7ThingsMedia משקיעה ב-Fashion Traffic הישראלית [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית פונה בעיקר לשוק האופנה עם פתרון המאפשר לבעלי חנויות להגיע לבלוגים

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית Fashion Traffic, המפתחת פלטפורמה לקישור בין חנויות אופנה לבלוגרים ובעלי דעה ברשת הודיעה היום על גיוס השקעה מחברת 7ThingsMedia הבריטית. במסגרת ההשקעה, המוערכת במיליוני דולרים בודדים, 7ThingsMedia תרכוש למעשה חלק מהמניות מבעלי המניות הקיימים בחברה ותהפוך לחלק פעיל בהנהלת החברה.

לקשר בין חנויות אופנה ובלוגים

הפתרון שמפתחת Fashion Traffic, מציע לבעלי מותגים ולחנויות דרך חכמה להגיע אל קהל הנמצא בבלוגים דרך בלוגרים ובעלי דעה משפיעים, כאשר הוא מאפשר למשתמשים, בין היתר, לרכוש את המוצרים היישר מדף הבלוג. בכדי לעשות זאת, החברה מחזיקה בקשרים עם בלוגרים ובעלי דעה מובילים בתחום האופנה אשר נבחרו בקפידה ומשתמשים בפלטפורמה שפיתחה. הביצוע עצמו נעשה על ידי הפצת המוצרים על ידי בית האופנה או החנות לפלטפורמה של Fashion Traffic, כאשר משם הבלוגרים ובעלי הדעה יכולים לבחור במוצר המתאים לתפיסה של הבלוג שלהם מתוך פיד ויזואלי של מוצרים.

בלוגרים, אתרים ובעלי דעה משפיעים אחרים יכולים להשתמש בתמונות שמנפיקה החנות לפלטפורמה באופן חופשי בבלוג שלהם, כאשר לאחר מכן, בזמן שהקורא רואה סקירה על מוצרי אופנה, הוא יכול ללחוץ על אחד מהם ולהפוך מקושר באופן ישיר ומיידי לדף הקנייה באתר החברה. בכך, החברה מאפשרת לקוראים לקנות את המוצר באותו הרגע מבלי לחפש אותו בחנויות ובמקומות שונים באינטרנט.

כותבי התוכן יוכלו להרוויח כסף בדמות עמלה הנקבעת מראש על פי החנות, כאשר עמלה גבוהה יותר תמשוך יותר בלוגרים להפיץ את המוצרים בבלוג שלהם ולחשוף אותם לקהל רחב יותר. המודל העסקי של החברה מתבסס על תשלום חודשי עבור השימוש בשירות ואחוז קטן מכל מכירה שמתבצעת דרך הפלטפורמה המוטמעת באתרים.

תתרחב לשווקים הבינלאומיים

חברת Fashion Traffic הוקמה על ידי המייסדים חנן מעיין ושי רזניק ויושבת בתל אביב. בין לקוחותיה של החברה, ניתן למצוא מותגים מוכרים כמו ASOS, Farfetch.com, Forever21, ModCloth, Neiman Marcus ו-Yoox.com.

בהיותה לקוחה של Fashion Traffic, חברת 7ThingsMedia החליטו למעשה להיות מעורבים באופן עמוק יותר במוצר שמפתחת החברה ולהשפיע על הדרך שבה הוא יפותח בעתיד, כאשר הכסף שגויס לחברה ישמש אותה לצורך הקמה של משרדי מכירות בניו יורק ולונדון. כמו כן, הוסכם במסגרת ההשקעה כי כריס בישופ, מייסד ומנכ”ל 7ThingsMedia יוביל את הבורד של Fashion Traffic.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

1 תגובה על "7ThingsMedia משקיעה ב-Fashion Traffic הישראלית [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
בניית אתרים
Guest

הם הבינו את הפוטנציאל האדיר של השוק – ואת הכוח האמיתי של הבלוגים :)

wpDiscuz

תגיות לכתבה: