פיצ׳ר ה-Instant Articles של פייסבוק הגיע לוורדפרס

פלאגין חדש וחינמי יאפשר למיליוני משתמשי וורדפרס לקחת חלק בפורמט הפרסום החדש של פייסבוק Instant articles

כך יראה מאמר שנוצר באמצעות הפלאגין

כך יראה מאמר שנוצר באמצעות הפלאגין

פייסבוק ו-Automattic, חברת האם של WordPress, מציגות שיתוף פעולה שיאפשר למיליוני האנשים שעושים שימוש בוורדפרס (משהו כמו 25% מהאתרים ברשת מבוססים על פלטפורמה זו) להציג את התוכן שלהם ישירות בפייסבוק באמצעות פיצ׳ר ה-Instant Articles. אחרי שפייסבוק עבדה עם קבוצה מצומצמת של אתרים כדי לבדוק את התוסף, הפיצ׳ר החדש יהיה זמין לכל מי שיחפוץ בכך (אתרים קטנים כגדולים ובכל מקום בעולם) החל מה-12 באפריל.

זמן זה כסף

מטרתו של פיצ׳ר ה-Instant Articles היא לאפשר למשתמשי פייסבוק להתעדכן ולקרוא חדשות מבלי שיצטרכו לעזוב חלילה את הרשת החברתית. כלומר, בניגוד למקובל עד כה לפיו מפיצים לינק חיצוני בפייסבוק אל התוכן הרלוונטי, הפיצ’ר החדש יציג את התוכן בתוך פייסבוק. בסופו של דבר התכנון של פייסבוק הוא להסיר את פורמט הפרסומות הקיים כרגע באתר ובמקום זאת לשלב את המודעות כחלק אינטגרלי בעמוד המאמר, בדומה לפורמט הפרסום בעיתונים מודפסים.

בפייסבוק מדגישים כי פיצ׳ר המאמרים המיידים נועד לפתור את סוגיית זמני הטעינה האיטיים באינטרנט הסלולרי, וביכולתו לטעון תכנים באנדרואיד ואייפון במהירות גבוהה עד פי 10 מטעינה סטנדרטית של מאמרים המפנים לאתר חיצוני. כאמור וורדפרס ופייסבוק חברו יחד, וחברת האם Automattic מתכננת לשחרר את התוסף החדש כאופציה חינמית עבור כלל משמשי וורדפרס בדיוק בזמן לקראת ההשקה המתכוננת באפריל.

פלאגין המאמרים החדש יכלול בתוכו סט מובנה של כלים אינטראקטיביים הכוללים הפעלה אוטומטית של וידאו ו-Tap to zoom בגלריית תמונות, כדי להפוך את חווית המשתמש לאינטואיטיבית הרבה יותר. משתמשים שעושים שימוש בתבניות סטנדרטיות יוכלו להפעיל את התוסף באופן מיידי, אך בלוגים ׳משוכללים׳ יותר המותאמים אישית, עשויים להידרש ולהרחיב את התוסף כדי לתמוך בתכונות נוספות. התוסף עצמו מבוסס קוד פתוח, כך שקהילת המפתחים מוזמנת לתרום ולשפר אותו.

46% מהמודעות מתפרסמות לקהל יעד לא רלוונטי

ממידע של פייסבוק, 46% מהמודעות מתפרסמות לקהל יעד לא רלוונטי דמוגרפית, כך שקרוב ל-40 מיליארד דולר שהושקעו במודעות, פורסמו לקהלי יעד ואנשים לא נכונים, ואף אחד לא מודע לכך. אמש (ב׳) הציגה פייסבוק את אטלס, כלי חדש שנועד לשדרג את חווית השימוש בפלטפורמה עבור מפרסמים. מדובר בפלטפורמה המהווה כלי מדידה מבוסס אנשים ופרסום מודעות הרלוונטית עבור המפרסמים בפייסבוק. תכליתה היא להקל את השימוש עבור מפרסמים ולאפשר להם למדוד האם המודעות הדיגיטליות שלהם מספקות ערך – און ליין ואוף ליין. כלומר, כלי מדידה חדש יאפשר לקשר מכירות שבוצעו באופן פיזי בבית העסק, כדי להבין בתוך דקות אם המודעות המקוונות שפורסמו הן אלו שהשפיעו על הרכישות בחנות בפועל, ולהקנות את ׳הקרדיט׳ המגיע להן. כמו כן, אטלס מאפשרת למשווקים לספק ערך מוסף באמצעות פרסום מודעות וידאו, פורמט שביכולתו להניב תוצאות טובות יותר פי 7 מאשר מודעת באנר סטטית.  

atlas

מקור: Atlas

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: