מייסדי סימילארווב, סייסנס ו-face.com משקיעים בסטארטאפ ישראלי חדש

לאחר שנתיים של בוטסטראפ, הסטארטאפ הישראלי InfiniGrow, שפיתח כלי לתכנון ולייחוס מהלכים שיווקיים, גייס יותר מ-5 מיליון דולר. בין המשקיעים קרן AnD Ventures ורשימה מכובדת של יזמים בעצמם שאחראים על כמה חדי-קרן

צילום: עופרי זסלבסקי

חבורה של יזמים מוכרים מתעשיית ההייטק המקומית, כולל כמה שאחראים על חדי-קרן, משקיעה בחברת הסטארטאפ הצעירה InfiniGrow – זאת לאחר שפעלה שנתיים במתכונת בוטסטראפ. עכשיו מודיעה InfiniGrow, שמפתחת כלי ניטור ובקרה לצוותי שיווק בחברות, על גיוס סיד בגובה 5.25 מיליון דולר.

תכנון וייחוס תוצאות במוצר אחד

צוותי שיווק רבים עומדים כיום מול שני אתגרים משמעותיים. הראשון הוא חוסר היכולת להוכיח את האימפקט העסקי של הפעילות השיווקית, מה שמוביל לא פעם לקיצוץ בתקציב השיווק; ובנוסף, חוסר יכולת לתכנן פעילויות עתידיות, עקב חוסר ודאות והעובדה שלא ניתן להסתמך על העבר, עקב השלכות הקורונה. המוצר של InfiniGrow משלב בין יכולות Attribution, כלומר, הקישור בין הפעילויות השיווקיות לתוצאות, וה-Planning, כלומר תכנון הפעילויות השיווקיות. כך יכולים ארגונים לבצע שינויים מהירים בתכנית השיווקית שלהם ולהגיב לשינויים בזמן אמת, ולוודא שבכל רגע נתון תקציבי השיווק מוקצים בצורה אופטימלית. על פי נתוני החברה, בחירת ערוצי שיווק לא נכונים, בתקציבים או זמנים לא נכונים עלולים לגרום לאובדן של עד 30 אחוז בתקציב השיווק. בין הלקוחות הבולטים של החברה ניתן למנות את Bizzabo, Orca Security, Cato Network, Virtana ו-Papaya Global.

InfiniGrow (אינפיניגרו) הוקמה ב-2019 על ידי דניאל מלר, מנכ”ל החברה ודור להב, ה-CTO והיא מעסיקה 10 עובדים במשרדיה שבתל אביב. כאמור, היום (ב’) היא מכריזה על גיוס סבב סיד בגובה 5.25 מיליון דולר בהובלת קרן AnD Ventures. בנוסף השתתפו בסבב גם עדי עזריה, ממייסדי Sisense; קיפ בודנר ה-CMO של האבספוט; סקוט לט׳רמן, לשעבר SVP Marketing של SAP העולמית; דייב מקדוואל סגן נשיא בכיר בסמסונג; גיל הירש, היזם שמאחורי StreamElements, ומי שמכר את face.com לפייסבוק; אור עופר, מייסד SimilarWeb; אורי גרינבאום, מייסד TipRanks; אריק צ׳רניאק, שמכר את SuperSonic לאיירון סורס; גד אלון פרופסור באוניברסיטת וורטון; ואיש העסקים איתן סטיבה.

בשיחה עם גיקטיים אומר דניאל מלר, שותף-מייסד ומנכ”ל InfiniGrow, כי למייסדים היה ברור שלא ימשיכו לנצח לעבוד במתכונת בוטסטראפ, כלומר, מימון עצמי ללא משקיעים חיצוניים: “מכיוון שאנחנו פותרים בעיה, שיש לה ערך כספי מובהק ועצום לחברות B2B, היה ברור מלכתחילה שלא נלך בוטסטארפ כל הדרך, ונצטרך לגייס, כדי לגדול מהר ולבסס את עצמנו כשחקן המוביל בשוק. מצד שני, היה חשוב לנו לגדול בצורה בריאה ולהוכיח את התזה שלנו לפני שנצא לגיוס. הכוונה הייתה להגיע לסיבוב ברמת בשלות גבוהה בצורה משמעותית מזו שמשקיעים רגילים אליה. האמנו (ונראה שצדקנו) שאסטרטגית, מוצר בשל כמו שלנו יאפשר לגייס ממשקיעים ברמה גבוהה יותר, ולא פחות חשוב, למנף את הגיוס לבנייה של מעטפת מומחים, שהיינו יכולים רק לחלום עליה לפני כן. אני חושב שאנחנו יודעים מה אנחנו מביאים לשולחן ומה לא. אין לי 30 שנות ניסיון, לא בחיים ובטח לא בעולם העסקי. אז במקום לגייס לשם הגיוס, בנינו מוצר מעולה שמדבר בפני עצמו, צירפנו אנשים מובילים ומדהימים, ועל הדרך, גייסנו מהם כסף. זה היה האק מעולה”.

יש לכם רשימה לא קטנה של פאונדרים כמשקיעים. איך העבודה איתם? לא קשה להם לעשות את ההפרדה בין הרצון לנהל חברה לבין השקעה?

מלר: “בשבילנו, זה מדהים. לדעתי, כשמגיעים לשלב מסוים של הצלחה, זה רק טבעי שבן אדם ירצה להעביר חלק מהשיעורים שקיבל בדרך הלאה. כולם רוצים לקחת חלק בהצלחות נוספות, ואם בכמה שעות בשבוע או חודש הם יכולים לחסוך מאיתנו טעויות שהם עברו בדרך לאן שהגיעו, ולעזור לנו לקבל החלטות טובות יותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה (מעבר לתשואה הפיננסית), אז יש פה Win-Win. מעבר לזה, אני חושב שגם הם מאד נהנים משיתוף הפעולה, ובינינו, זה מחזיר אותם לימים היפים של השלבים הכיפיים באמת”.

כפיר כחלון, שותף בקרן AnD Ventures שהובילה את סבב הגיוס, הוסיף בתגובה לגיוס: “המשווקים באונליין טוענים שכרבע מתקציבי השיווק שלהם מבוזבזים על ערוצים ואסטרטגיות לא יעילים. פלטפורמת ה-AI האנכית של InfiniGrow הממנפת נתונים פנימיים וחיצוניים, יוצרת שינוי פרדיגמה המאפשר את העידן החדש של CMOs מונחי נתונים, כדי להשיג את השקיפות וההבנה הטובה ביותר לגבי השיווק שלהם; כל זאת בעזרת ממשק אולטרה פשוט שחוסך למשתמש זמן יקר, וכמובן מגדיל את ההחזר על ההשקעה. החברה מובלת על ידי היזמים המרשימים שפגשנו אי פעם, ושאנחנו הרגשנו מיד קשר איתם, והרעב ליצור טכנולוגיות וחברות מדהימות. ההוכחה, כמו שאומרים באנגלית, היא בפודינג ובין לקוחות החברה ניתן למצוא כמה חדי-קרן מובילים של SaaS מישראל ובעולם”.

עוד ועוד חברות בוחרות בגיקטיים אינסיידר עוד ועוד חברות בוחרות בגיקטיים אינסיידר רוצים לראות את ההייטק הישראלי מבפנים? היכנסו עכשיו

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים. יש לכם רעיון לכתבה? טיפ סודי? הדלפה? מחכה לכם ב-yaneev@geektime.co.il

הגב

4 תגובות על "מייסדי סימילארווב, סייסנס ו-face.com משקיעים בסטארטאפ ישראלי חדש"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אשטנקר
Guest

לא הבנתי מה הם עושים

אריק
Guest

אז בגדול דאטורמה נמכרה לסיילספורס אז הם בונים את אותו מוצר בדיוק בתקווה ללכת בעקבותיהם.

ירון ורצקי
Guest

קשקוש

רוני
Guest

צוות מדהים!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: