חברה אמריקאית רוכשת במיליוני דולרים את הסטארטאפ הישראלי Fixel

הסטארטאפ הישראלי פיתח מערכת המדרגת את פעילות הגולשים ומאפשרת למפרסמים להתאים את מאמצי השיווק שלהם בהתאם. פיקסל תהפוך לחברת בת של LOGIQ האמריקאית

מקור: Fixel

הסטארטאפ הישראלי Fixel, המפתח מערכת המנתחת פעילות משתמשים עבור מפרסמים, הודיע היום (ה’) על כך שנרכש ע”י חברת ה-E-commerce האמריקאית LOGIQ (לשעבר Weyland Tech). סכום העסקה לא נחשף על ידי החברות, אולם מוערך בכמה מיליוני דולרים.

לתת ציון למשתמשים – ולפרסם בהתאם

המערכת של Fixel מזהה את המשתמשים באתרים השונים שבהם היא מוטמעת ויודעת לתת להם ציון על סמך הפעולות שהם עושים בזמן הגלישה. הציון שניתן לגולשים נע על סקאלה פשוטה (הנע בין מעורבות אפסית, בסיסית, בינונית וגבוהה) ונותן למפרסמים את היכולת לבחור באיזו אסטרטגיה הם רוצים להשתמש כדי לפרסם – על פי ציון הגולשים.

בפיקסל אומרים כי המערכת שיצרו מבוססת בינה מלאכותית ומתממשקת עם מערכות הפרסום הקיימות כיום, כמו אלו של הרשתות החברתיות, גוגל, אאוטבריין, טאבולה ועוד. כך חוסכת החברה מלקוחותיה את צורך בלמידת מערכת חדשה, אלא רק להתממשק עם המערכת הקיימת של פיקסל.

הדר שפיבק, ה-CTO של פיקסל, אמר בשיחה עם גיקטיים כי המערכת שפיתחו בחברה אוספת בין 40 ל-60 פרמטרים על כל מבקר באתר שבו היא רצה ומזינה אותם לתוך אלגוריתם שפיתחו. החברה יוצרת פרופילים מסוימים למשתמשים – לדוגמה על פי מיקום גאוגרפי או שעה ביום שבה הוא פעיל ונעזרת במידע זה לקביעת הציון למשתמשים חדשים בעלי פרמטרים זהים. לדבריו, תהליך ה-Onboarding של האלגוריתם שיצרו מהיר בהרבה מהכלים של גוגל, לדוגמה, כשתוך כ-48 שעות ריצה באתר הוא יכול לספק ללקוחות Fixel תובנות על משתמשים.

המערכת של פיקסל עובדת אך ורק על מידע השייך למפרסמים, ולא משתפת אותו ביניהם (מידע “צד ראשון”). בנוסף אומרים בחברה כי הם רוצים לסייע לאותם מפרסמים להתמודד עם פרסום ממוקד ללקוחות רלוונטיים תוך שמירה על הנחיות הפרטיות הרגולטוריות (כמו ה-GDPR) ושינויים שנעשו בדפדפנים עצמם, כמו העובדה ש-Chrome יפסיק לתמוך בקוקיז צד ג’.

מנכ”ל החברה ואחד ממייסדיה, אתגר שפיבק, התייחס לרכישה ואמר: “החיבור עם Loqiq יאפשר לנו לגדול בצורה אקספוננציאלית בטווח הקרוב, הן דרך החיבור עם לקוחות Logiq והן דרך תוספת משאבי כח האדם האיכותי שכבר נמצא ב Logiq”. שפיבק אמר כי החברה תהפוך לחברת בת של LOGIQ.

Fixel נוסדה ב-2017 על ידי האחים אתגר והדר שפיבק (ה-CEO וה-CTO של החברה) ואלעד לוי. החברה השתתפה בעבר באקסלרטורים ICONYC ו-TechStars וגייסה בשנה שעברה מהקרנות Intango Ventures, Right Side Capital Management ו-Chicago Early Growth Ventures – אך סכום הגיוס לא פורסם. משרדי החברה נמצאים בתל אביב.

כל העדכונים מחכים לכם בערוץ הטלגרם של גיקטיים כל העדכונים מחכים לכם בערוץ הטלגרם של גיקטיים להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

1 תגובה על "חברה אמריקאית רוכשת במיליוני דולרים את הסטארטאפ הישראלי Fixel"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
תומר
Guest

חברה של אלופים, כל הכבוד!!!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: