Fashioholic הישראלית מגייסת מיליון דולרים [גיוס]

Fashioholic, המייצרת משחקים בתחום האופנה שנועדו לחבר ישירות בין המותגים לצרכנים, משלימה סבב גיוס Seed בסך מיליון דולרים.

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית Fashioholic, המשלבת בין תחום האופנה, הרשתות החברתיות ואלמנט המשחקיות משלימה סבב גיוס Seed בסך מיליון דולרים שהובל על ידי מספר משקיעים פרטיים.

נישה חדשה בעולם הסטארטאפים

Fashioholic הישראלית ממתגת את עצמה כחברה המייצרת משחקי אופנה “רציניים”. כלומר, משחקים שנועד להעניק ערך מוסף למשתמשים מלבד בידור והנאה. לצד ההודעה על הגיוס משיקה החברה את המשחק החדש שלה, Fashion Eye, שמזמין את המשתמשים לבדוק את הידע שלהם בתחום האופנה.

במהלך המשחק, המשתמשים מוזמנים לבחור את הסטייל המועדף עליהם ובתמורה להבחן עד כמה הם מכירים או מבינים בו באמצעות מגוון שאלות. כך לדוגמה האפליקציה תציג למשתמש זוג נעליים ותבקש ממנו לבחור את היקר מביניהם, או לחילופין תבקש ממנו לנחש את טווח המחירים של כל דגם.

בכל הנוגע לפריטים המוצגים באפליקציה, כולם מבוססים על דגמים קיימים בחברות ומותגים ידועים כך שיש סיכוי סביר שתוכלו לזהות אותם מקטלוגים או תצוגות אופנה. האפליקציה עצמה מציעה ממשק נוח, מהיר וקל להבנה – ויהיה עליכם להרשם באמצעות כתובת המייל או חשבון הפייסבוק שלכם על מנת להנות ממנה בצורה המלאה.

המשתמשים מוזמנים לשחק נגד חבריהם על מנת לבדוק מי חובב האופנה המושבע, לקבל באדג’ים ככל שמתקדמים ועונים על יותר שאלות וכמובן להנות מהערך המוסף: טיפים הנוגעים לסטייל האופנה הנבחר, הצעות מיוחדות והנחות במגוון חנויות ואף אפשרות לשמור את הבגדים המוצגים בצד, או לרכוש אותם ישירות מהחנות. בעוד שהחברה מסבירה כי קהל היעד העיקרי של המשחק החדש הוא נשים, גם גברים המתעניינים או מבינים באופנה מוזמנים לנסות ולקחת חלק באתר.

חושבים גם על הפן העסקי

Fashioholic נוסדה ב-2010 על ידי אוהד גרינשפן ועמית מנה, ומונה כיום כ-10 עובדים היושבים במשרדי החברה ביוקנעם ובניו יורק. המטרה העיקרית של החברה היא לעזור למעצבים להגיע ללקוחות במובייל בצורה מעט שונה מאשר המודעות והבאנרים הקיימים כיום. באמצעות האפליקציה יכולה החברה לאסוף מידע על העדפותיו האופנתיות של המשתמש, וכך למעשה לחבר ישירות בין המעצב למשתמש שככל הנראה יהיה מעוניין לרכוש את מוצריו.

בסופו של דבר, החברה מקווה כי האפליקציה הנוכחית תהפוך להיות ערוץ שיווק עבור המותגים, שיוכלו להציע אינטרקציה גבוהה ורכישה מהירה למשתמשים חובבי האופנה. לצד אפליקציית Fashion Eye החברה עובדת על ייצור משחקים ואפליקציות המיועדים למותגים ספצייפים, כאשר אלה יוכלו לשווק אותם תחת שמם ולהציע שימושיות דומה – עבור המותג הספציפי שלהם.

להורדת האפליקציה לאנדרואידלהורדת האפליקציה ל-iOS.

וידאו: Fashion Eye: Game Play Video

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "Fashioholic הישראלית מגייסת מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שמרית אור
Guest

טייסות חלל בלי רישיון

wpDiscuz

תגיות לכתבה: