FeedVisor הישראלית מגייסת 1.7 מיליון דולר [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית, המפתחת אלגוריתם תמחור אוטומטי לקמעונאים המבוססים על ה-Marketplace של אמאזון, מגייסת 1.7 מיליון דולרים.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חברת הסטארטאפ הישראלית FeedVisor, המפתחת פלטפורמת תמחור אלגוריתמית עבור קמעונאים מקוונים, הודיעה לפני זמן קצר על השלמת סבב גיוס בהיקף 1.7 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון JAL Ventures, בהשתתפות משקיעים נוספים שלקחו חלק בסבבי הגיוסים הקודמים של החברה – Oryzon Capital ו-Micro Angel Fund. במסגרת הסכם ההשקעה שנחתם, ג׳ושוע לוינברג (Joshua Levinberg), שותף מנהל ב-JAL Ventures ייצג את קרן ההון סיכון ויצטרף לדירקטוריון החברה מעתה והלאה.

מתמחור ידני של מוצרים לתמחור אוטומטי

חברת FeedVisor נוסדה בשנת 2011 על ידי ויקטור רוזנמן (מנכ״ל), יאיר מרגולין (CRO), ושמולי גולדברג (מנהל שיווק). בכוונת החברה להשתמש בכסף שגויס במסגרת הסבב הנוכחי בכדי להמשיך לפתח את המוצר ולהאיץ את הצמיחה הגלובאלית של FeedVisor באמצעות הגדלת פעילות המכירות והשיווק של החברה. ״אנחנו שמחים מאוד על האמון המתמשך שמוצג לנו על ידי המשקיעים והלקוחות שלנו״ סיפר ויקטור רונזמן, מנכ״ל ומייסד החברה. ״נמשיך לחדש, להביא ללקוחותינו את התמחור הטוב ביותר למוצרים שלהם ולפתח פתרונות בינה עסקית נוספים עבורם ועבור קמעונאים מקוונים״.

FeedVisor מציעה שירות תמחור אוטומטי של מוצרים, המבוסס על אלגוריתם למידה עצמי אשר מנתח באופן אוטומטי את הסביבה התחרותית של המוצר, את הביקוש שלו, את גמישות המחיר ומגוון גורמים נוספים בסופם מחשב את המחיר האופטימלי המלא של המוצר, בהתאם ליעדים העסקיים הספיציפיים של כל קמעונאי. בהמשך, FeedVisor ממשיכה להתאים את מחיר המוצר לשוק בכדי לשפר את העמדות של המוצר בכל זמן נתון ולנצל פגמים בשוק בכדי לייעל את רווחי הקמעונאי. הטכנולוגיה של FeedVisor מוגנת בפטנט ונמצאת בשימוש של מאות קמעונאים ברחבי העולם.

בהודעה רשמית לעיתונות שפרסמה החברה, נמסר כי על פי דיווח של חברת המחקר eMarketer באפריל 2013, כ-13 אחוזים מהקמעונאים ברחבי העולם מסתמכים על תמחור דינמי ו-54 אחוזים נוספים בוחנים את המעבר מתמחור ידני לתמחור אוטומטי. החברה הצהירה כי מאז השקת פתרון ה-SaaS שלה, הממוקד בעיקר לקמעונאים אשר מציעים את מרכולתם במסגרת פלטפורמת ה-Marketplace של אמאזון, הכנסות החברה צמחו בכ-800 אחוזים.

סרטון וידאו: הכירו את פתרון התמחור האוטומטי של FeedVisor

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

1 תגובה על "FeedVisor הישראלית מגייסת 1.7 מיליון דולר [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שמרית אור
Guest

עלוקה על הגב של אמזון. ייגמר כעלוקה מתה…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: