Fiverr הישראלית מכפילה במאה

Fiverr הישראלית משדרגת את האתר והשירות, ולצד עיצוב ויזואלי משופר תאפשר למשתמשים להציע שירותים תמורת סכומים הנעים עד 500 דולרים

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת Fiverr הישראלית, שהייתה ידועה עד היום בכך שאפשרה למשתמשים להציע או לרכוש שירותים (Gigs בשפת האתר) במחיר קבוע של חמישה דולרים, החליטה להעלות את הרף ולהציע עבודות במחירים גבוהים משמעותית. במסגרת השדרוג החדש של האתר, תאפשר החברה להציע ולרכוש שירותים בעלות הנעה מחמישה ועד 500 דולרים, בהתאם למוצר או השירות המבוקשים.

לצד החידוש בתמחור אותו יכולים להציע מספקי השירותים, מציגה החברה גם עיצוב מחודש ששם דגש על וויזואליות ונוחות שימוש, ומדובר על שיפור משמעותי לעומת תצוגת הטבלאות שהייתה קיימת עד היום באתר. כעת, יוכלו המשתמשים לקבל מידע רלוונטי בצורה מהירה וישירה יותר, כבר מעמוד ההצעות הראשי, מה שיהפוך את תהליך הרכישה או המכירה למהנה הרבה יותר.

מוכרים, רוכשים, וכולם מרוויחים

העיצוב החדש כולל Marketplace משודרג, בו יוכלו הרוכשים לזכות בשקיפות גדולה יותר בנוגע למוכרים, הכוללת את הדירוג שלהם, זמני המשלוח לשירותים השונים שמציעים, רמת ההיענות ועוד. עבור מספקי השירותים, תציע החברה פיצ’ר חדש בשם Mission Control, שיעזור להם לעקוב ולנהל את המשימות המרובות אותן עליהם להשלים, לעקוב אחר הרווחים וההוצאות שלהם ואף לגשת לאנליטיקות על טרנדיים חודשיים, תעריפי ביטול, דמוגרפיות שונות על הרוכשים ועוד. החברה אף תיידע את המוכרים מתי הזמן המתאים לקדם את העסק, במטרה להגיע אל קהל לקוחות גדול ומשמעותי יותר, ובכך למעשה להרוויח הרבה יותר.

אחד מהדגשים העיקריים בכל הנוגע לעיצוב החדש, הוא “Single-page Workflow”. כלומר, במקום לעבור בין כמה וכמה מסכים במטרה למצוא את העסקה המשלמת ביותר או להציע את הסכום האידיאלי בתחום, כל המידע שהרוכשים והמוכרים צריכים מוצג בפניהם, בדף אחד מעוצב ונקי. המידע הרלוונטי מתעדכן בזמן אמת ואינו דורש רענון ידני של הדף. בהתחשב בסכומים הגבוהים שעתידים להגיע לפלטפורמה עם השקתה, מדובר על רכיב חשוב עבור שני הצדדים, שיעזור להם לקבל מושג כמה הם צריכים לגבות או לשלם עבור השירותים השונים.

למעשה, באמצעות השדרוג של האתר פייבר פותח את שעריו לאמנים, מפתחים ובעלי מקצועות שונים ברמה בינונית וגבוהה שיכולים לגבות סכום מתאים והוגן עבור שירותיהם, מבלי לבקש מהרוכשים לבצע הזמנות מרובות או לרכוש “תוספים” בכדי להגיע לסכום המתאים להם. כמובן שלצד השיפורים השונים תציע החברה תמיכה מלאה במשתמשי הדסקטופ והמובייל, שיוכלו להמשיך את העבודה בצורה חלקה בכל הפלטפורמות.

מיכה קאופמן, מייסד שותף ומנכ”ל החברה הסביר כי פייבר החדש הוא השתקפות של המעבר ממודל עבודה מיושן, אל היזם או היזמות החדשה. כבר עכשיו החברה רואה מספר רב של משתמשים הרוכשים בתים, מכוניות ואפילו מחזירים הלוואות באמצעות הכסף המתקבל דרך האתר, כך שקפיצת המדרגה במחיר צפויה להתקבל בברכה עבור שני הצדדים.

בראיון לניוזגיק הסביר שי וינינגר כי השדרוג הנוכחי הינו עוד שלב בהתפתחותה של החברה, שהגיע מהמשתמשים עצמם, וספציפית מהרוכשים. הרוכשים בפלטפורמה הם אלה שדחפו לעבודות ושירותים גדולים, איכותיים ומקצועיים הרבה יותר מאלה שהיו קיימים עד היום, ופייבר לאט לאט משחררת את הסכר ונותנת להם את מבוקשם. בכל הנוגע לאתר עצמו, שי מרחיב כי החברה בנתה מחדש את הפלטפורמה במטרה לתמוך בשפות נוספות מלבד אנגלית, כך שבעתיד הקרוב יוכלו משתמשים מכל העולם, גם מישראל, לרכוש ולמכור שירותים בשפת האם שלהם.

דף הבית המחודש. מקור: יח"צ

דף הבית המחודש. מקור: יח”צ

ממציאה את השוק מחדש

פייבר נוסדה ב-2010 במטרה להמציא מחדש את הדרך שבה המשתמשים עובדים, באמצעות הצגת פלטפורמה המתאימה בין היכולות של המשתמשים לדרישה הקיימת להם בשוק. אין ספק שהחברה הצליחה להכניס לתודעה העולמית את שוק ה-Micro-Services – שוק של שירותים וירטואליים במחירים נמוכים במיוחד. נכון להיום האתר מציע כ-1.7 מיליון שירותים (גיגס) ב-120 קטגוריות שונות, ומונה מיליוני משתמשים הפרוסים על פני 200 מדינות שונות.

באתר ניתן למצוא מגוון רחב של שירותים הנעים החל מבניית אתרים, עיצוב, תרגום, שירה, ריקוד ועד משתמשים המציעים להגיד לכם בכל בוקר כמה אתם נהדרים, במשך 5 ימים שלמים. היתרון של פייבר הוא בכך שמושך אליו משתמשים בכל הגילאים עם מגוון רחב של תחומי עניין ויכולות, כך שמהווה פתרון עבור כל מי שמחפש מוצר או שירות שיסופקו בצורה מהירה, במחיר מינימלי או הוגן.

העיצוב והשדרוג של האתר החלו להתגלגל וצפויים להגיע במהלך השבועות הקרובים, כאשר פייבר מציעה אפשרות להרשם “להצצה מוקדמת” ישירות באתר הבית שלה, כאשר המשתמשים הראשוניים צפויים לקבל את העיצוב החדש כבר במהלך הימים הקרובים.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

3 תגובות על "Fiverr הישראלית מכפילה במאה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
חיים
Guest

חבל, היתה להם נישה שהם שלטו בה ביד רמה, והיו גם ריווחיים לדעתי. לא ברור למה לגדול ולהכנס למלחמה מול האתרים הגדולים לפרילנסרים.

רם
Guest

אתרים כאלה של פרילאנסרים יש בלי סוף.
הרעיון הגדול של פייבר היה שידוע מראש למה מצפים כשנכנסים לאתר – אין מקח, אין צורך לחפש הצעות ולהשוות – הכל פשוט.

עכשיו זה הולך לאיבוד.

סימפאטיקו
Guest

אתם מניחים הנחה שגויה.
שכל מי שמכר עד כה ב 5$ יפסיק להציע מוצרים במחיר זה.

אל תשכחו – לקוחות ימשיכו לחפש מוצרים לפי מחיר, וגם מוכרים ימשיכו להתחרות זה בזה באמצעות מחיר.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: