האזינו: כיצד גייסה פורטר 3.5 מיליון דולר מסקויה באמצעות מצגת בלבד

כיצד גייס מיכאל רייטבלט, מנכ”ל פורטר, 3.5 מליון דולר מסקויה, אחת מקרנות הון הסיכון המובילות בעולם, באמצעות מצגת בלבד. האזינו לפודקסט החדש של ”השבוע”

pic1

בשנים האחרונות נדמה שהדרך העיקרית לגייס כסף ממשקיעים, במיוחד כשמדובר בקרנות הון סיכון, עוברת דרך “הוכחת Traction” – בעצם להוכיח, על ידי לקוחות אמיתיים וגדילה, שהסטארטאפ שלכם בנה מוצר שפותר בעיה אמיתית לשוק גדול, ושכל מה שהוא עכשיו צריך זה כסף כדי לגדול, ומהר. לכן הסיפור של מיכאל רייטבלט, מנכ”ל פורטר, המספקת פתרון anti-fraud לסוחרי אינטרנט, מעניין במיוחד.

מיכאל בעצם הצליח לעבור משלב הרעיון ל-Round A ולגייס 3.5 מליון דולר מסקויה על בסיס מצגת בלבד, ללא מוצר וללא לקוחות.

איך הוא עשה את זה? בכנות, זה פשוט הפיצ’ הכי טוב ששמעתי בחיים. כיזם, למדתי ממנו המון. לדוגמא, מעולם לא שמעתי הסבר כל כך טוב ועמוק על שוק האשראי, על השחקנים בשוק ועל הבעיות שבו. בנוסף, מיכאל לא רק מכיר את השוק היטב אלא הקים צוות של יוצאי פייפאל ו-fraud sciences בעלי מומחיות עולמית בתחום.

בעצם מיכאל אמר ״we’ve done it once and we can do it again״. לפני שבועיים התבשרנו שפורטר גייסה 15 מליון דולר נוספים והיא מרחיבה את הפעילות שלה.

האזינו לריאיון עם מיכאל רייטבלט בפודקסט ״השבוע״:

להאזנה לכל הפרקים של פודקאסט “השבוע” ולמעקב אחר הפודקאסט

השבוע

״השבוע״ מאת דויד כץ ואיתן לויט - פודקאסט שבועי על סטארטאפים שבו דויד ואיתן (שני יזמים) מדברים עם יזמים אחרים וביניהם על כל מה שמעניין יזמים - גיוס כסף, כלים שימושיים, עקרונות ומוצרים אחרים.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: