המידע שהיה בטלפון יימחק או שניתן לשחזר?
תודה רבה לכל העונים!! (:

פשה
Guest

קודם כל, ל-SDS יש רק סינדרום אחד – מוות. יש תצוגה? המכשיר לא מת.
הפתרון לזה יהיה להגיע ל-Download mode ולצרוב רום. ייתכן שהחומר יימחק, קשה לי להניח מראש בלי לדעת מה הבעיה.

אתי
Guest

גם לי אותה בעיה תצוגה של גלקסי ותו לא.אבל לחיצה על כפתורים לא משפיעה כלל אן תגובה
האם הפתרון שהצעת יפתור את הבעיה
איך מגיעים לDOWNLOAD MODE ןמה זה רום
תודה

מתן
Guest

גלי שלום
היום זה קרה לי
איך פתרת את הבעיה? אשמח לעזרתך
תודה

שני
Guest

יש לי גלקסי 3 כבר 10 חודשים.
בשבוע-שבועיים האחרונים הוא פשוט נכנס לפריז מידי פעם.
זה הגיע לשיא אתמול כשבמהלך הניסיון שלי לגבות אותו – הוא פשוט נתקע כל חצי דקה.

התקנתי את “eMMC Brickbug Check” כדי לגלות שיש לי “insane chip” :(

והיום מסרתי את המכשיר לתיקון בחנות בו קניתי אותו – עם תיאור של התופעה בלי להזכיר את עניין הsds או “eMMC Brickbug Check”.

אני עדיין צריכה לחשוש?
מה אצטרך לבדוק כשהמכשיר יחזור מהמעבדה?

ותודה רבה על הכתבה המפורטת והמנוסחת כ”כ :)

פשה
Guest

היי שני,
באופן כללי, הבדיקה שעשית לא אומרת בהכרח שיש בעיה, אלא שיש פוטנציאל.
בכל מקרה, מה שהייתי בודק ומציין זה את גרסת התוכנה שלך, ה-build. היות והנושא תוקן על ידי עדכוני גרסה, מערכת מעודכנת תבטיח שהבעיה לא תפגע בך.

שני
Guest
הי פשה , תודה! אחכה שהמכשיר יגיע אלי כדי לבדוק ולעדכן מה המספר גירסה שיש לי. אם צריך לעדכן – דרך איפה מעדכנים kies או שיש קישור לגירסאות אחרונות של סמסונג? לצערי הרב נראה ש KSP לא כל כך לוקחים את הבעיה שלי ברצינות. הם אמנם הכניסו את המכשיר למעבדה – אבל טלפונית נאמר שרק עשו “איפוס” למכשיר והבעיה לא נצפתה שוב – משו שקצת קשה לקבוע שכן הפריזים קרו ברגעים לא צפויים. הם לא טרחו להבין מה המקור לבעיה. כשביקשתי עדכון גירסה אמרו לי שיש לי את הגירסה הכי עדכנית 4.1.2 – אז אין צורך לעדכן גירסה. קצת מוזר… Read more »
פשה
Guest

אם לא ביצעת שינויים במכשיר כלל – אפשר לעדכן דרך Kies או אפילו דרך המכשיר עצמו.

מאידך, יכול להיות שאכן מדובר בתקיעות שעיקרן באפליקציות ושימוש במכשיר – לא ארחיק לכת כדי לקבוע שיש קשר וודאי בין התקיעות ל-SDS מעבר ל”סביר”.

הגרסה העדכנית היא 4.1.2, זה נכון – אבל בתוכה יש מגוון גרסאות לא ממוספרות – כלומר מדובר במספור של אנדרואיד, לא של סמסונג – וסמסונג ממשיכים להוציא גרסאות (אחרונה יצאה לפני כשבוע וחצי).

לגבי הנזק, נו טוב, בגלל זה אני לא מסתמך על אחריות בשום מקרה :)

שני
Guest

מקריאה בפורומים השונים הבנתי שדווקא יכול להיות קשר ישיר בין SDS לפריזים.
הבנתי שהתיקון של בעיית הSDS הוא זה שגורם לפריזים (של 5-20 דק) – כמו מנגנון הגנה.
והבנתי שיש דרך להתגבר על זה/ להקטין את הפריזים באמצעות יצירת קבצים גדולים באמצעות
https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.nomunomu.dummy

מה שכן אני באמת צריכה לוודא שאכן יש לי את הגירסא המתוקנת.

1. בנוגע לזיהוי גירסה, אם מספר הגירסה 4.1.2 רלוונטי לאנדוראיד –
על מה צריך להסתכל כדי לזהות את הגירסה של סמסונג?

2. טוב לדעת שיצא עידכון לפני שבוע וחצי! בהחלט אעדכן בקרוב.
אתה יודע איפה אפשר למצוא תיעוד של העדכונים של אנדרואיד? ושל סמסונג?

פשה
Guest

יכול להיות קשר – אבל זה לא אומר בהכרח שיש קשר בין א’ לב’, לצערי.

את צודקת שהתיקון גורם לזה, אבל שוב, לא שללנו גורמים אחרים.

הפתרון מוכר לי גם כן, אבל אני לא אוהב פתרונות ביניים – אני בעד לפתור את הבעיה בצורה גורפת.

את צריכה לבדוק מה גרסת הבילד שלך – משהו שמיוצג על ידי מספרים ואותיות ונמצא במסך האודות. שימי לב – לא מודם, אלא בילד.

למעקב אחרי גרסאות סמסונג לפי מכשירים:
http://www.sammobile.com/firmwares/
הגרסא האחרונה מסתיימת באותיות MH2.

שני
Guest

אוקי עכשיו בדקתי,
גירסת הבילד שלי היא XXEMG4. (זה מספר הגיוני?)

האם התיקון נמצא בה?
האם היא החדשה ביותר?

תודה

פשה
Guest

גרסה לפני אחרונה. התיקון בהחלט קיים.

יעל
Guest

שלום!
יש לי גלקסי 3 מיני
אפליקציית הניווט (navigation ) נעלמה פיתאום.
אני רוצה לדעת איך אוכל להחזיר אותה בחזרה.

פשה
Guest

היי יעל,
לא המכשיר, לא הנושא, לא הבמה המתאימה ולא רלוונטי לנושא הכתבה. מציע לשאול בפורומים המתאימים ב-iandroid או באחת ממיליון קבוצות הפייסבוק שעוסקות בתמיכה במכשירים כאלו.

רועי
Guest

שלום,
רכשתי לפני כשבוע מכשיר גלקסי s3. על הקופסה של המכשיר כתוב שנת ייצור 2012.
הורדתי את האפליקציה שרשומה בכתבה והיא הראתה לי שהשבב הנ”ל תקין.
הנה הנתונים :
android 4.1.2
גרסת פס בסיס – I9300JKEMC1
גרסת build – I9300XXEMC2
האם אני צריך לחשוש לגבי המכשיר? האם הוא נמצא בקבוצת הסיכון? וכיצד להימנע מהתקלה?

פשה
Guest

לא הגעת למסקנה המתבקשת גם כשזה רשום לך בבירור? :)
אם תקין – אז תקין…

אתי
Guest

גם לי לצערי הרב זה קרה.האחריות פגה לי לפני חודשיים וכולם זרקו אותי לעזאזל.
בוקר אחד שזה קרה שלשום הפל נתקע ולא זז פשוט מת
בחנות המשווקת עולם הקולנוע אמרו שאין להם מה לעשות כי האחריות פגה. ובשרות לקוחות של החברה המיבאת “שיא קום” אמרו שאפשר לשלוח למעבדה שלהם כמובן בתשלום מלא .מחיר בדיקה ועלות תיקון.

אני לא מבינה למה לא מעלים את זה לתקשורת.אולי אם כל אחד יתלונן יעשו משהו.כלבוטק?
ערוץ 10?
אולי אני אתחיל לפחות שידעו שהתופעה קיימת

אריאל
Guest

קרה לי אחרי 10 חודשים באמצע טיול בחו”ל- המכשיר מת. כל התמונות +אנשי הקשר נמחקו. מזל שהיה לי גיבוי לאנשי קשר בגוגל.

שרה
Guest

להלן פרטי המכשיר שלי, אפשר לקבל משוב אם זה בסדר? תודה מראש:
gt-i9300
אנדרואיד 4.1.2
פס הבסיס i9300jkelk4
ליבה 3.0.31-566833
dec 2012
גירסת build: jzo54k.i9300xxell4

המכשיר מאתחל עצמו לעתים קרובות

פשה
Guest

קודם כל, את צריכה לראות אם את בכלל בקבוצת סיכון.
בין אם כן ובין אם לא – הייתי ממליץ בחום לעדכן את התוכנה – אפילו אם את לא בסיכון, זאת גרסה ישנה למדי.

סם
Guest

קניתי גלקסי 3 בבאג בדיוטי פרי לפני שנה וחודשיים, נתנו אחריות רק לשנה…לפני כמה ימים המכשיר קרס…הוא בבדיקה במעבדות באג….יש המלצות?….מישהו נתקל בתופעות דומות?

גיא
Guest

שנה וחודשיים (ז”א אין כבר אחריות) אחרי שקניתי מכשיר S3, היום בבוקר המכשיר שבק חיים.
מחיפושים באינטרנט הגעתי לעיניין הפלאש וגם לכאן.
בלית ברירה הלכתי לחנות, שם אבחנו את מה שכר איבחנתי.
בחנות אמרו לי שהחלפה שכזו זה 700 ש”ח.
חדש עולה היום 1700 ש”ח….
מ ב א ס !!!

עוגי
Guest

קניתי נוט 2 משומש בחנות פרטית.
המוכר בהגינותו סיפר לי שהמכשיר שרכשתי “חווה” את התיסמונת והחליפו לו את רכיב הפלאש.
לדבריו “אין כעת סיכוי” שהבעיה תחזור.
ראיתי אתמול כתבה בטלויזיה על תיקונים במעבדות פרטיות המשתמשות ברכיבים לא אורגינליים וכי הדבר עשוי להגביר את הקרינה של הטלפון.
האם יש סיכוי שהתיקון שנעשה במקרה של הטלפון שרכשתי יגרום להגברת הקרינה? איך בודקים קרינה הנכחית של מכשיר על מנת לודא שהינה בהתאם להגדרות היצרן?

avi rozen
Guest

שלום לכולם,
אתמול המכשיר שלי גלקסי 3 שבק חיים אחרי שנה וחצי שהיה איתי, לא היו שום סימנים מוקדמים, פשוט “מת”. אשמח לשמוע מהפורום מה ניתן לעשות?

פשה
Guest

מת זה לא במרכאות, זה באמת. אם המכשיר מת, הפתרון הוא החלפת לוח או החלפת מכשיר, מה שנכון לך יותר מבחינה כלכלית.

מיכאל בן ארי
Guest

נימאס מסמנונג בשום חברה אין תקלות כאלה חמורות.
ממליץ לכולם להחרים את סמסונג ולספר לכל חבריכם על כך.

פשה
Guest

תתפלא, אבל סבירות לכשל יש בכל מכשיר. שמעת על החזרות המוניות של רכבים תקולים?
לא רואה איך חרם של סמסונג שאתה יוזם הולך לפגוע בחברה שמחזיקה בשיאי מכירות.

אנה
Guest

היי,
היום המכשיר הודיע לי כי המערכת לא עובדת יותר וכיבה את עצמו מאז מוצג על הצג הסמל של סמסונג בלי תגובה.

האם זאת התסמונת מוות פתאומי?

אשמח לעזרה

פשה
Guest

הוא מציג משהו? הוא לא מת.

אנה
Guest

לא הוא מת… פשוט מציג את הסמל של ההדלקה כמו טלפון פלסטיק

פשה
Guest

כמו שאמרתי – הסימפטום היחידי של “מוות” הוא… ובכן… “מוות”. אם משהו מוצג, הוא לא מת. אם המסך עובד, הוא לא מת. אם משהו, דבר כלשהו, קורה – הוא לא מת.

miki
Guest
HELP רכשתי מסאני נוט 3 בינואר. מאז ועד היום לא זכיתי לגלוש עם הWIFI בבית – זה כותה לי “הרשת לא יציבה” ועל הקשתות יש סימן שאלה. ניסיתי לגלוש דרך השכנים ( ננו לי את היססמא של הראוטר שלהם וגם לא הצליח לגלוש. אותו שגיאה. ניסיתי מול בזק אולי בעיהבראוטר- הכל תקין. גם מול שירות הלקוחות של סאני ניסו טלפונית ולא הצליחו. ( עשינו גיבוי/שחזור/ מחיקת הורות יצרן או איך שלא קוראים לזה. והמליצו לי לשלוח למעבדה. זה מעצבן אותי לרכוש מוצר יקררררר ולהתרוצץולא להנות ממנו כמו שצריך ובצורה חלקה. חשוב לי לציין שכשרכתי את המכשיר התקנו מה שצריך והWIFI… Read more »
פשה
Guest

אני אישית לא מכיר, אבל אין לי נוט 3, וזה בטח שלא קשור לנושא של הכתבה…

מיכאל
Guest

S3 שרכשתי לפני כשנה . הראה היום תצוגה של מסך הפתיחה S3 בלבד ולא מתקדם . החלפתי סוללה , סים ושום דבר לא קורה . מה מציעים לעשות למי לפנות לתיקון הבעיה . האם כל הזכרונות והתמונות הלכו לאיבוד?

תודה מראש על ההכוונה .

פשה
Guest

בדוק אם אתה יכול להכניס אותו ל- Download Mode – ואם כן, ייתכן שעם אודין עוד תוכל להציל אותו על ידי התקנת גרסת סטוק.

מיכאל
Guest

הוא לא מגיב בכלל . רק כשאני מוציא את הסוללה הוא נכבה.לאן לפנות לתיקון האם זו בעית אחריות שאמנם הסתיימה או לפנות למתקן פרטי . תלוי מה עלות התיקון אולי כדאי לרכוש מכשיר חדש.
בתודה מראש

נטלי
Guest

זה מה שקורה היום למכשיר הגלקסי s3 שרכשתי באייבורי. הם בכלל לא מעוניינים לתת שירות ולא מתייחסים אומרים ש10 חודשים נהנתי מהמכשיר מצחיק שבא לבכות היה לי אייפון שהיה אצלי במשך כמה שנים טובות ובחיים לא היתה שום תקלה בקיצור אנשים לא לקנות מאייבורי השירות על הפנים!! וגם הגלקסי על הפנים! אמרו לי שהלך לי הפלאש והכרטיס זיכרון. מישהו יכול לומר לי מה עושים במצב כזה? יש למי לפנות?! תודה.

פשה
Guest

טוב, זה לא עניין בלעדי לרשת אייבורי… יש לא מעט דיווחים על התנערות מטיפול גם ברשתות אחרות ואף היבואן הרשמי…

נטלי
Guest

פשה תוכל בבקשה להסביר לי מזה פלאש? ומה התפקיד שלו? תודה.

פשה
Guest

בהקשר הזה – רכיב של זיכרון שאינו קבוע ואינו נמחק. דיסק און קי, לצורך העניין, הוא כונן פלאש.

אבי
Guest

לי קרה השבוע בגלקסי 3 שקניתי בוואלה שופס ב 23.12.2012 .בסניף סמסונג בגרנד קניון בחיפה מיד זיהו את הבעיה אפילו לא יאומן לפי הצבע של המכשיר והודיעו לי שזה יעלה 1200 שקל כשכבר ניתן לרכוש חדש ב 1299 שקל ב MOBI באתר זאפ. במרכז סאני לפי מספר ה IMEI שהוא 354017/05/498001/2 של המכשיר,זיהו את היבואן בשם מתן שזה האי-מייל שלו:matan.m@samsung.com
והוא ניפנף אותי ב:”לך ליבואן הרישמי סאני לתיקון המכשיר כי הוא לא באחריות”.
מסקנה אל תקנו בוואלה שופס כי זה קניה של “חתול בשק”.
המכשיר הבא שלי לא יהיה סמסונג אלא כנראה נקסוס 5.
מדינה של קומבינות ותחמנים.

פשה
Guest

יואו, אתה רציני? אתה מפרסם את הסידורי של המכשיר שלך קבל עם ועדה?!
זה בין הדברים הסודיים ביותר לגבי המכשיר!

נטלי
Guest

היי פשה תאמר לי בבקשה מהי התוכנת אנדרואיד הכי מעודכנת 4.3 לגלאקסי s3?!

יניר
Guest

בגאלקסי 1 זה קרה לי שתקתי. בגאלקסי 2 זה קרה לי אמרתי טוב צירוף מקרים. בגאלקסי 3 אתמול זה קרה לי .כנראה הגיע הזמן לשרוף את סמסונג.

פשה
Guest

האמת שזה קורה בגלקסי 3 ונוט 2 בלבד. אבל שרוף.

מייקל
Guest

ממש עכשיו תוך כדי שאני גולש באינטרנט המכשיר לפתע כבה ומת, כל מה שניסיתי לעשות לא עוזר, המכשיר לא מגיב לכלום.
מדובר במכשיר סמסונג גלקסי מיני 4 שנרכש לפני 4 חודשים בבאג. אפשר בבקשה עזרה בנידון? תודה.

מתן
Guest

פשה בוקר טוב
הבוקר זה קרה גם לי. נתקע המכשיר במסך הפתיחה איפה שכתוב
samsung galaxy s III gt-I9300.
קראתי קצת באינטרנט שצריך לצרוב רום סטוק. האם זה הפתרון?
האם כל הזיכרון של המכשיר ימחק? יש פתרון כלשהו שבו הזיכרון לא יימחק?
תודה מראש
מתן

אהובה
Guest

אני יודעת שזה בדילאי מטורף מהפרסום שלך כאן ..
קרה לי השבוע גלקסי 3 שבק חיים לאחר שרכשתי אותו ב2013 .. האחריות כמובן פגה
ועדיין אני מנסה להציל אותו משבץ מוחי .
במעבדות מבקשים 600 ש”ח תיקון .
יש טעם לפנות לחנויות SAMSUNG ? מה אתה ממליץ לעשות ?

אהובה
Guest

אני יודעת שזה בדילאי מטורף מהפרסום שלך כאן ..
קרה לי השבוע גלקסי 3 שבק חיים לאחר שרכשתי אותו ב2013 .. האחריות כמובן פגה
ועדיין אני מנסה להציל אותו משבץ מוחי .
במעבדות מבקשים 600 ש”ח תיקון .
יש טעם לפנות לחנויות SAMSUNG ? מה אתה ממליץ לעשות ?
יש טעם לתבוע להגיש פנייה לחברה פרטית ממנה נקנה המכשיר (KSP) ?

פשה
Guest

600 נשמע לי מחיר סביר לתיקון, כבר היה הרבה יותר…
לסמסונג אין מה ללכת – הם עדיין לדעתי מתנערים מהנושא, ולפנות לחנות שממנה זה נקנה זה עניין של מזל ונחמדות של הנציג שמולך.

אולי הגיע הזמן להשקיע עוד קצת ולהתחדש? :)

ישראל לוי
Guest

תיקון תקלת כיבוי ספונטני. המכשיר גאלקסי S3 כבה מעצמו ומסרב לאתחל מחדש. לפעמים מאתחל לזמן מה ושוב כבה ונשאר על הלוגו גלאקסי הראשוני. אחרי שטעינת אנדרואיד מפעלי מקורי מחדש לא עזר. הורדתי מכסה פנימי עם 10 ברגי פיליפס חמודים, טיפטפתי 2 טיפות אלכוהול רפואי לאזור המפסק הכללי. לקח כמה דקות לחומר לעבוד והבעיה נעלמה כליל.

יאיר
Guest

המכשיר שלי לקסי 3 מת לפני שבוע .חזר מהמעבדה החליפו לוח אם.
כבר בקבלה מתברר שברגע שהשומר מסך כבה .למעשה לא ניתן להדליק אותו שוב .רק אם כיבוי של המכשיר והפעלה מחדש.
מה הסיבה?????
גם עם המכשיר בשיחה טלפון המסך כבה ואז אי אפשר להדליק את המסך.
רק כיבוי כללי והדלקה שוב.וזה כבה שוב……

פשה
Guest

זאת שאלה שראוי להפנות למי שתיקן…

רומן
Guest

שלום פשה,

אני סובל מבעיה שתוארה פה על ידי כמה אנשים – הטלפון קפא כמה פעמים – נפתר על ידי הוצאה של הסוללה והחזרה בלבד.
היום הוא נתקע ורק מציג מסך שרשום בו סמסונג וזהו. כמו שאמרת זה לא “מת” לגמרי, אבל גם לא ממש חי.
הלכתי למעבדה שבה לא הצליחו לבצע איפוס ואמרו לי שחייבים להחליף זיכרון, וזה נפוץ בS3.
לפי מה שכתבת ניתן במקרה כזה אולי להכניס אותו לdownload mode ולצרוב גרסת סטוק, זה משהו שניתן לעשות לבד? במעבדה בלבד? איך אני יכול להתקדם בנושא?

תודה מראש.

משה
Guest

פתרון: לגלקסי 3 שהמסך מתחיל להבהב תוך כדי עבודה ואז המסך נתקע או שמבצע ריסטארטים חוזרים מעצמו או שנכבה ונדלק ואז נתקע על מסך הפתיחה של סמסונג. למזלי מצאתי שהסוללות היו לא טובות בשני מכשירים שונים.
בהצלחה, מקווה שעזרתי

שרון
Guest

אם אני קונה גלקסי 3 שיוצר ב2014 כבר אין כל סיכון?

שרון
Guest

אני ממש מתלבטת אם לקנות אותו או לא

פשה
Guest

איך אפשר לדעת?
ובכל מקרה – למה לקנות מכשיר כל כך ישן? יש כבר בשוק מכשירים משני דורות קדימה + מכשירים אחרים שנותנים הרבה יותר תמורה.

עצמונה
Guest

היום הטענתי את ה LG2 בן החצי שנה שלי, למזלי הייתי בחדר כשהתחלתי להרגיש רי שרוף.
המכשיר בנקודת ההטענה פשוט נשרף.
המכשיר ממשיך לפעול, אבל
אי אפשר להטעין אותו יותר.
האם האחריות תכסה את התיקון?
האם בכלל אפשר לתקן דבר כזה?
מה עושים

אייל
Guest

לי זה קרה ממש עכשיו עם גלקסי 4. הטלפון פשוט מת, לא לוגו ולא רטט של הדלקה או נורה כלשהי. פשוט כלום. גם חיבור למטען לא מראה כל סימן. מישהו הצליח לפתור את העניין או שיש לו רעיון?

מיכל
Guest

שלום. לאחי מת הגלאקסי 3 בגיל שנה ושמונה.
שלי בן כמעט שנה. קיימת תופעה של restart בלי קשר לאחוז הסוללה. אבל מה שקורה בתדירות ממש גבוהה לאחרונה הוא שהמכשיר יוצא מהאינטרנט לדף הבית. מעיף אותי מהדפדפן. זה סינדרום מקדים? דרך אגב הורדתי את האפליקציה ואני לא בקבוצת הסיכון אבל זה עדיין לא אומר שום דבר כנראה… אשמח לתשובות.
מיכל.

snir
Guest

אם יש לי מכשיר עם הציפ המשוגע, עם גירסה 4.3
האם אני בבעיה?
תודה!

עידן נוריאל
Guest

הטלפון שלי לא עובד מה אפשר לעשות

wpDiscuz

תגיות לכתבה: