חדש: פייסבוק יקשיב ויזהה באופן אוטומטי מה אתם עושים, וישתף את זה בסטטוס

הרשת החברתית תעשה שימוש במיקרופון של הסמארטפון שלכם (באישור שלכם כמובן) ותדע לאיזה שיר אתם מקשיבים, באיזו סדרה או סרט אתם צופים ותשתף את זה באופן אוטומטי בעדכון הסטטוס הבא שלכם.

צילום מסך

צילום מסך

בהמשך למאמציה של פייסבוק לגוון את תוכן עדכוני הסטטוס שלה, ולהפוך אותו לאיכותי יותר השיקה הרשת החברתית דרך חדשה לעזור למשתמשים לשתף את מה שהם עושים באותו הרגע עם משתמשים אחרים. עד עכשיו, במידה ורציתם לשתף פעולות שונות כמו האזנה לשיר מסויים, צפייה בתכנית טלוויזיה מסויימת או בסרט, הייתם יכולים לעשות זאת על ידי בחירה ידנית של שם הסרט. כעת, פייסבוק תאזין למה שאתם עושים דרך המיקרופון המובנה במכשיר, תזהה את התוכן ותסמן אותו באופן אוטומטי בעדכון הסטטוס שלכם.

תלמד טוב יותר מה אתם עושים – ותעשה מזה כסף

חשוב לציין, כי הפיצ׳ר החדש יהיה כבוי כברירת המחדל, והמשתמשים יצטרכו להפעיל אותו בכדי לאפשר לפייסבוק להאזין לכמעט כל מה שהם עושים בחיים הפרטיים שלהם. כאשר התכונה תהיה מופעלת, סמל של אודיו יוצג בעת הקלדת סטטוסים חדשים, כאשר פייסבוק תתריע בפניכם כאשר היא הצליחה למצוא התאמה לשיר, תכנית טלוויזיה, סרט וכד׳. בכדי לתת לחברים שלכם מושג לאיזה מוזיקה את מקשיבים, פייסבוק אף תשתף 30 שניות של השיר עם החברים שלכם (באמצעות שיתוף פעולה עם שירותי הזרמת המוזיקה Spotify ו-Deezer) וכאשר היא תזהה באיזו סדרה אתם שקועים, היא תציג את שם הסדרה, העונה והפרק בו אתם צופים כרגע.

קרדיט תמונה: פייסבוק

קרדיט תמונה: פייסבוק

התכונה החדשה באה להתחרות בעיקר בטוויטר, אשר מהווה במה גדולה לאנשים שרוצים לשתף עדכוני סטטוס רגעיים על רגשות אותם הם חווים בעת צפייה בתוכניות טלוויזיה, סדרות וסרטים וכמובן האזנה למוזיקה – כאשר אתם מגלים שיר חדש בטלוויזיה אותו אתם אוהבים וממליצים עליו, הפוטנציאל העסקי של שיתוף והובלה לרכישה יכול להיות משמעותי ביותר. כמו כן, המלצה על סדרה חדשה בה אתם צופים, יכולה להפוך בקלות למודעה פרסומית להתחבר לשירות הזרמת סרטים וסדרות כגון Netflix ו-Hulu, או רכישה של כרטיס באופן מקוון לבית הקולנוע הקרוב, ואני מאמין שלשם הרשת החברתית מכוונת, בסופו של דבר.

פייסבוק סיפרה בפוסט בבלוג הרשמי שלה כי אנשים שיתפו בשנה האחרונה יותר מ-5 מיליארד עדכוני סטטוס אשר כללו סוגים שונים של רגשות ופעולות שונות, ועוררו שיחות עם החברים שלהם בצורה ויזואלית יותר. כעת, פייסבוק רוצה לדעת באופן אגרסיבי יותר מה אתם עושים, גם אם זה אומר להקשיב באופן בלתי פוסק לסביבה שלכם, ולזהות שם את ההזדמנות העסקית הבאה שלה. הפיצ׳ר החדש יהיה זמין בגירסאות ה-iOS והאנדרואיד של פייסבוק בארצות הברית בשבועות הקרובים, כאשר סביר להניח שלאחר מכן יהפוך זמין לכלל המשתמשים.

וידאו: צפו בפיצ׳ר החדש של פייסבוק

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

4 תגובות על "חדש: פייסבוק יקשיב ויזהה באופן אוטומטי מה אתם עושים, וישתף את זה בסטטוס"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
X
Guest

וואו!
זה נראה כלכך שימושי!

אני היחיד שחושב שהם קצת מגזימים עם זה?
איפה הגבול בין מה שאתה עושה לבין מה שחברים שלך צריכים לדעת עליך?
יש גבול?

רונן
Guest

איפה בדיוק היית כשהם רשמו שתצטרך להפעיל את זה כי זה מראש חסום? אף אחד לא יכריח אף אחד לשתף. השיתוף יהיה רק אם אתה בעצמך תפעיל את הפונקציה הזאת.

y
Guest

הרדיפה אחרי חידושים כבר מביאה לדביליות

ואנדר
Guest

זה מה שהם חושבים…
ביום שהעדכון הזה ישתחרר, הם יאבדו המון משתמשי סמארטפון.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: