חברת Folloze גייסה 11 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי רוצה להפוך את תהליך המכירה לקצת פחות מעיק, ומותאם אישית עבור כל לקוח פוטנציאלי. בנוסף, גייסו כספים גם Tonkean שרוצה להכניס קצת אוטומציה ליום העבודה שלכם ו-CASTOR שבודקת האם שווה לייצר מוצר מסוים בהדפסת תלת מימד

folloze

מקור: Folloze

הסטארטאפ הישראלי Folloze מפתח פלפטורמת שיווק ומכירות ייעודית ל-B2B שמטרה להפוך את תהליך המכירה לקצת פחות מעיק, ומותאם אישית עבור כל לקוח פוטנציאלי. כעת, מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס B של 11 מיליון דולר בהובלת BGV ובהשתתפות SVB, Grayhawk Ventures, Cervin Ventures ו-Grayhawk Ventures. ביחד עם הגיוס הנוכחי, סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה מתקרב ל-30 מיליון דולר.

״לוח פינטרסט״ לכל לקוח

ב-Folloze (פולווז) הבינו ששיטות שיווק ומכירה במאסה, כמו שליחה של ניוזלטרים או הודעות פרסומיות לרשימה ענקית של משתמשים – היא כבר לא ממש רלוונטית ויעילה כמו פעם. סביר להניח שגם תיבת המייל שלכם מופצצת באינספור הודעות ופרסומות שאתם בכלל לא טורחים לפתוח, ולמרות שסביר להניח שהמיילים הללו עברו ״A/B Testing״, עדיין מדובר בשיטת אוטומטית ומיושנת שפשוט לא עושה את העבודה יותר.

כאן נכנסת לתמונה Folloze, שהולכת על הכיוון השני ומציעה פלפטורמה ששמה דגש על התאמה אישית פר לקוח. החברה פיתחה פלטפורמה ליצירה ושיתוף של “לוחות תוכן” מעוצבים ומותאמים אישית פר לקוח שניתנים להכנה בשניות. לוחות אלו ניתנים ליצירה הן מתבניות מוכנות והן מחומרים קיימים כמו קובצי PDF, מצגות, לינקים וסרטוני וידאו, והם מורכבים גם ממידע אנליטי ודאטה על המשתמש המגיע ממגוון מקורות, הכל – כדי לוודא שהתוכן השיווקי ישלח בצורה הידידותית והמשתלמת ביותר עבור שני הצדדים.

Folloze הוקמה ב-2013 על ידי איתי בק, דיוויד ברוטמן וצביקה מנחמי והיא פועלת כיום ממרכז הפיתוח שברמת גן ומסניף נוסף שבסן מטאו, קליפורניה. בין לקוחות החברה ניתן למנות את Autodesk, Cisco, Microsoft ו-Oracle.

ימים עמוסים בהייטק הישראלי

במקביל ל-Folloze, שתי חברות סטארטאפ ישראליות נוספות הודיעו כי השלימו לאחרונה גם הן סבב גיוס; הראשונה היא CASTOR, אשר גייסה 2 מיליון דולר מ- JIHTV, מקרן ההון סיכון של אוניברסיטת תל אביב TAU Ventures ויצרנית הכימיקלים Evonik. החברה פיתחה תוכנה המסייעת ליצרנים להחליט האם שווה להם לייצר מוצר מסוים בהדפסה בתלת מימד, או לחילופין להיצמד לשיטות ייצור מסורתיות יותר.

גם חברת Tonkean חשפה לאחרונה כי גייסה 7.2 מיליון דולר נוספים, מה שמעמיד את סך ההשקעות בה מאז הקמתה ב-2015 על כ-10 מיליון דולר. החברה רוצה לעזור לחברות וארגונים לייעל תהליכים באמצעות הטמעת אוטומציה לתהליכים ומשימות שלרוב מתבצעים באופן ידני – כמו למשל מילוי דוח נוכחות באופן יומיומי. נכון שמדובר בפעולה יחסית זניחה ולא כזו שדורשת מאמץ כביר, אבל כמה מכם זוכרים למלא את דוח הנוכחות באופן יומיומי, ולא בדיעבד?

״הפלטפורמה מאפשרת לצוותי תפעול לייצר רובוטי תוכנה, בצורה פשוטה ובלי כתיבת קוד, המטפלים בצורה אוטומטית במעבר מידע בין מערכות שונות, מעקב ותיאום של משימות ואישורים עם אנשים, יצירת דוחות ומשימות ידניות דומות״, הסביר לגיקטיים שגיא אליהו, מייסד משותף ומנכ״ל החברה. דוגמאות לשימושים נוספים ברובוטים של החברה יכולים להיות אסקלציה של בקשה של לקוח בין צוותים, אישור חוזים בין צוות מכירות לצוות המשפטי, או מעקב ואף נדנוד אחרי משימות.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: