פורסקוור חושפת את השמות המלאים שלכם

פורסקוור הולכת בעקבות אינסטגרם וחושפת כמה שינויים מטרידים במדיניות הפרטיות שלה אשר ייכנסו בסוף חודש ינואר. סוף עידן הפרטיות?

 

מקור: יח”צ

פורסקוור שלחה הודעת דואר אלקטרוני למשתמשים שלה ובה היא מפרטת את השינויים במדיניות הפרטיות שלה, אשר אמורים להיכנס בתוקף בסוף חודש ינואר. החברה אומרת כי שינויים אלו נועדו להפוך את הדרך שבה פורסקוור מציגה את השמות של המשתמשים שלה ל”פחות מבלבלת”.

כמו כן, השינויים יאפשרו לעסקים לראות יותר מבקרים אשר היו לאחרונה במקומותיהם. בנוסף, החברה גם פרסמה מסמך חדש בשם “Privacy 101”, אשר מסביר את העקרונות של הגישה של פורסקוור לפרטיות המשתמשים באנגלית פשוטה.

אנונימיות? שנו את שמכם

עד עכשיו, פורסקוור הציגה את שמות המשתמשים שלה בדרך כלל בצורה של שם פרטי והאות המתחילה את שם המשפחה (לדוגמא .Avi B), למעט בתוצאות החיפוש (כאשר משתמשים מחפשים את חבריהם בשירות, השמות המלאים של המשתמשים מוצגים). בתאריך ה-28 בינואר 2013, עם כניסת מדיניות הפרטיות החדשה לתוקף, השמות המלאים של המשתמשים יוצגו בכל מקום על פני השירות. החברה מסבירה זאת בדואר האלקטרוני ששלחה, באומרה ש “אנו מקבלים הודעות מהמשתמשים הטוענים כי זה הצורה בה אנו מציגים את המשתמשים מבלבלת, לכן במסגרת השינויים האחרונים שמות המשתמשים יהיו חשופים לציבור”.

למרות שפעולת שיתוף המיקום הפכה להיות נפוצה בקרב המשתמשים בתקופה האחרונה מאשר בשנת 2009 כאשר הושקה פורסקוור לראשונה, חלק מהמשתמשים עדיין עשויים לחוש אי נוחות כאשר אנשים שהם לא מכירים יכולים לראות את השם המלא שלהם. עם זאת, פורסקוור מציינת,כי המשתמשים יכולים לשנות את שמם המלא בהגדרות של פורסקוור, אם הם מעדיפים לשמור על מידה מסויימת של אנונימיות במהלך השימוש בשירות.

טובה לעסקים

בנוסף לכך, פורסקוור משנה גם את כמות המידע הזמינה לבעלי עסקים ומקומות הרשומים בשירות. נכון לעכשיו, בעלי מקומות בפורסקוור יכולים לראות את פעולות הצ’ק אין במיקומים שלהם משלוש השעות האחרונות ואת ה-Mayors של המקום. מה-28 בינואר כאשר המדיניות החדשה תיכנס לתוקף, פורסקוור תאפשר להם לראות צ’ק אינים במיקומים בטווח יותר גדול משלוש שעות.

את שני השינויים הללו ניתן לראות בעיקר כמועילים לעסקים – להיות מסוגלים לראות גם יותר עדכונים מבעבר וגם את השמות האמיתיים מאחורי “Check-In” אמורים להגדיל את הערך הנתפס של פורסקוור ככלי עסקי עבור בעלי העסקים שלא רואים כניסות רבות למקומות שלהם.

בעקבות השינויים האחרונים בתנאי השירות של אינסטגרם, שינויים במדיניות הפרטיות בשירותים בעלי פרופיל גבוה כמו של פורסקוור ללא ספק יקבל תשומת לב יותר גדולה מן הרגיל. עכשיו צריך לחכות ולראות כיצד המשתמשים יגיבו.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: