FeedBunny: ניהול חכם ואוטומטי של דף הפייסבוק העסקי [סטארטאפ]

אם עד עכשיו חיפשתם פתרון זול לניהול דף הפייסבוק לעסק שלכם ונתקלתם במאות פרילאנסרים הדורשים סכומים מופרזים והשקעה מרובה – הכירו את Feedbunny

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

הקמת דף לעסק בפייסבוק הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק והמכירה של עסקים, אפילו יותר מאתר אינטרנט ייעודי. בשנים האחרונות, מספר דפי הפייסבוק של בתי עסק, ואיתם גם מספר השירותים שמציעים ניהול של דפי פייסבוק, גדל משמעותית והפך לתעשייה שלמה, אך לרוב מדובר בכוח אדם יקר המתבטא בהוצאה חודשית גבוהה במיוחד.

את הבעיה הזו איתרה חברת הסטארטאפ הישראלית Feedbunny, אשר נוסדה באוגוסט 2012 על ידי חן חסון, המגיע מתחום הברים והמסעדנות, גיא גורדון, בעלים ומפתח עסקי בחברת גורדון טורס ומייסד חברת Onebill, אור משה, מייסד אתר “מיקרופון-הופעות חיות” ומייסד חברת “Estatya”, משה קמר ומירה פלד, יוצאי אמדוקס. פיד באני ממוקמת בהרצליה פיתוח ומעסיקה 10 עובדים.

One Stop Shop לניהול, שיווק ופרסום בפייסבוק

Feedbunny היא למעשה “One Stop Shop”, לדברי חסון, אשר בנויה ממגוון רחב של כלים ניהוליים, שיווקיים ופרסומיים לעסקים על גבי רשתות חברתיות. החל מכלים של תזמון פוסטים קדימה ועד בנייה אוטומטית של אפליקציות שיווקיות, כאשר הכל נעשה במעורבות מלאה של המשתמש. בעזרת הכלים של Feedbunny בעל העסק יכול לנהל את הדפים שלו בצורה יעילה ובמחיר משתלם, במקום לשכור שירותים של אחת מהחברות המתמחות בתחום, המוערכות בהוצאה של אלפי שקלים.

בין רשימת הכלים שמציע הכלי של Feedbunny, ניתן למצוא מגוון רחב של פיצ’רים המאפשרים לבעל העסק או המותג שליטה מלאה על דף הפייסבוק שלו. בין היתר, ניתן לתזמן פוסטים לפרסום בדף הפייסבוק, כולל שינוי ה-Cover Photo של בית העסק ליום ושעה ספציפיים, מה שנותן לדף העסק תחושה של דינאמיות ועדכניות, בשונה מהרבה דפי פייסבוק שנשארים עם אותה תמונת Cover ומרגישים סטטיים. לאחר התזמון, ניתן לצפות בכל הפוסטים המתוזמנים בלוח שנה מיוחד המציג את כל הפרטים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

פיצ’רים שימושיים נוספים הם דף צור קשר ומועדון חברים, אשר מאפשר לבעלי העסקים ליצור לעצמם מועדון חברים אישי המאפשר ללקוחות להזין פרטים על עצמם ולשלוח לבעל העסק, אשר מקבל את הכל ויכול לבצע ייצוא לטבלה מסודרת על המחשב. דף נחיתה בפייסבוק, המאפשר לבעל העסק להתאים הודעת דואר אלקטרוני עבור כל ערוץ בנפרד, ולדעת מאיזה ערוץ הגיעו הכניסות הגבוהות ביותר לדף.

בנוסף, ניתן לקבוע תהליך של Remarketing בגוגל, המאפשר לבעל העסק להשתמש בפיצ’ר ה-Adwords של גוגל ולשתול קובץ Cookie במחשב המשתמש בכדי שהפרסומות המוצגות ללקוח פוטנציאלי יציגו את המודעה של בעל העסק וישאירו אותו בתודעה של הלקוח, גם לאחר היציאה מדף הפייסבוק של העסק. בנוסף, ניתן לקבוע טאבים בדף הפייסבוק, בין היתר טאב המאפשר גלישה באתר העסק.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

כמו כן, ניתן ליצור דרך הפלטפורמה של Feedbunny קופונים וירטואליים בכדי ליצור אינטראקציה עם המשתמש ולקדם מכירות. כל קופון כמובן הוא חד ערכי ובעל מזהה ספציפי, כך שהוא אינו ניתן לזיוף. הקופונים עצמם נוצרים לזמן מוגבל ולכמות מוגבלת מראש, לבחירת בעל העסק. בכל רגע נתון הוא יכול לעקוב אחרי מכירות הקופונים ולקבל את הפרטים הנדרשים בנוגע ללקוחות הפוטנציאליים שהחליטו להוריד את הקופון. את כל הכלים באפליקציה, ניתן לתרגם לכל שפה, כך שעסקים העובדים עם לקוחות בינלאומיים יוכלו לפנות גם אליהם דרך דף הפייסבוק ללא קושי מיוחד.

אבל אני משתמש ב-Hootsuite ו-Hubspot

שאלתם מה בעצם ההבדל בין FeedBunny לפתרונות אחרים כגון Hootsuite או Hubspot? המחיר, בראש ובראשונה. פתרונות אחרים מציעים שירותים דומים תמורת מאות דולרים בחודש, כאשר החבילות שמציעים ב-FeedBunny נעות בין 55-90 שקלים בחודש. דבר נוסף, הוא שהמתחרות מתמקדות אך ורק בנישה של השיווק, בעוד החברה מתמקדת בשיווק, פרסום וניהול תחת פלטפורמה אחת.

נכון להיום, לדברי החברה, שעבדה עד עתה במימון עצמי ונמצאת בימים אלו בהליך של גיוס כספים ראשון שיאפשר לה להשקיע בשיווק ובפיתוח, לשדרג באופן קבוע את המערכת ולהיחשף לשווקים חדשים. FeedBunny כבר מצליחה לייצר הכנסות קבועות המגיעות בעיקר מישראל, ארה”ב, הונג קונג וסרי לנקה כאשר החברה נמצאת במשא ומתן לכניסה לשווקים נוספים בעולם. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את Lan-coupon – חברה לניהול ושיווק פלטפורמות אינטרנט מסרי לנקה, מלונות ברחבי העולם, מעבורות, קניונים, מסעדות, בתי קפה, חנויות מוצרים ועוד. לדברי החברה, נכון לעכשיו יותר מ-4,000 דפי פייסבוק מנוהלים על ידי האפליקציה הוובית של Feedbunny, שם מבטיחים בקרוב תמיכה גם ברשתות חברתיות נוספות כגון טוויטר.

גיא גורדון, מנכ”ל ומייסד החברה סיפר בריאיון לגיקטיים: “אנו מאמינים שלכל עסק מגיעה במה ראויה. בעולם שבו הכל נמדד בפרסום, ופרסום עולה לא מעט כסף, אירוני כיצד שימוש ברשתות חברתיות הפך להיות יקר כל כך. מנהל תוכן גובה מאות עד אלפי שקלים לחודש, אפליקציות ויראליות כמו מועדון חברים או קופונים עולות מאות עד אלפי שקלים. אנחנו חיים בעולם תחרותי מאוד, ולכן נדרש פתרון יעיל וזמין עבור כל אותם עשרות אלפי עסקים שאינם יכולים להרשות לעצמם תקציבי שיווק בגובה אלפי שקלים בחודש.”
אז נכון, עדיין יש מה לשפר בממשק הגרפי של החברה ונכון, ההתממשקות עם טוויטר ורשתות חברתיות אחרות עדיין חסרה, למרות שמדובר בפיצ’רים המתוכננים בגירסאות הבאות של השירות, אך עדיין שווה לפחות להתרשם מהשירות ב-14 הימים הראשונים הניתנים בחינם ולשפוט האם מדובר בפתרון האידיאלי עבור העסק שלכם לשיווק, פרסום וניהול דף הפייסבוק. בהצלחה!

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

12 תגובות על "FeedBunny: ניהול חכם ואוטומטי של דף הפייסבוק העסקי [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
צבי
Guest

UI איום ונורא

שם (חובה)
Guest

למה אתם לא כותבים [פרסומת] מעל הכתבה?
זה הרי ברור שכל הכתבה הזאת היא יח”צ אחד גדול.

“בעוד החברה מתמקדת בשיווק, פרסום וניהול תחת פלטפורמה אחת” – מה ההבדל בין שיווק לפרסום? ומה לא “ניהול” במה שהמתחרות עושות?
ורק לראות שבסוף החברה “מחפשת משקיעים” מעיד יפה מאוד שהכתבה הזאת נועדה כדי שהמשקיעים הפוטנציאלים יעשו חיפוש בגוגל ויגיעו לכאן.

ניוזגיק, או גיקטיים או מה שזה לא יהיה – אתם מאכזבים עם סוג כזה של כתבות.
אין לזה ערך חדשותי, אלא גימיקי ויח”צני. אוף!

עינב
Guest

מסכימה. מאכזב.

עופר
Guest

גם אני מסכים. גיקטיים, אני קורא את הכתבות באתר שלכם יום ביומו והן מצוינות; אבל אתם צריכים לשמור על רמה עיתונאית. בכתבה כגון זו שאינה אובייקטיבית אלא מוזמנת / יח”צ, אתם חייבים להיות שקופים ולומר זאת בכותרת.

שמרית אור
Guest

כתבה מלוקקת כמו כל מה שיש כאן, בלי שום גישה רצינית.
נראה שהיזמים כתבו בעצמם את הכתבה.
זה לא שונה בכתבות אחרות מהסוג הזה שמריחות בדיוק ככה.

מיקל
Guest

נכנסתי לאתר ונראה שהם נונתנים פיתרון יפה ומלא במחיר סביר
יצא לי לעבוד עם חברות אחרות והם לא נותנות את המגוון שמצאתי בחברה הזו

שם (חובה)
Guest

מיקל….תעשה טובה, זה לא אמין.

עופר
Guest

צריך לדעת איך להגיב מטעם, לנסות להיות פחות שקוף.

עידן
Guest

אני משתמש קבוע במערכת הנ”ל. מערכת מצוינת. נותנת מענה לכל מה שהצטרכתי עד כה. הייתי משלם אלפי שקלים בחודש “למנהלי דפים”, בדיוק אותם אנשים שמגיבים פה בערסיות.

קורא לכל בעל עסק לחפש אלטרנטיבות מעבר לתשלום חודשי וגבוה למנהלי פייסבוק.

עופר
Guest

“עידן” (או מי שלא תהיה). כל כך שקוף שאתה מטעם החברה הזאת… הרי רק עצם זה שקראת למגיבים הקודמים מגיבים “בערסיות”, כשהתגובות שלהם היו מאוד לעניין, לא מקללות ולא מתלהמות, מראה שבהכרח אתה מהחברה, כי אתה לוקח את הביקורת כל כך קשה.
ועל מה בכלל הביקורת? רק על זה שלא מצוין באופן שקוף שזוהי כתבה פרסומית. לא על עצם המוצר.
בבקשה מכם… אולי המוצר טוב (אני לא יודע, לא ניסיתי), אבל כל התגובות מטעם שלכם לא מוסיפות לו נקודות בכלל.

שם (חובה)
Guest

מסכים עם עופר.

אני לא “מנהל דפים”.
יש לי עמודים בפייסבוק, אני לא משתמש באף מוצר ולא מוכר את השירותים שלי. למעשה, אני לקוח (פוטנציאלי) שלך ואם זו ההתגוננות שלך מול התגובות (שבכלל לא קשורות למוצר, אלא לכתבה, לאתר) זה מעיד כמה כדאי לתת לך את הכסף שלי.

חן חסון
Guest
שלום לכולם, שמי חן ואני מייסד החברה. ראיתי את הביקורת שלכם ודבר ראשון – תודה. אנו כחברה מאמינים בביקורת ואנו נשמח לשמוע כל ביקורת מצידכם לגבי החברה שלנו והשירות שאנו נותנים. יש לציין, שאנו מודעים למה שאנו נותנים ומציעים ועומדים מאחורי זה לחלוטין. בקשר לכתבה, מטרת הכתבה הייתה לחשוף אותנו לקהל גדול יותר וגם לעניין אנשים רלוונטים לתחום שבו אנו מתעסקים. נוסיף שגם בין לקוחותנו הם מנהלי דפים ותוכן. הכתיבה לא נעשתה על ידנו או שולמה, אך כמו כל כתבה כמובן שראיינו אותנו ונתנו את האימפקט שלנו. אנו נשמח להיות בקשר עם כל אחד מהכותבים מעלה על מנת להעניק את… Read more »
wpDiscuz

תגיות לכתבה: