4 יתרונות שיש לניוזלטר להציע לכם

ניוזלטרים מלווים אותנו כבר תקופה ארוכה ועדיין מציעים יתרונות רבים גם בעולם שבו מובייל תופס תפקיד הולך וגובר בחיינו

newsletter shutterstock

הפוסט נכתב על ידי רון רבינוביץ’, מנהל שיווק חברת אקטיב טרייל דיוור אלקטרוני.

דיוור בדואר אלקטרוני היא אחת מטכניקות השיווק העתיקות ביותר של הרשת והרעיון לשווק מוצרים או שירותים דרך הדואר האלקטרוני התחיל עוד הרבה לפני שמישהו חשב על לייקים או שיתופים. ולמרות זאת, עדיין מדובר בשיטת שיווק אפקטיבית ביותר העומדת בהצלחה במבחן הזמן. אם כך – מהן הסיבות שהופכות את הדיוור האלקטרוני לאפקטיבי ומשפיע כל כך?

1. החזר גבוה על ההשקעה ויכולות ניתוח מתקדמות

בניגוד לשיטות פרסום אחרות בהן יש הרבה מאוד עלויות נסתרות שעלולות בסופו של דבר להקפיץ את מחיר הקמפיין, דיוור אלקטרוני מתומחר בדרך כלל לפי מספר הנמענים המקסימאלי, כך שאתם יודעים בדיוק מהי העלות החודשית שלכם. באופן זה קל לכם יותר לתכנן את הזמן והמשאבים שאתם משקיעים בכתיבה והפצה של הדיוור ולכן ההחזר שתקבלו על ההשקעה יהיה אופטימלי.

יתרה מזאת, באמצעות מערכות מתקדמות למעקב ומדידת תוצאות, תוכלו לדעת בדיוק כמה גולשים פתחו את ההודעה, כמה מהם לחצו על הקישור חזרה אל האתר שלכם ואפילו מילאו את היעד אותו הגדרתם מראש (לדוגמה, שלחו טופס יצירת קשר או הזמינו מוצר במבצע עונתי). ככל שתעמיקו בניתוח והפקת לקחים מהדיוורים הקודמים שלכם, כך תוכלו לבצע אופטימיזציה טובה יותר לדיוורים הבאים שלכם ולהגדיל את שיעורי ההמרה.

על פי סקר שביצעה חברת StrongView כ-52% ממנהלי השיווק טענו כי התקציב שהם מפנים לערוץ הדיוור האלקטרוני עלה ב 2014 לעומת השנה הקודמת (2013), מה שהציב את ערוץ הדיוור האלקטרוני כערוץ השיווק שהכי הרבה מנהלי שיווק החליטו להגדיל את התקציב עבורו (בסקר נבדקו 11 ערוצי שיווק שונים).

2. חיזוק הקשר הקיים עם הלקוחות והעצמת המותג

דיוורים אלקטרונים הנשלחים על בסיס קבוע ומשתמשים בשורות נושא וכותרות מושכות, מחזקים את הקשר עם הלקוחות שחלק גדול מהם מחכים לקבל את העדכון השבועי או החודשי מכם (ניתן אף לתת לגולש עצמו לבחור באיזו תדירות לקבל את הדיוורים). יתר על כן, שילוב הלוגו ושימוש בשפה העיצובית של המותג שלכם, מחזקים אותו ואת המודעות אליו באופן משמעותי.

3. פילוח של רשימות הנמענים וייבוא רשימות ממקורות חיצונים

באמצעות פילוח רשימת הנמענים לפי גיל, מקום מגורים, היסטורית רכישות וגם רמת הפעילות בחודשים האחרונים (לדוגמה, רק הנמענים שפתחו אחוז גבוה מן הדיוורים הקודמים), תוכלו ליצור דיוורים ממוקדים ומפולחים במיוחד, ובכך להגדיל את אחוזי ההמרה. בנוסף לזאת, ניתן לייבא רשימות שלמות מקבצי אקסל או מקורות חיצונים כגון מסדי נתונים על מנת לקצר את הזמן הנדרש ליצירה של קבוצות מפולחות חדשות.

4. עיצוב עשיר והתאמה למובייל

מערכות מתקדמות לעיצוב ועריכת תוכן ההודעות עצמן לפני השליחה, מאפשרות ליצור דיוורים עם אלמנטים ויזואליים מרהיבים ולשמור על חזות אחידה למותג. בין היתר ניתן לשמור תבניות קיימות או לייבא תבניות ומסמכים מכלי האופיס, לערוך תמונות בזמן אמת, לבצע פניה אישית אל הנמען לפי הנתונים השמורים אודותיו במערכת ועוד.

בנוסף לזאת, מכיוון שגולשים רבים בודקים את הודעות הדואר האלקטרוני שלהם בזמן נסיעה, מרבית מערכות הדיוור המודרניות תומכות בעיצובים רספונסיבים המתאימים את עצמם לגודל המסך והרזולוציה של המכשיר באופן אוטומטי.

מחקרים אחרונים מראים שקרוב ל 50% מהאנשים בגילאים 20-50 בודקים את תיבת האימייל שלהם באופן קבוע מהמכשיר הנייד (מקור: Marketing Charts). נתונים אלה מסבירים את הצורך הצומח בדיוור רספונסיבי שנפתח בצורה אופטימאלית גם במכשירים ניידים.

קרדיט תמונה: newsletter via shutterstock

 

הכתבה בחסות אקטיב טרייל

אקטיב טרייל היא החברה הגדולה והמובילה בישראל לשיווק ודיוור אלקטרוני. אקטיב טרייל מציעה מענה One Stop Shop ללקוחות גדולים וקטנים כאחד, הכולל מערכת דיוור רב לשונית וקלה לשימוש, שירותי שליחת הודעות סמס, מערכת לבניית דפי נחיתה, פרסום סקרים ברשת ועוד מגוון שירותים שיעזרו להזניק את תוצאות העסק שלכם. עם רמת עבירות גבוהה במיוחד, שירות ותמיכה מקצועיים ומגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים אקטיב טרייל משרתת חברות ומותגים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם בענפי המסחר האלקטרוני, הקמעונאות, העיתונות, המדיה, התיירות, התוכנה, האופנה והפיננסיים.

Avatar

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

1 תגובה על "4 יתרונות שיש לניוזלטר להציע לכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מדוור ישיר
Guest

תתחילו ב- mailchimp לפני שאתם משלמים (יש שם 2000 מיילים חינם בחודש)

wpDiscuz

תגיות לכתבה: