חד קרן נולד: Forter גייסה 125 מיליון דולר לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר

רגע לפני בלאק פריידי, פורטר שנלחמת בהונאות ברשת משלימה מגה גיוס ורוכשת תואר חדש

תמונה: אבי ראול

שבוע אחד, שני חדי קרן חדשים: ימים ספורים לאחר Cato Networks מודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 130 מיליון דולר, מודיעה Forter (פורטר) הישראלית כי השלימה מגה-גיוס של 125 מיליון דולר בסבב E, שנעשה על פי הערכת שווי של 1.3 מיליארד דולר. סבב הגיוס הובל על ידי Bessemer Venture Partners ואיתי צידון, ובהשתתפות Felix Capital, Sequoia Capital, NewView Capital, Scale Venture Partners, March Capital Partners ו-Commerce Ventures.

קונה אמיתי או ניסיון הונאה?

בעשורים האחרונים ככלל, ובתקופת הקורונה בפרט, אנחנו רואים את המעבר המסיבי של חברות רבות ל-eCommerce. במקום להסתמך רק על חנויות פיזיות, מי שלא קיים היום ברשת, פשוט לא קיים, וככל שעולם הרכישות ברשת עולה, כך גם עולם ההונאות ברשת גדל והפתרונות שאמורים לסייע לחברות להימנע מהם. הבעיה היא שלא תמיד הם יכולים לזהות את כל ההונאות, ולפעמים לקוחות לגיטימיים מזוהים בתור מבצעי הונאה פוטנציאלית. לקוח שימנעו ממנו לרכוש פעם אחת, לא יחזור לפעם שניה.

Forter פיתחה מערכת אוטונומית שמסוגלת לקבוע בתוך פחות משנייה האם לקוח הוא לקוח לגיטימי, או ניסיון הונאה כלשהו, ולא רק בתהליך התשלום, אלא הרבה לפניו. בין היתר, הפלטפורמה יוצרת סוג של רשת מחוברת מכלל הסוחרים שמשתמשים בה, ומחקרים ומודלים חזויים של הונאה, כי לזהות תהליכים בזמן אמת. כיום, החברה מדווחת כי הפלטפורמה שלה מגנה על יותר מ-800 מיליון קונים, והיקף העיסקאות בה עומד על יותר מ-200 מיליארד דולר.


מחירון ההאקרים נחשף: כמה שווה טביעת האצבע והדרכון של כולנו?


רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? ללוח מיתוג המעסיק גיקטיים אינסיידר לחצו כאן >

יותר מ-85% טעויות בזיהוי של לקוחות טובים

בשיחה עם גיקטיים מספר לירון דמרי, מייסד שותף ונשיא החברה, כי הקורונה הובילה קמעונאים רבים לזירות המסחר האלקטרוניות, מה שהוביל לעלייה של פי 7 בלקוחות חדשים שהצטרפו לחגיגות הקניות ברשת. “כתוצאה מכך, חלה עלייה ניכרת במספר העסקאות של קונים לגיטימיים שנדחו או התעכבו אצל הסוחר. אני מעריכים כי מעל 85% מעסקאות המסחר האלקטרוני שנדחות הן בעצם טעויות בזיהוי של לקוחות טובים”.

“הצמיחה שחווינו השנה מאפשרת לנו להשקיע יותר בפלטפורמה שלנו ולהשפיע באופן יותר משמעותי על לקוחותינו ושותפינו. נמשיך להיות חברה עצמאית ולהגדיל את טביעת הרגל שלנו במערכת האקולוגית של ענף המסחר”, אומר מיכאל רייטבלט, מנכ”ל ומייסד שותף בפורטר. בין היתר, הפלטפורמה של פורטר משמשת כבר ענקיות כמו ASOS, OnePlus, הוגו בוס, Adobe ועוד.

Forter הוקמה ב-2013 ע”י אלון שמש, לירון דמרי, ומיכאל רייטבלט, ויחד עם סבב הגיוס הנוכחי מסתכמים גיוסיה מאז הקמתה ב-225 מיליון דולר. הגיוס האחרון הושלם בסוף 2018, אז גייסה 50 מיליון דולר, בין היתר מסיילספורס.

 

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

1 תגובה על "חד קרן נולד: Forter גייסה 125 מיליון דולר לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
הלו הלו
Guest

סחטיין, עלו והצליחו.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: